AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Så de finnes visstnok, men jeg skjønner ikke hvordan de får det til og dette er menn med norske kvinner. Vanligvis skys slike menn som pesten, så hvordan klarer de egentlig å finne partnere? Anonymkode: f72e1...56c 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. august Populært innlegg #2 Skrevet 24. august De har selvtillit, god utstråling, er snille/kloke/omsorgsfulle (alt eller noe av det), har god humor og er omsorgsfulle… Enten alt dette, eller noe av dette! Anonymkode: eb418...d02 36 20
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august De er sannsynligvis greie og hyggelige, slikt kvinner ser etter. Anonymkode: 7918a...072 33 1 12
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Kanhende de er hyggelige, ærlige menn som vet hvordan de skal oppføre seg og behandler damene sine godt. Kan også hende de er seriøse menn som ønsker å etablere seg mens de ennå er unge. Da kan alt skje. Anonymkode: e5b95...ab0 16 5
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De er sannsynligvis greie og hyggelige, slikt kvinner ser etter. Anonymkode: 7918a...072 Dette er neppe tilstrekkelig. Anonymkode: f72e1...56c 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august God humor, sjarmerende, hardtarbeidende, omsorgsfull god selvtillit.. Samboeren min er riktignok konvensjonell kjekk, men det var evnen hans til å få meg til å le, som virkelig gjorde at jeg ble tiltrukket av han. Selvtillit og humor kommer man veldig langt med. Anonymkode: 1f397...b31 12 5
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Skallet og overvektig er da ikke noe problem? Tynn er et problem. Lav er et problem. Anonymkode: 93b1f...b83 4
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Jobber med mange sånne. De er gjerne dyktige, hyggelige og morsomme. De har et trygghet i seg som gjør at de ikke trenger å «flashe» deler av seg selv eller trykke andre ned. De er gjerne en tilbakelent og lun personlighet. Anonymkode: 50643...ebd 22 4
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Mest sannsynlig har de en ganske OK personlighet. Det er nå sånn at de fleste damer her i landet heller ikke er 10’ere selv eller får seg en 10’er. Så det er noen der for alle, hvis man er villig til å evaluere seg og tilpasse seg det å leve med noen. Hvis man gjennom et helt liv sliter så sinnsykt med å få seg partner (uansett kjønn), så handler ikke det om å være stygg, tykk, lavtlønnet eller lav. Det handler om personlighet og ikke minst hvordan du fremfører denne personligheten via adferd. Hvis du ikke klarer å tenke, tale og oppføre deg på en måte som frister en partner å dele livet med. Så blir det dårlig match. Men det er noen der for så og si alle, utseendemessig. Det er en ekstremt liten andel mennesker som er så utseendemessig uattraktive at man frastøter alle. Anonymkode: 86e62...a46 2 8
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august De har høy sosial kompetanse og er hyggelig å være rundt. Kvinner går som regel etter personlig kjemi. En morsom mann som eier rommet vil være mer ettertraktet enn mann med normalt utseende som sliter med å føre en samtale. Anonymkode: 5dd7e...836 15 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lav er et problem. Anonymkode: 93b1f...b83 Ja ikke sant? Anonymkode: f72e1...56c
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De har høy sosial kompetanse og er hyggelig å være rundt. Kvinner går som regel etter personlig kjemi. En morsom mann som eier rommet vil være mer ettertraktet enn mann med normalt utseende som sliter med å føre en samtale. Anonymkode: 5dd7e...836 Så de må være veldig selvsikre i motsetning til attraktive menn. Anonymkode: f72e1...56c 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samboeren min er riktignok konvensjonell kjekk, men det var evnen hans til å få meg til å le, som virkelig gjorde at jeg ble tiltrukket av han. Selvtillit og humor kommer man veldig langt med. Anonymkode: 1f397...b31 Utseendet hans måtte være der. Da gjelder ikke dette spørsmålet til deg. Anonymkode: f72e1...56c 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #15 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er neppe tilstrekkelig. Anonymkode: f72e1...56c Ikke? Vel, det er jo du som sier at de får seg dame, så da er det tydeligvis tilstrekkelig. Med mindre du er en sånn som tror at de da må være rike som krøsus for å kompensere. Anonymkode: 7918a...072 6 4
AnonymBruker Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er en ekstremt liten andel mennesker som er så utseendemessig uattraktive at man frastøter alle. Anonymkode: 86e62...a46 Ikke alle, men de fleste. Anonymkode: f72e1...56c 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #17 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utseendet hans måtte være der. Da gjelder ikke dette spørsmålet til deg. Anonymkode: f72e1...56c Vi nettdatet, så jeg ble kjent med humoren hans lenge før jeg så han, utseende hans var bare en hyggelig bonus. Anonymkode: 1f397...b31 6
AnonymBruker Skrevet 24. august #18 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke? Vel, det er jo du som sier at de får seg dame, så da er det tydeligvis tilstrekkelig. Med mindre du er en sånn som tror at de da må være rike som krøsus for å kompensere. Anonymkode: 7918a...072 De må være mer enn hyggelige og snille. Anonymkode: f72e1...56c 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #19 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi nettdatet, så jeg ble kjent med humoren hans lenge før jeg så han, utseende hans var bare en hyggelig bonus. Anonymkode: 1f397...b31 Nettdating innebærer å se bildet. Anonymkode: f72e1...56c 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #20 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skallet og overvektig er da ikke noe problem? Tynn er et problem. Lav er et problem. Anonymkode: 93b1f...b83 Tynn er ikke noe problem og lav er heller ikke noe problem hvis de ikke kun er interessert i høye damer. Anonymkode: e852a...bdd 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå