AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august og under utvendig tak? Stort hus med mange flater. Anonymkode: fd6ea...5da
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Det finnes et middel mot det som man sprøyter på og lar virke litt Anonymkode: 4cd3a...c57 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Sopp- og algefjerner. Det behandler man også med før maling. Anonymkode: 595f5...723 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det finnes et middel mot det som man sprøyter på og lar virke litt Anonymkode: 4cd3a...c57 Takk. Men stor og gammelt hus med enormt mange flater. Hvordan påfører man dette? Hvis det er en sprayflaske vil det ta meg en måned og titusener. Anonymkode: fd6ea...5da
Mrs Robinson Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk. Men stor og gammelt hus med enormt mange flater. Hvordan påfører man dette? Hvis det er en sprayflaske vil det ta meg en måned og titusener. Anonymkode: fd6ea...5da Trykksprøyte og etpar literdunker med middel? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Takk. Men stor og gammelt hus med enormt mange flater. Hvordan påfører man dette? Hvis det er en sprayflaske vil det ta meg en måned og titusener. Anonymkode: fd6ea...5da Mrs Robinson skrev (Akkurat nå): Trykksprøyte og etpar literdunker med middel? Ja dette, trykksprøyte, det rekker ganske stort område. Vi gjorde dette med stort hus en gang og det tok ikke lang tid. Prøv å starte øverst så renner det nedover og hjelper mye. Anonymkode: 4cd3a...c57 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Denne feks Chlas ohlson har de også https://www.europris.no/p-trykksproyte-5-l-blossom-211765?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMAX - Local store visits&utm_content=&utm_term=&campaignid=17759505980&adgroupid=&adid=&network=x&device=m&placement=&targetid=&gclid=EAIaIQobChMIxL7V__ajjwMVM0eRBR3suAriEAQYASABEgIG9PD_BwE&gad_source=1&gad_campaignid=22333337992&gbraid=0AAAAADiuKCHwh6AQK5fkpiaGaMbX2pPHA Anonymkode: 4cd3a...c57 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Sprøyte med såpe/husvask som du sprayer på og spyler av med høytrykksspyler. Skaff en lift du kan stå i, så går alt som en drøm. Da tar du hele huset på en dag. Anonymkode: fba65...617 1
Soft mann Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Du kan bruke en klorløsning, det har eg brukt, det fungerte veldig bra, så husvask. Etter de så malte eg huset i en mørk farge som absorbere varme bedre. Da forsvant problemene 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja dette, trykksprøyte, det rekker ganske stort område. Vi gjorde dette med stort hus en gang og det tok ikke lang tid. Prøv å starte øverst så renner det nedover og hjelper mye. Anonymkode: 4cd3a...c57 Start nederst så du ikke får svarte renninger! Anonymkode: 853e4...605 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå