Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å høre på hva hun sier? Slutt å mas! 

Anonymkode: 47105...a62

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Bytt Kone. Finnes nok av single på din alder som ikke hater sex.

Anonymkode: 938d6...a70

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du bør flytte ut. Du er fortsatt for ung til å akseptere å leve resten av liten uten sex. 

K42. 

Anonymkode: 52980...391

*resten av livet, skulle det stå, selvfølgelig 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde foreslå parterapi. Samtidig virker det som dere har utviklet et veldig forskjellig syn på hvordan samlivet mellom dere skal være og hva det skal bestå av. Jeg synes det er rart at din kone virker til å ikke ønske å komme deg i møte med å finne ut av dette, og at bare fordi hun synes det er greit slik, så skal du bare leve med det. Synes det tyder på mangel på kjærlighet, omsorg og respekt. Men slik jeg leser det, har hun sagt det hun mener og forventer nok at du tar hensyn til det, så da tenker jeg at du må ta et valg for deg selv; om du ønsker å fortsette å leve hennes liv, eller om du skal leve ditt eget. 

Anonymkode: 3583c...77b

• Liker 20
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tørre tall

Vi er snart 50 og har etter hvert store barn. Jeg føler det mer og mer blir «vår» tid. Vi har vært sammen i ca 20 år, giftet oss ganske fort. 2 barn, normal A4 familie, ingenting rart eller galt egentlig..

Sexlivet var ok- i begynnelsen, men så kom barn og andre behov og hensyn. Sexen dabbet mer og mer av og har nå stabilisert seg på ca 4 ganger per år. Slik har det vært kanskje siste 10 år? 

Jeg har underveis, og på flere måter snakket med henne om dette. Både sett fra «mine behov» , våre behov ( dvs sex knytter par mer sammen, limet i forholdet osv), og hennes behov ( dvs hva ønsker og trenger hun, hva kan jeg gjøre annerledes osv) Disse diskusjonene ender alltid i forferdelige krangler om at jeg «maser på sex» . Hun mener jeg bare er utspekulert når jeg snakker om oss, og hennes osv. Hennes oppsummering er at det eneste jeg vil er å «tømme meg» . Jeg vil presisere her at hun alltid får orgasme først, og at hun i tidligere gjerne sa at jeg er den beste hun har hatt osv..

Jeg har spurt rundt dette med overgangsalder, men det vil hun ikke sjekke ( ift hormoner, tilskudd osv)

Temaet har vært en gjenganger, og jeg forstår egentlig at hun er lei, men samtidig føler jeg ikke elsket, hørt eller respektert. 
Hun er jo også avvisende når jeg vil klemme, kysse osv, og hun aldri slikt med meg på eget initiativ. Hun sier hun «glemmer det» når jeg spør, og sier hun ikke kan gå rundt å huske på at jeg ønsker kyss og klem..

Jeg har tatt opp temaet igjen nå, og hun blir bare sint. Hun bare vil ikke se det som et problem, og mener alt er helt fint. Vi har hus, bil, barn, A4 og alt er som forventet. 
Sex er ikke noe hun trenger eller ønsker osv

Når jeg tok opp dette igjen nå så var svaret at jeg bare fikk flytte ut om sex er så viktig. 
Jeg sa jeg elsker henne og vil ha henne, og fikk til svar at da må jeg ta henne som hun er = uten sex, lidenskap og intimitet..

Jeg har enda ikke flyttet, men tenker mye på det nå. Jeg elsker henne, men om jeg utsetter det så står jeg kanskje der som 55 åring. Singel, alene og fortsatt uten sex.

Er det slik at hun kanskje egentlig ønsker at jeg går? Kanskje hun ikke egentlig elsker meg? 

Hva kan jeg evt gjøre? Jeg har gått ganske forsiktig og tålmodig frem mener jeg selv. Og, og flere år for å vise at jeg ikke stiller ultimatum osv

Vil bare kort si at jeg bidrar mye hjemme, er både pen og trent - får komplimenter fra andre, senest nå for et par dager siden. Litt rart å få høre at jeg er kjekk og en attraktiv kar når kona ikke vil ha meg..

Hjelp meg?

Anonymkode: 52d92...0a8

Du har prøvd å snakke med henne og hun avfeier etthvert forsøk på å lytte å komme deg i møte på behovene! Veldig egoistisk av henne! Dere er voksne, det er mange år bak og det har foregått i mange år!  Jeg kunne aldri levd sånn og jeg kan ikke forstå at det skal være så vanskelig for kvinner(spesielt) og prøve å se den andre siden,lytte og prøve.. Forstår at mange er utro.. Ikke får de dekt verken det ene eller det andre. Den andre føler seg stadig avvist,i veien, ensom osv! Dette er ikke greit!  i har vært sammen i over 20år selv, vi koser,kliner,holder hender og elsker å susse ,kose,klemme osv. Jeg har kanskje mer behov for sex enn han siste få årene pga sykdom hos han. Men han prøver og vi kan snakke om det.Det kan gå.begge veier i hver av våres livsfaser. Men vi prøver.  Når barna var små hadde vi ofte masse kjappiser her og der i den ledige tiden vi fikk lurt oss til. Vi går fremdeles på date og ser for oss å leve sammen resten av livet. Ingen av oss er intr i andre! 

Vi har selvsagt våre ting vi og som alle andre og kommunikasjon kan kræsje, men vi prøver, og vi har mye intimitet ellers i hverdagen og! Snakk med henne en siste gang og forklar det du sier her. At det ikke.bare er sexen men du savner det og det andre.

Hun er ikke utro eller har en annen? Høres ikke ut som hun er veldig glad i deg og det var vondt å lese! Må,gi deg poeng for å spørre om hennes behov og div og, det tror jeg mange menn glemmer, de vil bare ha og ikke vise omsorg seksuelt for den andre!

Anonymkode: d2a2a...16d

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tørre tall

Vi er snart 50 og har etter hvert store barn. Jeg føler det mer og mer blir «vår» tid. Vi har vært sammen i ca 20 år, giftet oss ganske fort. 2 barn, normal A4 familie, ingenting rart eller galt egentlig..

Sexlivet var ok- i begynnelsen, men så kom barn og andre behov og hensyn. Sexen dabbet mer og mer av og har nå stabilisert seg på ca 4 ganger per år. Slik har det vært kanskje siste 10 år? 

Jeg har underveis, og på flere måter snakket med henne om dette. Både sett fra «mine behov» , våre behov ( dvs sex knytter par mer sammen, limet i forholdet osv), og hennes behov ( dvs hva ønsker og trenger hun, hva kan jeg gjøre annerledes osv) Disse diskusjonene ender alltid i forferdelige krangler om at jeg «maser på sex» . Hun mener jeg bare er utspekulert når jeg snakker om oss, og hennes osv. Hennes oppsummering er at det eneste jeg vil er å «tømme meg» . Jeg vil presisere her at hun alltid får orgasme først, og at hun i tidligere gjerne sa at jeg er den beste hun har hatt osv..

Jeg har spurt rundt dette med overgangsalder, men det vil hun ikke sjekke ( ift hormoner, tilskudd osv)

Temaet har vært en gjenganger, og jeg forstår egentlig at hun er lei, men samtidig føler jeg ikke elsket, hørt eller respektert. 
Hun er jo også avvisende når jeg vil klemme, kysse osv, og hun aldri slikt med meg på eget initiativ. Hun sier hun «glemmer det» når jeg spør, og sier hun ikke kan gå rundt å huske på at jeg ønsker kyss og klem..

Jeg har tatt opp temaet igjen nå, og hun blir bare sint. Hun bare vil ikke se det som et problem, og mener alt er helt fint. Vi har hus, bil, barn, A4 og alt er som forventet. 
Sex er ikke noe hun trenger eller ønsker osv

Når jeg tok opp dette igjen nå så var svaret at jeg bare fikk flytte ut om sex er så viktig. 
Jeg sa jeg elsker henne og vil ha henne, og fikk til svar at da må jeg ta henne som hun er = uten sex, lidenskap og intimitet..

Jeg har enda ikke flyttet, men tenker mye på det nå. Jeg elsker henne, men om jeg utsetter det så står jeg kanskje der som 55 åring. Singel, alene og fortsatt uten sex.

Er det slik at hun kanskje egentlig ønsker at jeg går? Kanskje hun ikke egentlig elsker meg? 

Hva kan jeg evt gjøre? Jeg har gått ganske forsiktig og tålmodig frem mener jeg selv. Og, og flere år for å vise at jeg ikke stiller ultimatum osv

Vil bare kort si at jeg bidrar mye hjemme, er både pen og trent - får komplimenter fra andre, senest nå for et par dager siden. Litt rart å få høre at jeg er kjekk og en attraktiv kar når kona ikke vil ha meg..

Hjelp meg?

Anonymkode: 52d92...0a8

Ja, du bør bare flytte. Hun våkner nok aldri mer til med deg dessverre. 

Endret av Fighter83
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres mye likt ut som eg hadde det i 27 år, bortsett fra at du får sex, eg fekk 0 sex bortsett fra tre ganger når vi laget to barn.

eg skilte meg i en alder av 54, vi har tenåringer, så de var grunnen til at eg ikke skilte meg før.

tror ikke du skal være redd for et liv alene om du skiller deg

• Liker 9
Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Ja, du bør bare flytte. Hun våkner nok aldri mer til med deg dessverre. 

Er det sånn med damer. At de mister interessen helt for mennene sine?

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg tatt henne på ordet, og sett om hun var like tøff i trynet da.

Anonymkode: 89df2...ed5

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Eller ei på si🤔
Men det kan være risikabelt. Om du velger ei på si, hold det da for deg selv!!!!!! Lykke til 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (Akkurat nå):

Noen. Ikke alle.

Anonymkode: 842b7...2c2

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, en sånn "dame" bør bli en eks

Anonymkode: c503c...37c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (6 minutter siden):

*med NOEN damer 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg. Du blir jo ikke sett i forholdet. Hun er ikke villig til å jobbe for sexlivet deres, for det KAN ha med nettopp overgangsalder, hormoner osv å gjøre. Hun vil ikke en gang diskutere temaet.

Jeg synes virkelig synd på deg og tenker at jo fortere du kommer deg videre, jo bedre. Vi har, så vidt vi vet, bare ett liv her på jorda. 

Du fortjener kjærlighet og sex og det som hører med. Heier på deg! 

M

Anonymkode: 52841...be8

• Liker 21
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva med å høre på hva hun sier? Slutt å mas! 

Anonymkode: 47105...a62

Hadde min mann vært som kona til TS, hadde jeg lett flyttet ut og startet på et nytt forhold med kos, klem, kyss og sex. 

Anonymkode: 24449...0d9

• Liker 22
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen, liker ikke å bli mast på når det kommer til sex. Enig med kona 😅

Anonymkode: 26de3...22d

• Liker 10
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn med eksen, bare at jeg var dama som ikke ville ha sex. Tilslutt tenkte jeg at jeg var aseksuell og ikke ville ha sex med noen. Det var til jeg møtte mannen jeg har i dag. Vi har vært sammen i 10 år og har sex mange ganger i uka. Det var bare eksen jeg ikke ville ligge med. Det ville aldri blitt bedre og jeg er glad jeg forlot han. Du bør finne deg noen andre. Du har rett - intimitet og nærhet er viktig i et forhold og det er ikke riktig at andre skal velge det bort for deg. Lykke til.

Anonymkode: 7a7ef...453

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...