AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Samboerens eks betaler inn barne bidraget for seint og da går det ikke rundt da hun er 100 prosent aap mener hun har for mye og betale på. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 36e14...e57
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Din samboer må snakke med sin eks og forklare situasjonen. Kan jo hende forsinkelsen til eksen skyldes hvilken dato han selv får inn penger. Man kommer langt med kommunikasjon Anonymkode: 42485...669
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samboerens eks betaler inn barne bidraget for seint og da går det ikke rundt da hun er 100 prosent aap mener hun har for mye og betale på. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 36e14...e57 DU skal ikke gjøre noen ting. Din samboer må ta tak i det. Anonymkode: 32440...3b3
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Din samboer kan be nav om å (beregne og) kreve inn bidraget. Anonymkode: 67893...528 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Da er det bare å få nav til kreve det inn.. Men… Hvis de har privat avtale, og beløpet er høyere gjennom privat avtale, enn det nav ville beregnet, så kan hun forbrede seg på å få bidrag til fast til men muligens lavere beløp… Hvor lenge har dere vært samboere med samme folkeregistrert adresse? Anonymkode: bb99d...612 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Får henne til å kreve inn gjennom nav. Anonymkode: ff65a...dff
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Samboerens eks betaler inn barne bidraget for seint og da går det ikke rundt da hun er 100 prosent aap mener hun har for mye og betale på. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 36e14...e57 Ingenting. Det er en sak mellom henne og barnefar. Anonymkode: d3040...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå