AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Jeg skal på langhelg i Stavanger med en venninne. Har ikke vært der før, vi tenkte oss en dag i byen der vi rusler rundt og en dag der vi utforsker området rundt. (Vi har med bil). Noen som vil dele tips til oss på hva vi burde få med oss? Anonymkode: e0162...901
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Strendene, is på Ølberg-kiosken, fargegata, Preikestolen Anonymkode: 61682...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Hva liker dere da? Historie, kunst, natur, sport, god mat? Jeg ville bestilt tur til Flor og Fjære. Anonymkode: 3f66a...819 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Strendene, is på Ølberg-kiosken, fargegata, Preikestolen Anonymkode: 61682...ac4 Takk for tips 😊 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva liker dere da? Historie, kunst, natur, sport, god mat? Jeg ville bestilt tur til Flor og Fjære. Anonymkode: 3f66a...819 liker kunst, natur og koselige kafeer, små butikker med ting litt utenom det vanlige. Anonymkode: e0162...901
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): liker kunst, natur og koselige kafeer, små butikker med ting litt utenom det vanlige. Anonymkode: e0162...901 Da bør dere absolutt gå innom Fargegata når dere er i sentrum. Anonymkode: a84f9...bdc
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Hvis du liker butikker utenom det vanlige burde du også sjekke ut Hyggelig på Bryne. Fantastisk mye fint og koselig, både klær og interiør. De har Instagram så sjekk om du liker stilen deres. Anonymkode: 61682...ac4
cerruti Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august Ta en båt-tur - enten Rødne - eller Rib-tur ut på fjorden til Prekestolen.
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Sverd i stein. Gamle Stavanger. Pedersgata for restauranter og Stavanger øst om dere liker gatekunst. Bore eller orrestranda. Breiavannet midt i byen. Anonymkode: ccdac...fa4
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Jeg bor i Stavanger, må si det at det har tapt seg skikkelig i byen. Egentlig ganske trist hvordan det er blitt. Stavanger har mistet det personlige preget og sin sjarm. Det er blitt koseligere å ta turen til Sandnes sentrum istedet. Anonymkode: 58952...eee
Gnom Skrevet 24. august #10 Skrevet 24. august Anbefaler dere alle sjekke ut flor og fjære. Koster litt, men er helt nydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august Vitenskapsmuseumet i Sandnes Anonymkode: a1e22...c87
RedBull91 Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sverd i stein. Gamle Stavanger. Pedersgata for restauranter og Stavanger øst om dere liker gatekunst. Bore eller orrestranda. Breiavannet midt i byen. Anonymkode: ccdac...fa4 Sverd i fjell er kjedelig 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Sverd i fjell, fargegata, Bøker og børst i fargegata, teateret, Prekestolen, Solastranda, gamle Stavanger (små, gamle hus), se om det er noe å høre i konserthuset, domkirka, Kongsgård, Løvås bruktbu (anbefales!), gå rundt i byen bare, snope på Dropsen, Sølvberget, Folken, stadion. Anonymkode: 6dcea...4f5
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg bor i Stavanger, må si det at det har tapt seg skikkelig i byen. Egentlig ganske trist hvordan det er blitt. Stavanger har mistet det personlige preget og sin sjarm. Det er blitt koseligere å ta turen til Sandnes sentrum istedet. Anonymkode: 58952...eee Hva har endret seg? Jeg kommer lengre syd fra i Norge. Synes ikke Stavanger endrer seg mye i forhold til mange andre byer. Anonymkode: 7f608...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå