bryllup 2025 Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august (endret) hvor får man kjøpt sports bh med brede stropper som ikke er alt for dyre i str3 xl, mellom 100-250 kr? jeg har endelig begynt og trene igjen men har nesten ikke noe trenings klær så trenger en del nytt serlig sports bh ikke fra temu Endret 24. august av bryllup 2025 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Jeg bruker kun casall iconic og en fra shock absorber som jeg ikke husker modellen navnet til, men den er heavy duty. Jeg synes 100 til 200 kr for en god sports bh er et litt lavt budskjett. Du får selvsagt tak i noe men selv hm tar mer for sine mer ordentlige modeller. Casall kan du ofte finne til en god pris. Hender det er noe tilbud på den modellen å da kjøper jeg et par stykker. Anonymkode: 26377...487 1
bryllup 2025 Skrevet 25. august Forfatter #3 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg bruker kun casall iconic og en fra shock absorber som jeg ikke husker modellen navnet til, men den er heavy duty. Jeg synes 100 til 200 kr for en god sports bh er et litt lavt budskjett. Du får selvsagt tak i noe men selv hm tar mer for sine mer ordentlige modeller. Casall kan du ofte finne til en god pris. Hender det er noe tilbud på den modellen å da kjøper jeg et par stykker. Anonymkode: 26377...487 jeg er ikke så opptatt av hvor bra kvalitet det er på bh, ikke nå når jeg trenger en del 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august bryllup 2025 skrev (4 timer siden): jeg er ikke så opptatt av hvor bra kvalitet det er på bh, ikke nå når jeg trenger en del Da har jeg ingen tips til deg. Kvalitet på sportsbh henger sammen med hold, passform, pusteevne og komfort. Jeg velger heller 2 gode sportsbh med god støtte og komfort enn mange rimelige som ikke sitter ordentlig, ikke gir god støtte eller føles klamme. Anonymkode: 26377...487 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august bryllup 2025 skrev (22 timer siden): hvor får man kjøpt sports bh med brede stropper som ikke er alt for dyre i str3 xl, mellom 100-250 kr? jeg har endelig begynt og trene igjen men har nesten ikke noe trenings klær så trenger en del nytt serlig sports bh ikke fra temu Eg har også nettopp begynt å trene, men har ikkje sportsbh. Trenger derfor med 2 vanlige bhar, enn så lenge Anonymkode: d9279...7fc
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eg har også nettopp begynt å trene, men har ikkje sportsbh. Trenger derfor med 2 vanlige bhar, enn så lenge Anonymkode: d9279...7fc *trener Anonymkode: d9279...7fc
AnonymBruker Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Eg har også nettopp begynt å trene, men har ikkje sportsbh. Trenger derfor med 2 vanlige bhar, enn så lenge Anonymkode: d9279...7fc vel jeg klarer ikke og trene med bh med smale stropper, dem sklir alle veier bare Anonymkode: 8c2a7...90e
AnonymBruker Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august Sjekk sportsoutlet, med et budsjett på 100-200 jr er ikke utvalget stort dessverre. Jeg har ikke sett en sportsbh til den prisen siden de var på 50% salg i vogna på spar og nesten ikke da heller. Det er dyrt, dessverre. Anonymkode: 39df1...8a1
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Jeg har små pupper så jeg har kjøpt bergans og en i ull fra devold, men jeg hadde hatt mye større fokus på god støtte om jeg trengte det. Ser så vondt ut med dissende pupper på treningsvideoer. Anonymkode: dd43a...52f
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august Bonprix har kanskje noen? De har i alle fall en del treningstøy i store størrelser. Men mange oppgir størrelser i cup og omkrets, ikke bokstaver. For øvrig ville jeg heller prøvd meg litt frem til noe som sitter bra og gir god støtte, og heller spart inn penger på noe annet. En sportsbh i dårlig kvalitet og/eller dårlig passform vil kunne gi gnagsår, og mange tåler ikke noe særlig vask heller. Anonymkode: 150fd...e22
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bonprix har kanskje noen? De har i alle fall en del treningstøy i store størrelser. Men mange oppgir størrelser i cup og omkrets, ikke bokstaver. For øvrig ville jeg heller prøvd meg litt frem til noe som sitter bra og gir god støtte, og heller spart inn penger på noe annet. En sportsbh i dårlig kvalitet og/eller dårlig passform vil kunne gi gnagsår, og mange tåler ikke noe særlig vask heller. Anonymkode: 150fd...e22 det eneste jeg bruker penger på er buss og trening alle andre utgifter betaler jeg og mannen 50\50 regninge og mat så det er ikke noe jeg kan endre på ikke har vi noe høyt mat budskjett heller nå så har jeg kun en som passer resten har blitt for små, jeg syns det er litt lite når jeg trener flere ganger i uka og det skal vaskes før bruk, jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig og finne sports bh til grei pris når man fint kan finne trenings genser til 99kr jeg er ikke så sykt opptat av det med kvalitet når jeg trenger en del, det er også kun for en periode jeg kommer helt sikkert til og få noen til jul Anonymkode: 8c2a7...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå