AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Jeg har et ønske om å bruke mest mulig skikkelige materialer. Synes Gant har en del fint, Massimo Dutti, osv - ganske vanlig og klassisk stil med andre ord, ikke de plaggene hvor logoen nærmest svir i øynene. Har noen tips til hvilke merker som har klær av god kvalitet som er behagelig og varer? Jeg er ca 160 høy og normalvektig, så de lengste plaggene er ikke for meg (sliter feks med å finne Lois jeans som passer i lengden) Anonymkode: 6dc19...571
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Jeans så sverger jeg til Levis, Lee, Diesel og Tiger (fåes i manhe lengder og vidder). Barbour jakker. Polo Ralph Lauren har komfortable og klær av god kvalitet som holder, Gant som du nevner (synes Polo holder fasongen enda lenger) Lacoste piquer, Holtzweiler ullgensre, Adidas og Nike trenings- og chilleklær, Kashmina. Og Chanel jakke (dyr men kan nok går flere generasjoner i arv) Anonymkode: f0ccb...073 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Takk for info! Har vurdert Ralph Lauren faktisk så godt å høre at det er bra produkter. Levis liker jeg også. Anonymkode: 6dc19...571 1
Diamant20 Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Har god erfaring med Arket sin Rib tank top og Selected sine boxy t-skjorter. God tykkelse på stoffet gjør at det holder bedre, og har heller ikke hatt noen problemer med sømmene😊 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå