Mona123 Skrevet 25. august #21 Skrevet 25. august Avtaler kun på tidspunkt jeg er hjemme uansett. Og sier at jeg ikke holder av ting
AnonymBruker Skrevet 25. august #22 Skrevet 25. august Mona123 skrev (2 minutter siden): Avtaler kun på tidspunkt jeg er hjemme uansett. Og sier at jeg ikke holder av ting Jeg er mye hjemme selv, men likevel er det et heft at de som har avtale om å komme og hente noe, ikke dukker opp. Jeg må f.eks. sitte og vente og ikke risikere å stå i dusjen når de kommer, for plutselig dukker folk opp en halvtime før eller en time etter avtalt tid, ikke sant? Så jeg må avstå fra å gjøre noe særlig i et ganske stort tidsrom, selv om overleveringen av varen bare tar et halvt minutt eller to minutt om de skal betale på vipps i tillegg. Ikke kan jeg gå noe sted for å f.eks. handle eller noe heller, men må vente en god stund. Den personen jeg nevnte tidligere i tråden, hun som hadde fått to sjanser for å hente en ting jeg ga bort gratis, ba om å få komme i dag, på tredje forsøk. Og nå dukket hun faktisk opp. Hun fikk det hun skulle ha og takket hjertelig, og jeg var kvitt noe som hadde ligget og samlet støv lenge. Synes det er bra at noen får bruk for det, og det ikke går i søpla. *ts* Anonymkode: 01b93...9b2
AnonymBruker Skrevet 25. august #23 Skrevet 25. august Når jeg selger noe på finn, avtaler jeg hentetidspunkt til når jeg vet jeg skal være hjemme på den tiden. Sitter ikke og venter lenge, så hvis jeg må dra avgårde så venter jeg max 15 min. Sender heller ikke mld og etterspør om de kommer. Får som regel solgt innen et par dager uansett. Anonymkode: 277fb...63a
Mona123 Skrevet 25. august #24 Skrevet 25. august Bare å slutte å vente. Du gjør bare ditt, og de får bare vente til du eventuelt et ferdig.
Blåttvann Skrevet 25. august #25 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): De har for mange krav. Hos miljøstasjonen kan jeg bare sette fra meg ting og så få andre vurdere om det går til gjenbruk eller ikke. Jeg vil som sagt ikke bruke tid på det. Anonymkode: 9098a...e6a Men da går det ikke i søpla slik du sa det gjorde, det var jo poenget.
AnonymBruker Skrevet 25. august #26 Skrevet 25. august Godtar kun henting dersom kjøper vippser i forkant slik at jeg kan henge varen utenfor. Venter ikke hjemme. Da får folk betale for frakt i steden. Anonymkode: cd670...932 2
Fru Uperfekt Skrevet 25. august #27 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 19.40): Jeg har noen annonser ute på Finn nå, blant annet en samleannonse med tre-fire forskjellige ting i samme kategori. Selges samlet. Får et svar av en som sier hun kan komme og hente dagen etter. Men hun vil bare ha fem like av de tingene jeg selger, ikke alt sammen. Motvillig først svarer jeg nei, hadde håpet å bli kvitt alt til en og samme person. Men sier javel til slutt, du kan få kjøpe bare de. Jeg ber om klokkeslett når hun kan komme neste dag. Får det etter en og en halv time. Jeg sender henne navn og full adresse på Finn meldinger, og jeg ser hun har sett den meldingen. Avtalt klokkeslett opprinner i dag, og ingen dukker opp.... En halvtime etter avtalt tid, sender jeg henne en melding på Finn (eller han, det er ikke mulig å si kjønn på brukernavnet på Finn) og spør hvorfor du ikke har dukket opp. En halvtime etterpå kommer det et svar på dårlig engelsk at hun kunne ikke komme likevel... Jeg kjenner inni meg at jeg eksploderer litt over sånn uhøflighet. Her har jeg sittet og ventet... og så driter hun bare i det og sier ikke ifra en gang? Jeg sa dette til henne på engelsk, at det er normal høflighet å gi beskjed når man ikke kan holde en avtale, og så gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før; Jeg blokkerte en Finn-bruker! Det er en første gang for alt. Blokkerer du Finn brukere ofte, aldri eller sjelden? Anonymkode: 01b93...9b2 Blokker over en lav sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå