AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Genuint nysgjerrig. Jeg er en kvinne som har hatt mange mannlige venner siden jeg var ung. Forstår også sjelden at menn er interessert i meg før det har gått lang tid. Jeg har nylig begynt i ny jobb og er blitt veldig glad i denne jobben. Men jeg lurer på om sjefen min og min andre kollega flørter med meg. Jeg tar dette bare som vennskapelig tull, men har med tiden begynt å lure. Min kollega vil at vi skal gå tur sammen og gå på telttur. Mens min sjef har tullet en del. For å gi det litt kontekst - har jeg en katt. Sjefen min spurte om jeg hadde bilde av katten min på tinder og lurte på hvor mange ganger jeg hadde fått høre at jeg hadde en «fin pussy». En annen ting, med min sjef og denne kollegaen min tilstede, tok de opp at jeg shoppet så mye og tullet med at jeg fikk for mye i lønn eller om jeg solgte fot-bilder. Videre sier min kollega at han hadde gjerne kjøpt fot-bilder av meg. Så hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: c56df...5e9
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Dette er blitt gjort med mye humor og tar meg ikke nær av det. Men lurer på om humoren er pakket inn i noe Anonymkode: c56df...5e9
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Oi, jeg skjønner at du lurer............ Anonymkode: c34b4...bd3
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Det er bare å le tilbake og si at du gleder deg til lønnsforhøyelse neste måned ellers går du videre med alle de kommentarene, inkludert "fin pussy". Så kan du også le, hahaha. Anonymkode: cbc6b...699 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oi, jeg skjønner at du lurer............ Anonymkode: c34b4...bd3 Haha! Syns mye av det var av så seksuell karakter og er ikke helt vandt med det. Så lurte på om det var en ny type humor å være veldig seksuell. Jeg vet ikke Anonymkode: c56df...5e9
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er bare å le tilbake og si at du gleder deg til lønnsforhøyelse neste måned ellers går du videre med alle de kommentarene, inkludert "fin pussy". Så kan du også le, hahaha. Anonymkode: cbc6b...699 Hahaha! Grunnen til at jeg også lurer, er at det er sjefen min. På en måte litt rart. Men han er en av de hyggeligste mennene jeg har møtt på lenge. Og god humor. Ved siden av denne grisehumoren - som det ikke er mest av. Men det var bare for å vise til noe Anonymkode: c56df...5e9
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hahaha! Grunnen til at jeg også lurer, er at det er sjefen min. På en måte litt rart. Men han er en av de hyggeligste mennene jeg har møtt på lenge. Og god humor. Ved siden av denne grisehumoren - som det ikke er mest av. Men det var bare for å vise til noe Anonymkode: c56df...5e9 Det er ikke greit av en sjef å si sånn. Han er sikkelig hyggelig i sitt humør, men handlingene hans er ikke hyggelige. Jeg tolker det som at du er fanget mellom to trakkaserende kollegaer, for naiv til å stikke av. Anonymkode: e33cc...f9b 7 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Kollegaen din går jo litt lenger i sine hentydninger, så der vil jeg nok si at det er en viss interesse. Sjefen din tror jeg bare sier sånt for gøy uten å mene noe mer. Hvem av de liker du best, og er noen av de single? Anonymkode: bafe0...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke greit av en sjef å si sånn. Han er sikkelig hyggelig i sitt humør, men handlingene hans er ikke hyggelige. Jeg tolker det som at du er fanget mellom to trakkaserende kollegaer, for naiv til å stikke av. Anonymkode: e33cc...f9b Du sier noe der. Og jeg vet det er også den siden av det. Seksuell trakassering er ikke bare seksualisering av deg som kvinne, men også for å sette de på sin plass. Så er klar over den siden av det. Trodde kanskje det var en genuin interesse. Men på den andre siden, så er jeg ikke så interessert i å bli seksualisert eller snakket til på den måten. Anonymkode: c56df...5e9
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kollegaen din går jo litt lenger i sine hentydninger, så der vil jeg nok si at det er en viss interesse. Sjefen din tror jeg bare sier sånt for gøy uten å mene noe mer. Hvem av de liker du best, og er noen av de single? Anonymkode: bafe0...e8a Det kan være. Vet ikke, egentlig sjefen. Men ønsker ikke å involvere meg med noen på jobb. Var bare litt nysgjerrig på hva andre sine tanker var rundt dette Anonymkode: c56df...5e9
Hydrium Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august De tester grensene dine, og ja det er flørting. Sleskete gjort da. Det er det jeg tror.
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Æsj, en sjef skal da ikke prate slik til sine ansatte? Anonymkode: c4e2a...6e8 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august De, særlig sjefen din, har ikke respekt for deg. Og det du nevner, har ikke noe med god humor å gjøre. Han høres bare enkel ut. Anonymkode: 1c5d9...d18 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august En mann med karakterer snakker ikke sånn og dette var ikke morsomt en gang! Anonymkode: 21501...16b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #16 Skrevet 25. august Ikke et sted jeg ville jobbet, for det disse to holder på med er seksuell trakassering, de objektiviserer deg og de bruker det for å holde deg nede, men forsøker å skjule det bak "humor" og "latter". Elendig sjef. Mulig kollegaen er litt interessert, men når han slenger seg på sjefens "humor" rundt fot-bilder, så har han også bikket over i det trakasserende. Poenget er at dette skjer på jobb, i profesjonelle situasjoner, det er tydeligvis mannsdominert, og ledelsen leder an i seksuell trakassering. Anonymkode: a6290...c3f 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #17 Skrevet 25. august Du er nok bare veldig pen/sjarmerende og har en tiltrekningskraft på menn. Noen menn klarer jo ikke å legge skjul på det ,så dette blir en ny versjon av barneskolen hvor man fikk en snøball i øyet eller lugget i håret fordi guttene var forelsket i deg😂 Nå er de eldre og tar en annen vri. Er jo ikke sikkert de tenker på å bli sammen med deg men at de er tiltrukket av deg. Jeg sjøl har litt samme humoren selv om jeg er dame så jeg personlig hadde bare spilt med og flirt , men hvis det ble for mye av det gode hadde jeg sakt ifra at nå er det nok! Har en del samme erfaringer som deg.. Anonymkode: e7b05...1ee
AnonymBruker Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august Æsj, totalt upassende, særlig av sjefen! Sånt skal ikke skje på en arbeidsplass og jeg hadde mildt sagt ikke tatt det som positiv flørting. Mer trakassering og mangel på respekt. Det er sånt jeg kan le av ute på en bar med eventuelt lett berusa kompiser, IKKE på jobb! Anonymkode: 644df...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå