AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Hvorfor tar folk restylane og diverse andre kjemikalier i trynet og da særlig i leppene når det ser ut som en torsk som kjemper for livet? Det ser jo helt forferdelig ut og man ser jo paradoksalt eldre ut. Ta en titt på diverse kjente bloggere og influensere i 20 max begynnelsen av 30årene. Ser de ut som om de er en dag yngre enn 45 med gigalepper og kulsvarte lyebryn til tross? Det er ikke sjalusi. Det eneste jeg kan innrømme at jeg gjerne skulle hatt, er pengene og friheten til å ikke ha en A4 jobb, men ansiktet skulle jeg tatt betalt for å ikke ha. Men jeg fatter ikke hvordan noen kan destruere seg selv så totalt Anonymkode: a6214...4fa 8 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Overdrevet er ingenting i hele verden pent. Men blir det utført med fornuft og av profesjonelle kosmetiske sykepleiere så synes jeg er det er pent, og man ser slett ikke eldre ut. Da har det i så fall gått galt, noe som kan skje hvis man drar det for langt. Anonymkode: 1c847...305 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Enig. Ser ikke ut. Burde vært forbudt. Anonymkode: 53dbb...d0c 9
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Da ser vi som er naturlige penere ut da 🤪 Anonymkode: eee48...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Sykt hvor mye penger kvinner bruker på å bli styggere. Anonymkode: 907fa...b0c 7 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Naturlig er vakrest. Ferdig snakka. Anonymkode: f9a07...be6 5
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Det er vel litt som å pisse i buksa ei vinternatt. Du ser litt bedre ut en stund.. Anonymkode: 12a84...a69 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Naturlig er vakrest. Ferdig snakka. Anonymkode: f9a07...be6 Nei, ikke alltid. Anonymkode: 3977b...a29 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tar folk restylane og diverse andre kjemikalier i trynet og da særlig i leppene når det ser ut som en torsk som kjemper for livet? Det ser jo helt forferdelig ut og man ser jo paradoksalt eldre ut. Ta en titt på diverse kjente bloggere og influensere i 20 max begynnelsen av 30årene. Ser de ut som om de er en dag yngre enn 45 med gigalepper og kulsvarte lyebryn til tross? Det er ikke sjalusi. Det eneste jeg kan innrømme at jeg gjerne skulle hatt, er pengene og friheten til å ikke ha en A4 jobb, men ansiktet skulle jeg tatt betalt for å ikke ha. Men jeg fatter ikke hvordan noen kan destruere seg selv så totalt Anonymkode: a6214...4fa Tar kun botox og litt fillers i panne. Ser ut som jeg er 30 nå,ikke 40. Stor forskjell på bilder nå enn for 10 år siden😀 Klager ikke. Restylane nei takk. Anonymkode: eb792...4b8
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, ikke alltid. Anonymkode: 3977b...a29 Jo. Alltid. Anonymkode: f9a07...be6 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august Du ser jo bare de som har overdrevet eller fått satt det dårlig. Det blir som å si at hårfarge er jævlig stygt, fordi du bare legger merke til at folk har farget håret når det er ihjelbleket, kullsort eller rosa, og tror at alle andre som har normale hårfarger ikke har farget det. Men enig i at det elder de 20-åringene som har blitt litt for glade i sprøytene ja! Det er helt rart å se på sånn casten til Love Island eller noe og bare tenke at de ser ut som de kunne vært med i Real Housewives heller. Anonymkode: 22293...a40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå