AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august For et par år siden tok jeg fillere i midtansikt og kinn. Det så veldig bra ut i 2 år. Nå har jeg fått tynnere hud, fordi jeg blir eldre. Med tynnere hud har det nå blitt synlige klumper under huden der fillerne er. Huden er også hvit rundt disse klumpene. Jeg tenker at de kanskje må løses opp, men har hørt at det kan påvirke hele ansiktet ved at ansiktet mister fett? Går det eventuelt an å gjøre noe annet? Noen som har tips. Jeg kan ikke gå rundt slik jeg ser ut nå😔 Anonymkode: 15dea...b21 9
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Kontakt klinikken der du utførte inngrepene og spør om de har noen råd? Anonymkode: 7179c...14a 6 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Tragisk. Håper noen innvidde kan gi deg gode tips. Samtidig håper jeg andre, som vurderer fillers, om å tenke seg godt om.. Anonymkode: ffe3c...efd 16 5
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): For et par år siden tok jeg fillere i midtansikt og kinn. Det så veldig bra ut i 2 år. Nå har jeg fått tynnere hud, fordi jeg blir eldre. Med tynnere hud har det nå blitt synlige klumper under huden der fillerne er. Huden er også hvit rundt disse klumpene. Jeg tenker at de kanskje må løses opp, men har hørt at det kan påvirke hele ansiktet ved at ansiktet mister fett? Går det eventuelt an å gjøre noe annet? Noen som har tips. Jeg kan ikke gå rundt slik jeg ser ut nå😔 Anonymkode: 15dea...b21 Skjedde med meg også etter jeg tok eye trough. Fillers burde blitt forbudt, og kosmetiske sykepleierer som kommer til disse klinikkenes reddning her inne, drit og dra. Vi ser godt at det er fillers skyld, og dere er avskum som ødelegger menneskers ansikt. Anonymkode: 88b74...2f7 9 1 7
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august Har ikke råd, men stakkars deg!!!😥 hvor gammel er du? Syntes klinikken må svare deg på dette og de bør ikke komme unna med det. Har lenge vurdert fillers nedenfor munnvikene som peker nedover, men når jeg leser ditt innlegg (og andre sine) blir jeg j**** skeptisk !!! Anonymkode: 10c21...bfa 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august Kontakt en anerkjent klinikk og be om konsultasjon hos LEGE, altså plastisk kirurg. Mulig at noe kan opereres. Og hold ansiktet ditt unna sykepleiere fremover. Anonymkode: faa9b...877 5 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august Føler med deg og håper det blir bra til slutt. Hvis du tar bort fillersene, blir det ikke bare som at du ikke hadde tatt fillers? Kanskje ansiktsyoga kan hjelpe? Jeg har ikke tatt fillers, men har tenkt at ansiktsyoga kanskje kunne vært noe. Jeg eldes av typen får hamsterkinn, dvs enn så lenge har jeg en del fett i ansiktet men som altså begynner å henge litt. Men sånn er det bare. Prøver å se fresh ut likevel. Anonymkode: 79aa8...edc 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): For et par år siden tok jeg fillere i midtansikt og kinn. Det så veldig bra ut i 2 år. Nå har jeg fått tynnere hud, fordi jeg blir eldre. Med tynnere hud har det nå blitt synlige klumper under huden der fillerne er. Huden er også hvit rundt disse klumpene. Jeg tenker at de kanskje må løses opp, men har hørt at det kan påvirke hele ansiktet ved at ansiktet mister fett? Går det eventuelt an å gjøre noe annet? Noen som har tips. Jeg kan ikke gå rundt slik jeg ser ut nå😔 Anonymkode: 15dea...b21 Men hvorfor tar du ikke behandlinger for å få tykkere hud da? Anonymkode: 46f23...31b 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #10 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): For et par år siden tok jeg fillere i midtansikt og kinn. Det så veldig bra ut i 2 år. Nå har jeg fått tynnere hud, fordi jeg blir eldre. Med tynnere hud har det nå blitt synlige klumper under huden der fillerne er. Huden er også hvit rundt disse klumpene. Jeg tenker at de kanskje må løses opp, men har hørt at det kan påvirke hele ansiktet ved at ansiktet mister fett? Går det eventuelt an å gjøre noe annet? Noen som har tips. Jeg kan ikke gå rundt slik jeg ser ut nå😔 Anonymkode: 15dea...b21 Dette var leit å høre, samtidig er det bra du forteller det. Dette er baksiden av medaljen svært få forteller om før man velger å gjøre dette. Vi må få slutt på dette tullet og begynne å sette pris på kvinners naturlige skjønnhet. Anonymkode: 280ad...c6a 17 1 7
AnonymBruker Skrevet 25. august #11 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette var leit å høre, samtidig er det bra du forteller det. Dette er baksiden av medaljen svært få forteller om før man velger å gjøre dette. Vi må få slutt på dette tullet og begynne å sette pris på kvinners naturlige skjønnhet. Anonymkode: 280ad...c6a Plastisk kirurgi og fillers er bare å lure seg selv. Huden aldres uansett, og man ser tydelig at dette er et fjes på ei på 50 med fillers. Det er ikke slik at ung hud kan gjenskapes, så hvorfor bare ikke omfavne aldringen? Anonymkode: 53233...846 16 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #12 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Plastisk kirurgi og fillers er bare å lure seg selv. Huden aldres uansett, og man ser tydelig at dette er et fjes på ei på 50 med fillers. Det er ikke slik at ung hud kan gjenskapes, så hvorfor bare ikke omfavne aldringen? Anonymkode: 53233...846 Jo den kan faktisk det. Det finnes utallige behandlinger som øker kollagenproduksjon og elastisitet samt gir tykkere hud. Men man må jo starte med å forebygge kollagentap før huden er så tynn at filleren synes igjennom... Anonymkode: 46f23...31b 4
AnonymBruker Skrevet 25. august #13 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jo den kan faktisk det. Det finnes utallige behandlinger som øker kollagenproduksjon og elastisitet samt gir tykkere hud. Men man må jo starte med å forebygge kollagentap før huden er så tynn at filleren synes igjennom... Anonymkode: 46f23...31b Jeg synes hvertfall at det er helt sykt mange velstående eldre folk som man ser inngrepene og botoxen på. Da er det ikke pent lengre. Anonymkode: 53233...846 15
AnonymBruker Skrevet 25. august #14 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg synes hvertfall at det er helt sykt mange velstående eldre folk som man ser inngrepene og botoxen på. Da er det ikke pent lengre. Anonymkode: 53233...846 Filler alene løser ingenting, det må jo komplimenteres med andre behandlinger. Anonymkode: 46f23...31b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #15 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjedde med meg også etter jeg tok eye trough. Fillers burde blitt forbudt, og kosmetiske sykepleierer som kommer til disse klinikkenes reddning her inne, drit og dra. Vi ser godt at det er fillers skyld, og dere er avskum som ødelegger menneskers ansikt. Anonymkode: 88b74...2f7 Snakk om ansvarsfraskrivelse! Ja, de som utførere disse behandlingene er gjerne noen kyniske jævler, men når dere er så dumme at dere lar dere lure, har dere bare dere selv å takke. #spillerpåverdensminstefiolin Anonymkode: b70d1...ff4 6 1
FraSofan Skrevet 25. august #16 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Snakk om ansvarsfraskrivelse! Ja, de som utførere disse behandlingene er gjerne noen kyniske jævler, men når dere er så dumme at dere lar dere lure, har dere bare dere selv å takke. #spillerpåverdensminstefiolin Anonymkode: b70d1...ff4 Det er de, og det er en storindustri der noen tjener seg søkkrike på kvinners usikkerhet rundt eget utseende. Det er til å gråte av. Dette markedet bør reguleres MYE bedre, og naturlig aldring bør framsnakkes i mye større grad. Selv blir jeg glad av å se ansikter som eldes naturlig. Det vitner om god selvfølelse og karakter, noe som er attraktivt hos alle mennesker. Håper det ordner seg for deg, Ts. Og synes det er bra at du skriver om medaljens bakside. Det kan hindre andre i å oppleve det samme. 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 25. august #17 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo den kan faktisk det. Det finnes utallige behandlinger som øker kollagenproduksjon og elastisitet samt gir tykkere hud. Men man må jo starte med å forebygge kollagentap før huden er så tynn at filleren synes igjennom... Anonymkode: 46f23...31b Hvilke behandlinger? Anonymkode: be68a...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august Dette er jo litt på linje med å sprøyte paraffinolje inn i musklene. Litt reseach er en fin ting! Håper du finner en løsning da, kanskje en plastikkirurg kan hjelpe deg? De sprøyter det inn, så de må jobba litt erfaring med konsekvensene og ryddingen etterpå? Kanskje samme sted som du var sist? Anonymkode: 28ef1...a8e 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august En avdød venninne tok behandlinger, sånne tråder under huden i ansiktet. Men når de forsvant etter et halvt års tid så hun ut som godt over 70 og ikke som en 48 åring. Mimikken ble redusert. Hun fortsatte selv med dårlig økonomi, og hadde slett ikke trengt behandlinger i utgangspunktet. Hadde også silikon i puppene, og hadde tatt altfor mye. De kapslet seg og hun fikk smerter. Etter noen år fikk hun de fjernet, og tror hun satte inn noen mindre som kledde kroppen hennes. Kjente ikke henne før hun hadde tatt silikon, og vet ikke hvordan puppene så ut i utgangspunktet. Hvorfor kvinner gjør dette aner jeg ikke, forfengelighet og selvopptatthet? Jeg er kvinne selv, uten noen form for juks med utseendet. Litt sminke av og til bare. Anonymkode: bb86d...e9c 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. august #20 Skrevet 25. august Første gangen jeg kom til en hudpleieklinikk for å ta botox i sinnrynken og fillers i linjene som går fra neseroten og ned ved siden av munnen, fikk jeg vite av sykepleieren at man faktisk kan miste følelsen i nesetippen og blodsirkulasjonen hvis man er skikkelig uheldig. Dette førte til at jeg ikke turde å ta fillers, selv om jeg hadde veldig lyst. Anonymkode: c89fa...402 1 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå