Kll Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Hei! vi har egentlig gitt opp smokk for lenge siden, men for noen dager fant jeg en smokk på rommet og ga til baby. Nå tar hun plutselig smokk! Ville dere latt henne bli vant til dette nå ved legging osv? Hun har alltid vært såå vanskelig å legge med tidvis mye gråt , men med smokken går det veeeldig mye bedre. Eneste jeg er redd for er å gjøre henne avhengig av smokken - nå som vi liksom er litt over kneiken. Hører jo om babyer som våkner om natten fordi de har mistet smokken osv. Noen som har noen tanker ?😅
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Tja så lenge det hjelper innsovning er det vel greit. Verre hvis barnet skal ha fri tilgang til sutten hele dagen. barnet trenger heller ikke å ha tilgang til sutten på natten hvis det kun er innsovning for natten som er problemet? ved bhg start er det jo også å presisere at barnet kun får smokk ved dupp evt. Anonymkode: ba9dd...a48
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Vår tok aldri smokk. Nå som han er eldre er det jo deilig å ikke måtte venne ham av den. Dersom dere har klart dere fint til nå uten den ville jeg ikke innført den. Men det er bare min personlige mening. Anonymkode: 0a68f...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå