Gå til innhold

Adventskalender 2025 for sminke og hudpleie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg vet det er fryktelig lenge til advent enda, men jeg ser at årets adventskalendere snart blir sluppet! 

Hvilke har dere tenkt å kjøpe i år? Noen dere har fulgt med på?

Jeg har sett litt på Liberty, Cult beauty, Space NK, yesstyle og Stylevana! Så for se om jeg får klikket en eller to med meg hjem 😊 

Litt usikker på hvilke man får mest for pengene da, noen som har noen tips? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må se videoene som straks dukker opp overalt. Og vurdere hva som gir mest verdi for deg.

Jeg har hatt SpaceNK, Lyko, John Lewis, bangerhead, asos, sephora…. Varierer hvilken som er best for meg fra år til år

Anonymkode: ce228...c15

Skrevet

Tror det blir liberty eller Fortnum&Mason på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å velge en av kalenderne i "mellomklassen" prismessig, så jeg tenker at jeg kommer til å vurdere en av Lyko, Kicks eller Rituals sine. Lyko og Kicks har pleid å gi ganske mye for pengene. 

Men si meg: har Margareta Grääs sluttet å vurdere kalendere? Jeg har likt å se på hennes vurderinger, for hun er den som er mest ærlig om hva hun liker og ikke, og om verdi for pengene. Dessuten kan hun mye om produktene hun presenterer. Det er ikke alltid jeg deler hennes smak, men det kan jeg ta høyde for. Jeg stoler mer på henne enn andre influensere når det kommer til hva de sier. 

Anonymkode: 2fe95...d4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg pleier å velge en av kalenderne i "mellomklassen" prismessig, så jeg tenker at jeg kommer til å vurdere en av Lyko, Kicks eller Rituals sine. Lyko og Kicks har pleid å gi ganske mye for pengene. 

Men si meg: har Margareta Grääs sluttet å vurdere kalendere? Jeg har likt å se på hennes vurderinger, for hun er den som er mest ærlig om hva hun liker og ikke, og om verdi for pengene. Dessuten kan hun mye om produktene hun presenterer. Det er ikke alltid jeg deler hennes smak, men det kan jeg ta høyde for. Jeg stoler mer på henne enn andre influensere når det kommer til hva de sier. 

Kicks var veldig bra i forfjor, men i fjor droppet jeg den basert på reviews. 

Kalenderene er nok såvidt delt med influencere i disse dager. Regner med videoene begynner neste uke. Også fra Margareta 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kicks var veldig bra i forfjor, men i fjor droppet jeg den basert på reviews. 

Det er meg du siterte, og jeg må bare si meg enig i dette. Jeg hadde Kicks i forfjor og droppet den i fjor. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er meg du siterte, og jeg må bare si meg enig i dette. Jeg hadde Kicks i forfjor og droppet den i fjor. 

Det som er positivt med det er at de alltid kommer veldig sterkt tilbake, for å "redde ryktet". Så jeg krysser fingrene for Kicks i år. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til kalender! Usikker enda hva jeg skal ha. Noen som har hatt Lumene?

Anonymkode: a8a25...412

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal ha kalender eller ikke, men jeg følger med her! Kanskje jeg skal se på det hun Margareta Grääs viser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Gleder meg til kalender! Usikker enda hva jeg skal ha. Noen som har hatt Lumene?

Jeg velger aldri single-brand kalenderne. Da skal du være temmelig interessert i et merke.

Disse er også relativt sett mye dyrere og med mindre produkter enn butikk-kalendere. Lyko, Kicks, Space NK, med flere, henter jo inn gode tilbud og presser priser fra en rekke merker, så jeg kjøper kalendere fordi jeg får veldig mye verdi for pengene. 

AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (3 minutter siden):

Lurer på å kjøpe Vita sin til husets 18 åring. 

https://www.vita.no/vita/vita-adventskalender-2025

Synes den så litt overpriset, og kjedelig, ut. Du kan jo se hva Asos kommer ut med i år? Eller en av Lykos mindre. 

Men kommer selvfølgelig an på hva hun liker. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes den så litt overpriset, og kjedelig, ut. Du kan jo se hva Asos kommer ut med i år? Eller en av Lykos mindre. 

Men kommer selvfølgelig an på hva hun liker. 

Smart, god idé 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg velger aldri single-brand kalenderne. Da skal du være temmelig interessert i et merke.

Disse er også relativt sett mye dyrere og med mindre produkter enn butikk-kalendere. Lyko, Kicks, Space NK, med flere, henter jo inn gode tilbud og presser priser fra en rekke merker, så jeg kjøper kalendere fordi jeg får veldig mye verdi for pengene. 

Takk for tips og tanker! Jeg er selv glad i å ha ett merke på kalender. Hadde Payot i fjor og elsket den 😊

AnonymBruker
Skrevet

jeg har alderi hørt om dem før jeg da. jeg selv var veldig fornøyd med en kalender med masse kremer 

men du må nesten vele etter det du selv liker av innhold. er det kremer, sminke, smykker, eller en som er  litt mer blandet 

Anonymkode: 2dba7...36c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 15.16):

Margareta har ikke sluttet å vurdere kalendere, hun sa i en annen video at de var rett rundt hjørnet. Gleder meg! :hoppe: Og det er jo bare august enda, pleier å starte helt i slutten av august eller starten av september. Så starter nok denne uka eller neste 😊 Husker hun ett år åpnet Lumenes kalender 14-15. august eller noe, men er slutten av august/starten av september som er normalen. Har fulgt henne på YouTube nesten siden starten, jeg digger den dama. Elsker at hun er så ærlig og så har hun så mye kunnskap. Hun er den eneste influenseren jeg følger og den eneste jeg stoler på. Gøy å ha fulgt utviklingen hennes fra når hun hadde bare noen få følgere til nå når hun har over 100.000.

Lyko pleier å være bra. Bangerhead også. Kicks syns jeg var skuffende i fjor, men håper de tar revansj og kommer med en skikkelig bra en i år. Hadde Kicks i 2021 eller 22, var veldig fornøyd. Har veeeldig lyst på Cult beauty, den pleier å være helt rå og ha en sinnssyk verdi, men blir fryktelig dyrt med moms og avgifter. Space nk pleier også å være knallbra med superbra verdi, hadde den et år også. Der er momsen inkludert i prisen, så slipper å betale avgifter når man mottar den. Men den blir veeeldig dyr den også nå siden norskekrona er så lav i kurs i forhold til pundet. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte Asos sin ifjor til jenten på 17, veldig fornøyd! Spent på årets!

Anonymkode: 12c7c...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...