AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Relasjonen varte ca et halvt år og dere møttes ofte for utrolig god og spennende sex. Hva kunne vært årsak til at du ønsket å avslutte? Anonymkode: 42e4f...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Er ikke mann men kan tenke meg at han ville ha frihet til å utforske andre muligheter. Kanskje han allerede har funnet ei ny. Anonymkode: 4d31f...f32 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Kona hjemme ble mistenksom. Anonymkode: 35596...134
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Relasjonen varte ca et halvt år og dere møttes ofte for utrolig god og spennende sex. Hva kunne vært årsak til at du ønsket å avslutte? Anonymkode: 42e4f...d4d At spenningen og nysgjerrigheten gikk over. Da mister jeg all interesse om det er en «f» relasjon. For meg er det umulig å ha en «ff» lenger en noen måneder. Da blir det kjedelig. Spiller ingen rolle hvor sexy hun er og hvor god sexen er. Når spenningen og nysgjerrigheten er stilnet så er det over. Anonymkode: 4e3cb...c40 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): At spenningen og nysgjerrigheten gikk over. Da mister jeg all interesse om det er en «f» relasjon. For meg er det umulig å ha en «ff» lenger en noen måneder. Da blir det kjedelig. Spiller ingen rolle hvor sexy hun er og hvor god sexen er. Når spenningen og nysgjerrigheten er stilnet så er det over. Anonymkode: 4e3cb...c40 Kan interessen komme tilbake etter en tid, eller dersom du ikke finner andre å ligge med? Anonymkode: 42e4f...d4d
AlexandraX Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan interessen komme tilbake etter en tid, eller dersom du ikke finner andre å ligge med? Anonymkode: 42e4f...d4d Du høres så desperat ut
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august AlexandraX skrev (43 minutter siden): Du høres så desperat ut Bare mest nysgjerrig, men hva er vel livet uten litt desperasjon også?😊 Anonymkode: 42e4f...d4d 1
AlexandraX Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare mest nysgjerrig, men hva er vel livet uten litt desperasjon også?😊 Anonymkode: 42e4f...d4d Enig 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august At hun ikke er seksuelt attraktiv nok og at jeg vet jeg kan få bedre både utseendemessig og ellers.   Dette er jo tilfellet i alle «hvorfor vil han ikke ha noe mer?» tråder og historier fra damer. Helt sinnsykt at dere aldri lærer at å prøve date menn som åpenbart er above your level ikke er en god idé. Anonymkode: e04ee...73e 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august For meg er det også umulig å opprettholde en ren sex-forbindelse med noen over tid. Jeg går lei, og personen mister all tiltrekning etter tre-fire ganger. Knulleforhold er jo bare moro så lenge det er spennende og nytt. Hvem gidder å holde på lenge med noe som ikke er spennende. Det er litt bruk og kast dessverre. Mister nyhetens interesse. Anonymkode: 4ba2d...cda 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Relasjonen varte ca et halvt år og dere møttes ofte for utrolig god og spennende sex. Hva kunne vært årsak til at du ønsket å avslutte? Anonymkode: 42e4f...d4d Kun sex ? Da må du vel ha luktet lunta eller lurt på hvorfor dere ikke gjorde annet enn sex ? Hva gjorde du for at det skulle være noe annet enn sex ? Snakket dere sammen om "skikkelige" ting, ble kjent med hverandre utenom senga ? Signaliserte du at du ville ha noe mer enn bare sex ? Hvis du ikke viste noe interesse for at relasjonen skulle bli noe mer enn FF, kanskje han begynte å tenke det samme ? Anonymkode: 02395...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå