Gå til innhold

Varmeruller (elektriske hårruller)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest Marielle
Skrevet

Hei!

Jeg har lest i et blad at når man krøller håret med varmeruller (elektriske hårruller) så holder krøllene mye lenger enn når man bruker vanlig krølltang. Jeg vurderer sterkt å kjøpe et sett med Babyliss varmeruller som selges på Elkjøp for 699,-.

Er det noen som har erfaring med varmeruller? Er de bra? Og hva er best å bruke for å at krøllene holder seg; hårskum eller sånn leggevann som alle bestemødre sverger til? Spray må vel til i tillegg.

På forhånd takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Husker jeg brukte varmruller for mange år siden - krøllene satt kjempegodt, men det kommer selvfølgelig an på hvor godt håret ditt tar krøller. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, men de var så tynne at jeg så ut som en sau... Satt i kjempelenge også

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter her igjen.

Kult at krøllene holder kjempegodt, da tror jeg sannelig jeg tar sjansen på å kjøpe det der settet! :ler:

Det er 3 forskjellige størrelser på de krøllrullene som følger med, så da er det kanskje lurt av meg å mest benytte meg av de store rullene, for å unngå å se ut som en sau! haha ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Trådstarter her igjen.

Kult at krøllene holder kjempegodt, da tror jeg sannelig jeg tar sjansen på å kjøpe det der settet!  :ler:

Det er 3 forskjellige størrelser på de krøllrullene som følger med, så da er det kanskje lurt av meg å mest benytte meg av de store rullene, for å unngå å se ut som en sau! haha  ;)

:Nikke: Sikkert ikke dumt :) Si fra om resultatet ble bra da :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

de største er det dessverre ikke mange av... jeg synes krøllene blir for små.

Gjest vetikkehelt
Skrevet

Jeg lurte på å kjøpe det til min mor i julegave men så tenkte jeg at hun har jo hårføner og vanlige selvklebende ruller. Det går jo for det samme!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lurte på å kjøpe det til min mor i julegave men så tenkte jeg at hun har jo hårføner og vanlige selvklebende ruller. Det går jo for det samme!

Krøllene sitter mye bedre med varmeruller.

Gjest Gjest
Skrevet

Har prøvd slike, men foretrekker likevel krølltang.

Skrevet

Jeg har prøvd hos frisøren, ble kjempefornøyd, og krøllene ble veldig fine. Frisøren brukte to pk med ruller på meg, men mente at til hjemmebruk var en pk nok.....

jeg vurderte også å kjøpe....

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
:Nikke: Sikkert ikke dumt :) Si fra om resultatet ble bra da :)

Trådstarter her igjen. Nå er varmrullene i hus, og testet på både meg og 2 venninner. Synes resultatet ble kjempebra; krøllene holdt skikkelig leeenge! Brukte hårskum og Elnett hårspray i tillegg, en god kombinasjon. Så jeg anbefaler virkelig disse varmrullene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...