jcm2203 Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Dette har HELT sikkert blitt snakket om her inne tidligere.. så sorry for det Jeg har alltid være fascinert og hatt en dragning mot kvinner som er eldre enn meg Vet ikke helt hva det kommer av, men synes mange har en helt annen utsråling enn yngre har Så vel, som tittelen sier: kunne dere ligget med noen som er 20 år yngre? Hilsen mann 30🙂 2 1
bullehurk Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Ja, det har jeg gjort flere ganger. Mange menn rundt 30 er riktig flotte, så det er nok flere som kunne tenke seg. Kv 50 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august mann her. da jeg var rundt 30 lå jeg med flere damer på 48-50 år (ikke samtidig, asså) Anonymkode: 8877d...8fd 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Nei. Jeg har i hvert fall til gode å møte noen som er vesentlig yngre enn meg og interesserer meg tilstrekkelig. Anonymkode: 3bfd9...b3c 1
Grüner Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august jcm2203 skrev (1 time siden): Dette har HELT sikkert blitt snakket om her inne tidligere.. så sorry for det Jeg har alltid være fascinert og hatt en dragning mot kvinner som er eldre enn meg Vet ikke helt hva det kommer av, men synes mange har en helt annen utsråling enn yngre har Så vel, som tittelen sier: kunne dere ligget med noen som er 20 år yngre? Hilsen mann 30🙂 Det spørs om du er for gammel for cougars-ene her inne. Synes det stadig vekk er tråder her inne om damer i 50-åra som sikler etter gutter i 20-åra. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Nei kunne aldri vært sammen med en på min sønns alder Anonymkode: f8ab0...584 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Jeg er 52, har fått tilbud fra gutter på 25 og oppover. Men nei takk. Kan gå 10 år ned, kanskje… men ikke 20. Anonymkode: 12187...edd 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august jcm2203 skrev (1 time siden): Dette har HELT sikkert blitt snakket om her inne tidligere.. så sorry for det Jeg har alltid være fascinert og hatt en dragning mot kvinner som er eldre enn meg Vet ikke helt hva det kommer av, men synes mange har en helt annen utsråling enn yngre har Så vel, som tittelen sier: kunne dere ligget med noen som er 20 år yngre? Hilsen mann 30🙂 Er ikke i 50 årene, men nesten 50. Definitivt! Så lenge har han ikke er seksuell uerfaren og er trygg på seg selv! Anonymkode: a12af...9cb 6 1
Million Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august Nei, aldri i verden. Jeg har en motvilje mot det å tenke seksuelt på menn som er i en alder der de kunne vært sønnen min. Det går bare ikke, det skjer ikke. Ti år yngre er maks av hva jeg kunne strukket meg til. 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august jcm2203 skrev (2 timer siden): Dette har HELT sikkert blitt snakket om her inne tidligere.. så sorry for det Jeg har alltid være fascinert og hatt en dragning mot kvinner som er eldre enn meg Vet ikke helt hva det kommer av, men synes mange har en helt annen utsråling enn yngre har Så vel, som tittelen sier: kunne dere ligget med noen som er 20 år yngre? Hilsen mann 30🙂 Må si meg enig med bullehurk (igjen). Kvinne på snart femti her og har på andre året nytt deilig sex med en mann på 30. Joda, han er en mann, det er nok du også ts😊 Må bare tilføye at han måtte jobbe ganske lenge for å få meg til køys, men da han først klarte det var jeg solgt! Har aldri hatt så bra sex før! Anonymkode: 7f285...20c 1 1 2
AprilLudgate Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august Ikke 50 enda, er 44 år. Mnjaaaa og tja. Det hadde vært et unntak i så tilfelle? Har aldri hatt særskilt dragning mot yngre menn og føler meg ikke komfortabel med sex og dating basert på alder eller andre voldsomt spesifikke preferanser.
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august bullehurk skrev (17 minutter siden): ...... Ikke sant hehe. Som jeg har "misjonert" om så mange ganger før ... Ung mann/moden dame er en helt amazing combo i sengen 🤩 👍 Ja jeg går aldri tilbake til menn på min alder for å si det sånn🤩Eneste problemet mitt er at jeg så lett får følelser for den jeg ligger med🥰 Anonymkode: 7f285...20c 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Ikke 50 enda, er 44 år. Mnjaaaa og tja. Det hadde vært et unntak i så tilfelle? Har aldri hatt særskilt dragning mot yngre menn og føler meg ikke komfortabel med sex og dating basert på alder eller andre voldsomt spesifikke preferanser. Jeg har kun ligget med menn eldre enn meg, faktisk opp mot tjue år eldre, inntil jeg møtte han som er ganske mye yngre… Anonymkode: 7f285...20c 2
jcm2203 Skrevet 24. august Forfatter #15 Skrevet 24. august Mye ærlige og bra svar så langt... overassket 😊 Takk😊 Ts 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august Hvis jeg ikke hadde vært gift så kunne jeg det. Men i hemmelighet,jeg ønsker ikke folk vet om slik. Anonymkode: f2c87...056 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #17 Skrevet 24. august Det kommer jeg også til å ville gjøre når jeg er 50.. Nå i 30 årene går det også helst i yngre gutter.. Anonymkode: 4ac6f...91e 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #18 Skrevet 24. august jcm2203 skrev (47 minutter siden): Mye ærlige og bra svar så langt... overassket 😊 Takk😊 Ts Håper du finner en dame du kan møte og kose deg sammen med😊 Anonymkode: 7f285...20c
AnonymBruker Skrevet 24. august #20 Skrevet 24. august Million skrev (1 time siden): Nei, aldri i verden. Jeg har en motvilje mot det å tenke seksuelt på menn som er i en alder der de kunne vært sønnen min. Det går bare ikke, det skjer ikke. Ti år yngre er maks av hva jeg kunne strukket meg til. Samme her. Fikk meg et sjokk da jeg ble betatt av en fyr som viste seg å være 38. Jeg er 50. Uaktuelt med en fyr noe særlig mer enn 4-6 år yngre. K50 Anonymkode: 7a733...9a8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå