Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Har du en komiserie du kan se igjen og igjen uten å bli lei?

Selv er jeg stor fan av britisk humor ala Monty Python, men når det kommer til beste komiserie er det ikke noe som kan slå MASH her i gården.

Endret av Poltergeist
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Friends :hjerte: Jeg kan se hver episode 300 ganger og ler like godt uansett :ler:

Gjest Aloha
Skrevet
Friends :hjerte: Jeg kan se hver episode 300 ganger og ler like godt uansett  :ler:

Heeeelt enig med ~Alwa~!

Gjest Gjesta
Skrevet

På den listen må det bli friends

Gjest -eline-
Skrevet
Friends :hjerte: Jeg kan se hver episode 300 ganger og ler like godt uansett  :ler:

Enig! Blir nok endel Friends-titting i paaska om vaeret ikke er saa bra ;)

Skrevet (endret)

Av de over;

Monty Python's Flying Circus og That '70s Show.

I tillegg holder jeg en knapp på The Good Life, To the Manor Born, Yes, Minister og Yes, Prime Minister.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

MASH ligger bra an her også. Må riktignok innrømme at det er en god del av de andre som jeg ikke har sett.

Gjest gjest 0
Skrevet

Må nok bli friends, men jeg liker kongen av queens og alle elsker raymond veldig godt også!

Gjest King James
Skrevet

Monty Paythons...Det er ingen tvil...De andre når ikke en gang opp til ankelen på Monty Paythons

Skrevet

Sjølvsagt Seinfeld :)

Skrevet

Jeg kunne stemt på mange. Liker både Mash, venner for livet, alle elsker raymond, kongen av queens. Veldig bra alle sammen

Skrevet

Stempte på Seinfeld, men kunne også stemt på Friends, That 70's show og Mash. Liker også To the manor born og en del andre engelske.

Skrevet
Liker også To the manor born og en del andre engelske.

Hva? Det har du ikke fortalt meg?! :overrasket::) Du må jo si i fra! :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Av alternativene over er nok Friends det soleklare valget for meg. Savner førøvrig en annen favoritt, Will & Grace som alternativ.

Skrevet

Jeg er også enig med deg :)

Skrevet
Sjølvsagt Seinfeld :)

:Nikke: Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Har blitt hekta på "The 70'show" jeg! Men "Mash" og "Venner for livet" kommer rett bak!

Men jeg har jo da vært så lat at jeg ikke har giddet å se hver episode når den har gått på TV, så jeg har kjøpt, fått eller lasta ned hele sesongene av det jeg vil se istedet! Men det er litt morsomt å ha også da, artig å se hvordan de i Friends så ut i starten feks.! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...