AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Eller tenker dere det er uaktuelt? Anonymkode: 230d5...429
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Hvis hun har en jobb- og en privattelefon- ikke rart. To private telefoner - litt rart. Hvis det er det sistnevnte; har du spurt hvorfor? Anonymkode: 98843...1e1 6
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor har hun det? Anonymkode: 8f68a...f40 Jobbtelefon og privat? Anonymkode: 6989d...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Hva med å snakke sammen. Hva tror du? At hun ligger rundt eller er ansatt i CIA?😅 Det kan ha en naturlig forklaring. Anonymkode: 3b4ed...a3d 4
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Hun spiller pokemon go sikkert. Anonymkode: 47c99...61a 1
-jk- Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Jeg har to. En iPhone jeg bruker til det meste og en rooted Oneplus 9 som jeg kjøpte brukt billig og bruker til alt iPhone ikke kan brukes til.
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hun spiller pokemon go sikkert. Anonymkode: 47c99...61a Haha, jeg har to mobiler til pogo Anonymkode: f0c14...177 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Huff, så mye rart folk henger seg opp i! Slike bør holde seg single og ikke gå ut og sette pussige krav til partnere/dater! Anonymkode: 2794d...b28 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Eller tenker dere det er uaktuelt? Anonymkode: 230d5...429 Er hun dealer? Tror ikke jeg hadde fikset det.. Tenk så mange som vil ha tak i henne - hele tiden. Anonymkode: 10188...e05
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august Det kommer jo an på hva den ene telefonen brukes til… om det er vanlig bruk eller lyssky affærer. Jeg har selv hatt både privat- og jobbmobil før. Nå har jeg én som brukes til begge deler. Jeg har dog kompiser som har egen telefon til snusk og sexmeldinger. Det bør jo normalt avsluttes når man er i forhold, med mindre man er enige om å fortsette med sånt i en form for åpent forhold. Anonymkode: 7bce7...89e
AnonymBruker Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august Jeg ville funnet ut av hva som er grunnen til to telefoner før jeg fikk panikk 😊 Anonymkode: 3033d...154 2
frøkna Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Kan være veldig mange grunner til at hun har to mobiler. Trenger ikke være fordi hun er den neste Walter White.. Vet om flere som har en mobil+ en mobil uten sim som brukes kun til bilder.
AnonymBruker Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august Mannen min bruker to telefoner. Bryr meg ikke. Han er hjemme med meg når han ikke er på jobb (for det meste), har han en elskerinne så vær så god, haha. Men det tror jeg altså ikke, og gidder ikke mistenke noe som helst eller overtenke. Han fikk ny mobil og bruker fortsatt den gamle til diverse annet (men aner ikke hva, og bryr meg ikke) Anonymkode: 8afa8...008
Majer Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august Helt greit. Stoler fullt og helt på de det blir seriøst med. Verre om hun har kysset en frp velger. Da blir jeg skeptisk. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #16 Skrevet 25. august Hva er grunnen? Jeg har hatt opp til tre. Har bare en nå, men har alltid en ekstra i nærheten, som kan settes opp basert på back up. Anonymkode: e5a0a...811
AnonymBruker Skrevet 25. august #17 Skrevet 25. august Jeg har to; en smarttelefon og en gammel nokia. Siste bruker jeg når jeg vil være skjermfri, men må være tilgjengelig. Anonymkode: b7c32...299
AnonymBruker Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august Jeg har to telefoner,en nyere Samsung og en 10 år gammel Samsung som backup på reiser.Ikke annen grunn enn at jeg,en eldre dame føler meg tryggere . Anonymkode: d4f7d...add
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august Er hun Mummikoppspekulant med høy aktivitet på Finn.no ...? Anonymkode: c1ff0...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå