Gå til innhold

Hva synes du er den mest slitsomme fritidsinteressen hos andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tar tid og oppmerksomhet og de snakker ALT for mye om?

Anonymkode: 7c890...ecb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når de følger med på hva de andre gjør 

Anonymkode: b22f6...e0b

• Liker 10
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Fotball

Anonymkode: 7aadc...315

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Interiør og oppussing… 🥱

Anonymkode: 9afbf...4f9

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Crossfit (eller nå Hyrox)

Veganisme

Mary Kay og andre MLM-er

Anonymkode: 13208...cdb

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva er slitsomt? At de forteller meg om det? Eller at jeg blir sliten av at de gjør det? Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt.

Anonymkode: 54123...402

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Strikking - de som driver med det er umulig å ha en normal samtale med - de drar fram strikketøyet overalt og så er det altoppslukende. 

Anonymkode: f67bf...26b

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de snakker mye om det er det irriterende uansett hvilken interesse det er. Selvfølgelig tåler jeg bedre å høre mye om en interesse jeg også har, men det kan uansett være slitsomt å høre på noen som snakler mye om ett tema.

Fritidsinteresser jeg ikke har:

Film, musikk, kjendiser, idrett, mote, sminke, håndarbeid, fisking, båtliv, motorsport, puslespill, hagearbeid og dyrking, kunst, arkitektur, konserter, teater, festivaler, myntsamling/frimerker, gaming, fantasybøker, vektløfting, yoga, pilates, sjakk... the list goes on.

Anonymkode: d4cc8...47a

• Liker 2
Skrevet

Poker

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva liker du å snakke om da, ts? 

Dette er vel ingen interesse, men prater om egne barn. 

Ellers har jeg og venner ganske sammenfallende interesser, har også en del venner via jobb og da blir jo samtalene rundt det. 

Jeg synes det er spennende å høre om andres i terrsser og kam stille spørsmål om det er noe jeg kan bli inspirert av. Absolutt kjedelig er kanskje strikking, som noen alt har nevnt.

Anonymkode: 9b9cd...95f

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være hva som helst, så lenge vedkommende ikke har antenner nok til å kjenne sin egen besøkelsestid eller bedømme publikummet sitt. Å fortelle og dele ting som handler om interessene sine er selvsagt helt innafor, men hvis den man snakker med ikke har samme hobby/interesse er det jo lurt å begrense hvor lenge og mye man skravler om temaet, pluss at det er lurt å ikke bruke altfor mange "interne" uttrykk. Dessuten er det selvsagt viktig at man snakker MED hverandre, og ikke bare TIL hverandre. 

Jeg har venner som driver med en bestemt hobby, der det går helt fint å snakke med enkelte, mens andre er noe mer utmattende. Forskjellen ligger i måten de kommuniserer på. Jeg prøver selvsagt å være bevisst på det samme selv. 

Men jeg må nok si at de som ikke engang snakker om seg selv, men om ungenes fritidsaktiviteter, er de kjedeligste. ;) 

Anonymkode: ad529...248

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bikere som er klubbmedlemmer. Går mye tid til turer, henging på klubben, festing på klubben, for ikke å snakke om «brødrebåndet» dem i mellom. Det er så brohs before hoes at de hemmeholder alt mulig for konene 

Anonymkode: 7c808...640

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hund!

Anonymkode: 3eda2...b40

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kronisk misjoneringstrang er slitsomt uansett hva det handler om. 

De jeg kjenner som er verst, er do-gooders med oppheng i Palestina, dyrevelferd og kosthold. Men det er fullt mulig å være rabiat opptatt av det meste. 

Anonymkode: 786e2...865

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Matlaging. «Vi liker å grille grønnsaker vi da, og så lager jeg denne marinaden og bla bla bla…» Noe såååå kjeeeedelig….

Anonymkode: c37c7...5c2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bikere som er klubbmedlemmer. Går mye tid til turer, henging på klubben, festing på klubben, for ikke å snakke om «brødrebåndet» dem i mellom. Det er så brohs before hoes at de hemmeholder alt mulig for konene 

Anonymkode: 7c808...640

Enig!

Og de som golfer......

Anonymkode: 118bd...483

• Liker 1
Skrevet

Folk som er frelst av diverse MLM. De har ingen hobby, de har en helt ny personlighet

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kjedeligste er de som ikke har interesser. Alt de prater om er kjedelig. Null pasjon i livet. Typisk de samme som henger seg opp i alt og lager intriger på jobben. For de klarer ikke å glede seg over ting.

Anonymkode: d2d9e...c93

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Trening og kosthold. Særlig når det siste er åpenbart sånn trend-fokusert - passe på å spise nok proteiner osv osv. Pulsklokker, intervalltrening... uff. 

Anonymkode: 1d7a7...1bf

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Egne barn

Fotball

Ektefelle

Strikking

Kjendiser 

🤮

Anonymkode: 0706c...d64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...