AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Som tittelen sier. Jeg bor på Vestlandet. Det er sjeldent alt for kaldt her på høsten, så vinterjakkene funker ikke før rundt juletider en gang. Har flere fine, litt tynnere jakker hjemme, men må alt for ofte ty til allværsjakka fordi det regner og/eller blåser og det passer seg ikke helt å ankomme kontoret med vått eller veldig bustete hår. Gi meg tips og inspo til fine jakker med hette. Må tåle litt vann og vind, men trenger ikke å være helt vann og vindtett da jeg ikke har kjempelang vei til/fra bil. Er det dømt til å bli en parkas eller allværsjakke, eller finnes det stilige alternativer. Kan godt være litt sporty i design, men helst litt mer pyntet og kontor-vennlig enn en typisk turjakke, liksom. Vet ikke helt hva jeg egentlig leter etter, så hjelp! ☺️ Anonymkode: 018e0...657
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Jeg bor også på Vestlandet, og er veldig glad i min BRGN-jakke. Ser ut som en trenchcoat, men tåler vann og vind. Det er en investering, men jeg har hatt den i flere år og bruker den ofte. Jeg går fram og tilbake til jobb, og tyr alltid til denne hvis de har meldt regnbyger. Noen dager blir det fint vær likevel, og da er det kjedelig å gå i klassisk regnjakke. Anonymkode: 4278f...86e
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Anonymkode: 8e3b8...3f5 Anonymkode: c3e64...eb0 3
Hydrium Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Ønsker meg denne, men den er ikke i min prisklasse om den ikke er på salg. Dette er den modellen i medium lengde. Flere farger også. Den har tynt for og ser matt ut men den er vind og vanntett 😍 Føles som stoff bare. Litt sporty trench 😋 Twentyfour Mode 2L Trench D - Sort | Twentyfour.no 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Barbour Beadnell med ekstra hette Anonymkode: 7fd4f...03f
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august En av Barbourjakkene med hette på. Aksdal i Muren har bra utvalg i Bergen Anonymkode: 318a3...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå