Gå til innhold

Hvordan i helsike ble restylane og fillers så populært, når man egentlig ser 10 år eldre ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar folk restylane og diverse andre kjemikalier i trynet og da særlig i leppene når det ser ut som en torsk som kjemper for livet? Det ser jo helt forferdelig ut og man ser jo paradoksalt eldre ut. Ta en titt på diverse kjente bloggere og influensere i 20 max begynnelsen av 30årene. Ser de ut som om de er en dag yngre enn 45 med gigalepper og kulsvarte lyebryn til tross? Det er ikke sjalusi. Det eneste jeg kan innrømme at jeg gjerne skulle hatt, er pengene og friheten til å ikke ha en A4 jobb, men ansiktet skulle jeg tatt betalt for å ikke ha. Men jeg fatter ikke hvordan noen kan destruere seg selv så totalt 

Anonymkode: a6214...4fa

• Liker 8
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overdrevet er ingenting i hele verden pent. Men blir det utført med fornuft og av profesjonelle kosmetiske sykepleiere så synes jeg er det er pent, og man ser slett ikke eldre ut. Da har det i så fall gått galt, noe som kan skje hvis man drar det for langt.

Anonymkode: 1c847...305

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Ser ikke ut. Burde vært forbudt.

Anonymkode: 53dbb...d0c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Da ser vi som er naturlige penere ut da 🤪

Anonymkode: eee48...6b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sykt hvor mye penger kvinner bruker på å bli styggere.

Anonymkode: 907fa...b0c

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Naturlig er vakrest. Ferdig snakka.

Anonymkode: f9a07...be6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel litt som å pisse i buksa ei vinternatt. 
Du ser litt bedre ut en stund..

Anonymkode: 12a84...a69

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Naturlig er vakrest. Ferdig snakka.

Nei, ikke alltid.

Anonymkode: 3977b...a29

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tar folk restylane og diverse andre kjemikalier i trynet og da særlig i leppene når det ser ut som en torsk som kjemper for livet? Det ser jo helt forferdelig ut og man ser jo paradoksalt eldre ut. Ta en titt på diverse kjente bloggere og influensere i 20 max begynnelsen av 30årene. Ser de ut som om de er en dag yngre enn 45 med gigalepper og kulsvarte lyebryn til tross? Det er ikke sjalusi. Det eneste jeg kan innrømme at jeg gjerne skulle hatt, er pengene og friheten til å ikke ha en A4 jobb, men ansiktet skulle jeg tatt betalt for å ikke ha. Men jeg fatter ikke hvordan noen kan destruere seg selv så totalt 

Anonymkode: a6214...4fa

Tar kun botox og litt fillers i panne. Ser ut som jeg er 30 nå,ikke 40. Stor forskjell på bilder nå enn for 10 år siden😀 Klager ikke. Restylane nei takk.

Anonymkode: eb792...4b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, ikke alltid.

Anonymkode: 3977b...a29

Jo. Alltid.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser jo bare de som har overdrevet eller fått satt det dårlig. 

Det blir som å si at hårfarge er jævlig stygt, fordi du bare legger merke til at folk har farget håret når det er ihjelbleket, kullsort eller rosa, og tror at alle andre som har normale hårfarger ikke har farget det.

Men enig i at det elder de 20-åringene som har blitt litt for glade i sprøytene ja! Det er helt rart å se på sånn casten til Love Island eller noe og bare tenke at de ser ut som de kunne vært med i Real Housewives heller. 

Anonymkode: 22293...a40

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...