nordmøre Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Hei, Jeg startet på Wegovy i oktober i fjor, og har gått ned 16 kilo. Veldig fornøyd med det! Står på 1 mg og har tenkt å fortsette med det. Målet er 20 kg før året er omme 😊 De siste ukene har jeg vært veldig kvalm, har smerter øverst i magen og har følt for å kaste opp. Særlig om morgenen (nei, jeg er ikke gravid). Jeg synes det er rart at slike plager plutselig kommer nå. Er det noen med samme erfaring?
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Sjekk ut «den store wegovy-tråden» eller søk opp en av de 20-tall andre her og i kosthold og livsstil Anonymkode: 79646...b57
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Tja.. jeg kastet opp først etter stikk nr 71. Altså 71 uker med wegovy. Anonymkode: d76d1...fc3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:52 #4 Skrevet mandag kl 18:52 Jeg har gått på det siden sommer 2023, brått kastet jeg opp i sommer. Jeg bruker også 1mg. I perioder er jeg kvalm, men har funnet ut at det dreier seg om hvordan dietten er. Må ha fettfattig diett, hvis ikke blir jeg dårlig Anonymkode: 5c42a...b1c
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:55 #5 Skrevet mandag kl 18:55 Mange får problemer med mage tarmsystemet og lever/bukspyttkjertel pga Wegovy. Ville sjekket hos legen. Anonymkode: 8955f...080
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:40 #6 Skrevet tirsdag kl 11:40 Dette bør du dra til lege med. Har du ikke fått beskjed om at du må ta kontakt med lege ved magesmerter som ikke gir seg? Tror til og med det står i pakningsvedlegget. Anonymkode: 169b1...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå