AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Jeg er arbeidsledig og vil gjerne fylle dagene med noe. Jeg er bare veldig lite kreativ og trenger litt inspirasjon. Hva fyller du dagene med?❤️ Anonymkode: 07583...d13
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Trening, frivillig arbeid, hobbyklubb, turer og venner (mest ettermiddag og kveld da) Anonymkode: 65b22...db4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Jeg leser veldig mye. Ellers koser jeg med katten, snakker med mannen (også hjemme), går på kino på dagtid, kafeturer, markaturer, jobber med språk. Kjeder meg aldri, for jeg er en veldig rolig person. Anonymkode: cc0ed...866 1 1
Rødstrupa Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er arbeidsledig og vil gjerne fylle dagene med noe. Jeg er bare veldig lite kreativ og trenger litt inspirasjon. Hva fyller du dagene med?❤️ Anonymkode: 07583...d13 Det er viktig med faste rutiner. Stå opp og legg deg til faste tider. Tren/spis regelmessig og variert. Hold deg oppdatert på nyheter mm. Skaff deg en hobby så du har noe hyggelig å se frem til/gjøre. Lag en god plan for hvor mange timer pr. uke du skal søke/finne jobber å søke på. Finn ut hvilke jobber som er relevante for deg og sørg for å spisse søknadene mot disse bedriftene/jobbene. Samt ha en oppdatert/relevant CV. Sist men ikke minst: å øke jobber er et heldagsprosjekt... Lykke til🤗 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Rødstrupa skrev (4 minutter siden): Det er viktig med faste rutiner. Stå opp og legg deg til faste tider. Tren/spis regelmessig og variert. Hold deg oppdatert på nyheter mm. Skaff deg en hobby så du har noe hyggelig å se frem til/gjøre. Lag en god plan for hvor mange timer pr. uke du skal søke/finne jobber å søke på. Finn ut hvilke jobber som er relevante for deg og sørg for å spisse søknadene mot disse bedriftene/jobbene. Samt ha en oppdatert/relevant CV. Sist men ikke minst: å øke jobber er et heldagsprosjekt... Lykke til🤗 Jeg trener regelmessig og har god døgnrytme 🌸 bare skulle ønske jeg hadde litt flere hobbyer som er på den kreative siden. Får teste ut litt forskjellig kanskje Anonymkode: 07583...d13
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Jeg gikk hjemme tre måneder mellom studier og jobb; - faste rutiner, stod opp og la meg til faste tider. - Trening hver dag, hadde en ukesplan der jeg varierte langturer, med intervaller, med styrke. - Valgte et tema per uke jeg "studerte", og ble god på. - Lagde all mat fra bunnen, og lagde også skikkelige lunsjretter. - Hadde fosterkatter. - Skrubbet ned og sorterte hele leiligheten, rom for rom. - lange telefonsamtaler med eldre familiemedlmmer. - lærte meg å hekle, bruke symaskin, - ble veldig god på sudoko Aldri igjen... Mental tortur. Anonymkode: c1dfe...b21 1 1
Rødstrupa Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august (endret) Du skriver at du er arbeidsledig. Skal du fortsatt ikke jobbe? Dersom jo, ville jeg ha vært mest opptatt av å komme i jobb og vært mindre fokusert på å finne flere kreative ting å ha som hobby. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg trener regelmessig og har god døgnrytme 🌸 bare skulle ønske jeg hadde litt flere hobbyer som er på den kreative siden. Får teste ut litt forskjellig kanskje Anonymkode: 07583...d13 Endret 24. august av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Rødstrupa skrev (10 minutter siden): Du skriver at du er arbeidsledig. Skal du fortsatt ikke jobbe? Dersom jo, ville jeg ha vært mest opptatt av å komme i jobb og vært mindre fokusert på å finne flere kreative ting å ha som hobby. Jo, jeg søker jobber. Ble nylig ferdig med masteren, men har ikke landet noe enda.. Anonymkode: 07583...d13 1
Rødstrupa Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, jeg søker jobber. Ble nylig ferdig med masteren, men har ikke landet noe enda.. Anonymkode: 07583...d13 Da villejeg ha konsentrert meg mest om å komme i jobb. Lykke til i hvertfall og gratulerer med masteren😃 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk hjemme tre måneder mellom studier og jobb; - faste rutiner, stod opp og la meg til faste tider. - Trening hver dag, hadde en ukesplan der jeg varierte langturer, med intervaller, med styrke. - Valgte et tema per uke jeg "studerte", og ble god på. - Lagde all mat fra bunnen, og lagde også skikkelige lunsjretter. - Hadde fosterkatter. - Skrubbet ned og sorterte hele leiligheten, rom for rom. - lange telefonsamtaler med eldre familiemedlmmer. - lærte meg å hekle, bruke symaskin, - ble veldig god på sudoko Aldri igjen... Mental tortur. Anonymkode: c1dfe...b21 ? Anonymkode: cace2...104 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august Sover lenge og gamer mye Anonymkode: 6cefa...433
Ruskesara1973 Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august Eks bare; Strikke, hekle, sy, geriljabroderier 😂, perling (armbånd/smykker), diamondpainting, fargelegging, puslespill, lese bøker, kryssord, sudoku... Gå tur Husarbeid Trening
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august Jeg fyller hverdagene med studier. I helgene går jeg tur. Anonymkode: 9f80b...cfc
AnonymBruker Skrevet 24. august #15 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er arbeidsledig og vil gjerne fylle dagene med noe. Jeg er bare veldig lite kreativ og trenger litt inspirasjon. Hva fyller du dagene med?❤️ Anonymkode: 07583...d13 Tur, frivillig arbeid treing og rehabilitering, matlaging, hageting, bøker, blader og film, reiser på arrangementet og messer rundt om Anonymkode: 31f1f...e7b
AnonymBruker Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august Jeg har gått på AAP en periode, da trente jeg mye + mottok medisinsk behandling, så det tok jo en del av tiden. Ellers turer ut i naturen hver dag. Leste, gjorde husarbeid, baking, strikking, puslespill. Anonymkode: 2fa42...4b6
AnonymBruker Skrevet 24. august #17 Skrevet 24. august telle-trådene her på Kvinneguiden! 🤪 Anonymkode: 4d472...4f3
AnonymBruker Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Søk jobber Anonymkode: ee851...af9 Man kan ikke søke jobber i 16timer i døgnet heller. Anonymkode: aee16...120
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): telle-trådene her på Kvinneguiden! 🤪 Anonymkode: 4d472...4f3 Herregud nei. Nei. Anonymkode: aed82...743 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #20 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): ? Anonymkode: cace2...104 Å ikke ha jobb, utfordre seg selv, få nye problemstillinger, bryne seg på andre, komme utenfor komfortsonen, gode gruppediskusjoner, presentasjon til kunder, faglig utvikling, møte kollegaer i lunsj og ved kaffemaskin... Prøvde alt av kurs og egenutvikling, foreninger, og hobbyer. Men ingenting erstatter å ha en givende jobb. Anonymkode: c1dfe...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå