Gå til innhold

gammal røy som mangler antenner??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, jeg trenger råd. Vær så snill å ikke gjør narr av meg eller trekk i tvil det jeg skriver. 

Jeg er godt voksen (nærmer meg 50), singel og kommet fram til at jeg ønsker meg en partner igjen. 

Av ulike grunner har jeg vært iskald følelsesmessig i mange år etter bruddet med ham jeg egentlig trodde var mannen i mitt liv. Men; nå har altså en transformasjon funnet sted i kroppen, og jeg kjenner veldig på at jeg vil ha sex og nærhet igjen. 

Spørsmålene mine til dere +/- i min alder som også er på mannejakt; 

- tar dere det rolig og venter til dere har tilbrakt tid med ham i x antall måneder før dere har sex? Er det slik man gjør det? Hvis ja, hvordan klarer dere å undertrykke lysten på sex så lenger? Blir menn "skremt bort" hvis en kvinne viser lyst ganske raskt? 

takk på forhånd 

Jeg burde jo hatt mer erfaring og vært voksnere enn det jeg er, men.. dessverre 

Anonymkode: 0d7f8...543

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kjøre kuk-karusell på Tinder og tro du er et skikkelig catch, eller du kan date menn på din egen alder til du treffer en du faller for og som faller for deg. 

Anonymkode: b7206...654

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt eldre enn deg, og har tatt det litt som det kommer.
Nå gidder jeg ikke ha sex med noen uten at jeg har følelser for dem, altså utgår det å dra med seg noen hjem fra byen. Så jeg må altså bli litt kjent med dem før lysten på dem evt kommer. Og det kan ta alt fra to treff til to måneder! 

Anonymkode: 21aca...62a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange nysingle damer i 40-50 års alderen kaster seg på Tinder- og datingkjøret når de ser hvor lett det er å hanke inn engangsknull, med både unge, kjekke, rike, modne menn, som bare er ute etter ONS og juger om alt (inkl seriøsitet) så lenge de får mus. Det gir en rus og en selvtillitsboost det er lett å bli avhengig av. Til slutt har du pult så mange at intimitet er hult og overfladisk og kun en forbruksgreie hvor menn måles i hvordan de presterer i forhold til de andre, og samliv og fast forhold blir fjernt og kleint. Uten at du aner når det skjedde, så forsvant alle seriøse menn ut av radarområdet ditt og de eneste mennene du finner er de som vil ha deg en runde i halmen og ikke noe mer. 

Andre damer holder seg mer i ro, og er mer tålmodige i letingen etter en mann de kan leve med på lang sikt. De pleier å finne det, før eller senere. Det finnes mange seriøse menn, så de finner hverandre. 

Veldig få venter flere måneder med å ha sex. Men de venter til de er komfortabel med det og det passer inn i en naturlig progresjon av datingen. Stort sett, de som har sex på første eller andre date havner frivillig eller ufrivillig i første kategorien, for seriøse menn blir ikke så imponert av at du kaster trusa i første møte. Men veldig mange menn takler gjerne ja til nummeret og så går videre etterpå. 

Brutalt, men sant. 

Anonymkode: 56386...2fa

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hm.... min ringe erfaring er at blir det 2 dater uten sex er hun ikke interessert i en tredje.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jenter, jeg trenger råd. Vær så snill å ikke gjør narr av meg eller trekk i tvil det jeg skriver. 

Jeg er godt voksen (nærmer meg 50), singel og kommet fram til at jeg ønsker meg en partner igjen. 

Av ulike grunner har jeg vært iskald følelsesmessig i mange år etter bruddet med ham jeg egentlig trodde var mannen i mitt liv. Men; nå har altså en transformasjon funnet sted i kroppen, og jeg kjenner veldig på at jeg vil ha sex og nærhet igjen. 

Spørsmålene mine til dere +/- i min alder som også er på mannejakt; 

- tar dere det rolig og venter til dere har tilbrakt tid med ham i x antall måneder før dere har sex? Er det slik man gjør det? Hvis ja, hvordan klarer dere å undertrykke lysten på sex så lenger? Blir menn "skremt bort" hvis en kvinne viser lyst ganske raskt? 

takk på forhånd 

Jeg burde jo hatt mer erfaring og vært voksnere enn det jeg er, men.. dessverre 

Anonymkode: 0d7f8...543

Det er vel ingen fasitsvar på hvor lenge man skal vente på å ha sex, med en man dater. Noen gjør det på 1 date, noen på 2 date og noen venter lenger. Man gjør det som føles riktig for dere begge. Om du vil vente med å ha sex, så si fra om det. En normal, oppegående mann vil respektere det. 

Selv hadde jeg sex med kjæresten min på 2 date. Det var riktig for oss. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet ca 5-6 uker. Følte meg ikke avslappet naken med han før det. Men da ble det helt riktig. Gjør det du føler er riktig. Er ikke noe fasitsvar på dette.

Anonymkode: 111dc...383

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 10.44):

Du kan jo kjøre kuk-karusell på Tinder og tro du er et skikkelig catch, eller du kan date menn på din egen alder til du treffer en du faller for og som faller for deg. 

Anonymkode: b7206...654

Kuk-karusell? Æsj.

Ts: last ned Tinder, møt de som virker seriøse, offentlig. Jeg møtte vel 10-12 stk over en 6 mnd periode, han siste ble kjæresten min. Møtte de andre mellom 1 og 3 ganger, før jeg avsluttet. Var ikke riktig kjemi, flott menn alle sammen, bare ikke riktig for meg. 
Kjæresten (snart samboer) er snill, kjekk og noen år yngre enn meg. Hadde 5 år ned og 3 år opp på innstillingene.

Hadde ikke møtt han uten Tinder, ingen felles venner, han er innflyttet til bygda mi. 

Anonymkode: f6b42...951

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kuk-karusell? Æsj.

Ts: last ned Tinder, møt de som virker seriøse, offentlig. Jeg møtte vel 10-12 stk over en 6 mnd periode, han siste ble kjæresten min. Møtte de andre mellom 1 og 3 ganger, før jeg avsluttet. Var ikke riktig kjemi, flott menn alle sammen, bare ikke riktig for meg. 
Kjæresten (snart samboer) er snill, kjekk og noen år yngre enn meg. Hadde 5 år ned og 3 år opp på innstillingene.

Hadde ikke møtt han uten Tinder, ingen felles venner, han er innflyttet til bygda mi. 

Vi hadde sex på 4. date. Kun klemmer og forsiktig kroppskontakt før det. 
Men hadde sex med eksen på 1. møte, vi var sammen i 3 år. Man må bare velge riktig mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 16.52):

Kanskje ikke måneder, men å holde igjen "en stund" for å finne en som muligens skal vare litt lenger enn melkekartongen i kjøleskapet er nok lurt.

Jeg vil tro de menn på 50+ som kun ønsker sex er i flertall og det er nok også de som er ivrigst. Er du normalt slank og pen så vil jeg tro du vil bli overøst av henvendelser. 

Er du lur så tar du selv initiativ til den første kaffedaten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 11.14):

Mange nysingle damer i 40-50 års alderen kaster seg på Tinder- og datingkjøret når de ser hvor lett det er å hanke inn engangsknull, med både unge, kjekke, rike, modne menn, som bare er ute etter ONS og juger om alt (inkl seriøsitet) så lenge de får mus. Det gir en rus og en selvtillitsboost det er lett å bli avhengig av. Til slutt har du pult så mange at intimitet er hult og overfladisk og kun en forbruksgreie hvor menn måles i hvordan de presterer i forhold til de andre, og samliv og fast forhold blir fjernt og kleint. Uten at du aner når det skjedde, så forsvant alle seriøse menn ut av radarområdet ditt og de eneste mennene du finner er de som vil ha deg en runde i halmen og ikke noe mer. 

Anonymkode: 56386...2fa

Bra sagt 😁Mye sannhet og en fin beskrivelse av forskjellene mellom kjønnene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er på din alder . Var singel i 4 år. Tok det helt med ro til jeg var klar. Hadde to- tre one nightsstands og en klein Tinder date. Null interesse for noen av de. Gikk på en datt jeg egentlig ikke ville først..og da full klaff med en gang. Vi er kjærester nå og det er mangen år siden jeg var så forelsket. ❤️

Så tipset er at man må prøve litt. Du er ikke gammel. Dating kan være litt ekkelt og frustrerende men det blir verdt det når han dukker opp. Men ut må du! Men ta det rolig . De merker når man jakter. Man vil ikke se desperat ut. Tenk at du bare skal bli kjent og ha det kjekt med nye folk . Ikke stress med det å finne en mann. Det blir bare kleint for deg. 

Anonymkode: 88de9...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...