Gå til innhold

Strame rygg og skuldere selv om jeg har målt riktig str på bh - hva kan jeg gjøre for å slippe dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den str jeg har målt når jeg har kjøpt meg ny bh i butikkene. Men likevel får jeg stramme skuldre og ryggen der den sitter. Hva kan jeg gjøre for å slippe dette? Noen tips til hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: e6ef8...f10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antar du har slakket stroppene og har på ytterste hakk bak? Det du kan gjøre er og kjøpe noen puter og feste på stroppene slik at de føles mykere. Egentlig skal jo ikke stroppene være vonde om BH-en er stram nok rundt, da skal det være selve BH-en som bærer vekten ikke stroppene. Hvis den faktisk er for liten kan du kjøpe bh forlenger og bruke bak. 

for og unngå vonde skuldre skal en bh sitte så stramt at du får den på deg. Får du den på deg er den stor nok. Så du beskriver 2 problemer som egentlig ikke henger i hop. Sitter den så godt at du kunne brukt den stroppløs ? Feil modell kanskje? 

Anonymkode: 4ee6e...29c

AnonymBruker
Skrevet

Større cup? Har opplevd at 85C er bra i en modell men må ha 85D i annen modell. Har også opplevd at jeg må ha 90C. Jeg kjøper ikke bh på dyre butikker, men holder meg til hm, lindex etc. New Yorker er ihvertfall varierende i str. Pluss at materialet på stropper varierer. Som regel er Triumf og Ellay May gode. 

Anonymkode: 1012a...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...