Gå til innhold

Sex med nabo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du pult naboen din? (I betydningen noen i borettslaget eller gaten/veien du bor i)

Jeg bor i et borettslag med rundt 100 leiligheter. Er iallfall syv damer jeg kjenner jeg ville ligget med.

Har noen her ligget med naboer? Spennende? Alder og kjønn på deg og nabo?

Anonymkode: 3ddc1...10d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Don't shit where you eat...

Anonymkode: 77721...abb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bor i borettslag med mer enn 400 leiligheter og har aldri hatt lyst å ha sex med en nabo 🫢

Anonymkode: 3a85b...82d

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Jeg har forresten ligget med en nabo, men det var på Kringsjå studentby. Hun bodde i en annen blokk, så ikke nær nabo, men vi møttes ofte utenfor blokken min. Kåt dame. Hun forførte meg på en fest. Lå sammen noen ganger.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex med nabo i oppgangen ved siden av når jeg bodde i blokk.  Har også hatt fyllesex med en "nabosønn" i nabolaget.  Aldri nærmeste nabo.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, nærmeste bodde 80 km unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (28 minutter siden):

Har hatt sex med nabo i oppgangen ved siden av når jeg bodde i blokk.  Har også hatt fyllesex med en "nabosønn" i nabolaget.  Aldri nærmeste nabo.

stor aldersforskjell?

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

stor aldersforskjell?

Tja .... Han var 29, og jeg 47.  Den andre er så lenge siden, at jeg ikke husker riktig .... 12 -13 år kanskje ?

AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (35 minutter siden):

Tja .... Han var 29, og jeg 47.  Den andre er så lenge siden, at jeg ikke husker riktig .... 12 -13 år kanskje ?

han ble nok happy 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

han ble nok happy 😉

Utroskap?

Anonymkode: 91a8c...21e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

han ble nok happy 😉

Klaget ikke akkurat nei  😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hadde et ons med ei nabo. hadde vært singel i noen mnd. hu sjekka meg opp på byen. var nok ganske full for jeg viste ikke hvem det var før vi kom hjem til hu og jeg så hvor vi var 😆. hu bodde i firemannsboligen ved siden av min. tidenes dårligste ligg for oss begge. hu sovnet jeg latet som at jeg sov, samlet sammen klærne mine og gikk hjem. 

Anonymkode: e52be...b7d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor i et lite nabolag.
En av de nærmeste naboene er en singel dame rundt 40.
Hun er sprek og fin, hadde gjerne gått til sengs med henne 😍
Men hadde nok vært litt kleint å møtes i gata etterpå...
Ikke minst når jeg treffer på henne og jeg er sammen med kona.. 
Så det blir med fantasien, tror vel egentlig ikke hun er interessert i meg heller så... 

Anonymkode: 199c8...bd2

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Så for første gang naboen på andre siden av gangen i sommer i morgenkåpe. Hvor hun tittet ut for å ta avisa hennes på dørmatten. Hun kjempet med den ene armen for å holde de digre puppene hennes på plass når hun bøyde seg ned.  Siden har jeg tenkt på henne hver dag. 
Håper hun inviterer meg inn på dessert en gang. 

Anonymkode: 9c0b0...76c

AnonymBruker
Skrevet

Lavblokkmiljø på Oslo-sørøst på 90-tallet.  "Olsen" hadde fått for mye å drikke på nach. Han var stor og tung, så jeg måtte hjelpe kona med å støtte han hjem i nabo-oppgangen.

Vel fremme fikk vi lagt han på sofaen. Den "hadet-og-Takk"-klemmen jeg fikk når jeg skulle gå, ble veldig lang og intim. det ene tik det andre, og jaggu fikk hun meg hard.      For å gjøre historien kort.... Mens gubben snorket i vei i sin dype fyllesøvn, satt kjerringa på dass med kjolen rundt livet å red meg av. Hun ylte og bar seg så jeg var redd gubben skulle våkne, men det gikk bra.                                                                               Litt kleint å møte henne i ettertid, men det var heldigvis ikke så ofte. 

Anonymkode: 97dfe...d74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

visste hun hvem du var?

prater dere sammen om dere møtes?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 15.48):

Ville du pult naboen din? (I betydningen noen i borettslaget eller gaten/veien du bor i)

Jeg bor i et borettslag med rundt 100 leiligheter. Er iallfall syv damer jeg kjenner jeg ville ligget med.

Har noen her ligget med naboer? Spennende? Alder og kjønn på deg og nabo?

Jupp, det har jeg. Fant ut han røyka både det ene og det andre etterpå så da droppet jeg å treffe han noe mer. Hadde vært nice å ha noen i naboblokka men ikke i samme oppgang. Jeg er nå 42, vi var like gamle. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja. Så for første gang naboen på andre siden av gangen i sommer i morgenkåpe. Hvor hun tittet ut for å ta avisa hennes på dørmatten. Hun kjempet med den ene armen for å holde de digre puppene hennes på plass når hun bøyde seg ned.  Siden har jeg tenkt på henne hver dag. 
Håper hun inviterer meg inn på dessert en gang. 

Anonymkode: 9c0b0...76c

Har hun hverken internett eller bh? 

Anonymkode: ab5b5...cfc

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

visste hun hvem du var?

prater dere sammen om dere møtes?

Hehe... Nei, som du ser av innlegget, så var det på 90-tallet.  Jeg har flyttet derfra i 2002, og dama vet jeg ikke om lever eller hva. Hun var nærmere 60 enn 50 da, og vil nok sikkert være nær 90 nå.  Jeg var en kåt og småfull unghingst på 27-28, shit happens  😜

Nei, jeg unngikk henne så godt som mulig etter den episoden.

Anonymkode: 97dfe...d74

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil svært gjerne pule nabojenta, men det blir nok sikkert bare med en fantasi. Kona har veldig god kontakt med henne, så jeg drømmer egentlig mest om at kona får henne med på trekant. 

Anonymkode: 7ae36...043

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...