AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:52 #1 Skrevet søndag kl 09:52 9dpo her og negativ tester… har en del stikkinger i magen/nede ved livmor på høyre side. Har ikke opplevd dette før. Timet alt good på eggløsnings peak vi hadde. Samt gynekolog sa alt var bra og fint når jeg var der midt oppi min eggløsning. eggløsnings peak var 14.08 og er nå som sakt 9dpo hadde noen frysninger her om dagen.. noen som har testet positivt med dette? Eller har følt det samme som meg? np er jeg redd for å ikke være gravid. Sånn er det blitt etter lang prøving Anonymkode: 48908...5dd
Karmelia Skrevet søndag kl 14:50 #2 Skrevet søndag kl 14:50 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 9dpo her og negativ tester… har en del stikkinger i magen/nede ved livmor på høyre side. Har ikke opplevd dette før. Timet alt good på eggløsnings peak vi hadde. Samt gynekolog sa alt var bra og fint når jeg var der midt oppi min eggløsning. eggløsnings peak var 14.08 og er nå som sakt 9dpo hadde noen frysninger her om dagen.. noen som har testet positivt med dette? Eller har følt det samme som meg? np er jeg redd for å ikke være gravid. Sånn er det blitt etter lang prøving Anonymkode: 48908...5dd Jeg testet positivt 11 dpo med vår første. Hun er nå 2,5 år. Prøver på nr 2 🙂. Husker ikke om jeg hadde frysninger sist. Fikk mer sensitive bryst og hadde mer utflod (melkehvit flytende). Masse murringer og det jeg tolket som ligamentsmerter nær ikm. 12dpo og negativt nå , så blir antageligvis ny måned med prøving. Vi får se hva som skjer 🙂. Har hatt frysninger denne gangen, men for min del tror jeg det er en blanding av værforandringer og litt forkjølelsesvirus 😅. Men har lest at enkelte opplever det som symptom på graviditet 🙂
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:25 #3 Skrevet søndag kl 15:25 Karmelia skrev (34 minutter siden): Jeg testet positivt 11 dpo med vår første. Hun er nå 2,5 år. Prøver på nr 2 🙂. Husker ikke om jeg hadde frysninger sist. Fikk mer sensitive bryst og hadde mer utflod (melkehvit flytende). Masse murringer og det jeg tolket som ligamentsmerter nær ikm. 12dpo og negativt nå , så blir antageligvis ny måned med prøving. Vi får se hva som skjer 🙂. Har hatt frysninger denne gangen, men for min del tror jeg det er en blanding av værforandringer og litt forkjølelsesvirus 😅. Men har lest at enkelte opplever det som symptom på graviditet 🙂 Takk for svar! Er sååå lenge å vente de 14 dagene etter eggløsning.. håper det sitter for deg på neste! Anonymkode: 48908...5dd
Karmelia Skrevet søndag kl 15:32 #4 Skrevet søndag kl 15:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar! Er sååå lenge å vente de 14 dagene etter eggløsning.. håper det sitter for deg på neste! Anonymkode: 48908...5dd Ja ventetiden er grusom 🙈. Men super positivt at gynekologen var så positiv da! Jeg bestilte privat sjekk sist vi prøvde. Hadde begynt å bli nervøs og redd for at det ikke ville skje. Hun sa at hun var veldig overrasket om jeg ikke var gravid innen høsten. Hun fikk rett! Måneden etter satt det ❤️. Masse masse lykke til! Jeg tror det var litt fordi jeg slappet av mer. Og vi var på ferie 😅❤️
Hjertefisk Skrevet søndag kl 15:58 #5 Skrevet søndag kl 15:58 Hvis jeg skal komme med et velmenende råd, så er det å ikke bry deg så mye om symptomene du kjenner på. Fordi 90% av det man kjenner på, kan like gjerne komme fra progesteronstigningen som følger etter eggløsning. Symptomene kan variere veldig fra syklus til syklus. Man kan drive seg til vanvidd av å kjenne på det ene og det andre. Når det gjelder testing, så er det helt normalt å ikke få positiv test på 9 dpo. Jeg pleier ikke få ordentlig positiv før 10 -11 dpo, da på sensitive tester. Noen ganger har jeg fått strek tidligere, men de har vært såpass svake at man ikke kan se om det er skyggestrek eller ekte. Forstår veldig godt hvordan du har det forresten. Langtidsprøver her også! 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:34 #6 Skrevet søndag kl 16:34 Karmelia skrev (1 time siden): Ja ventetiden er grusom 🙈. Men super positivt at gynekologen var så positiv da! Jeg bestilte privat sjekk sist vi prøvde. Hadde begynt å bli nervøs og redd for at det ikke ville skje. Hun sa at hun var veldig overrasket om jeg ikke var gravid innen høsten. Hun fikk rett! Måneden etter satt det ❤️. Masse masse lykke til! Jeg tror det var litt fordi jeg slappet av mer. Og vi var på ferie 😅❤️ Åhh! Ja jeg også tok en sjekk bare sånn for å være sikker på at alt var bra og alt var veldig fint. Hun sa bare slapp av og ha sex 😂 Anonymkode: 48908...5dd 1
Karmelia Skrevet søndag kl 17:44 #7 Skrevet søndag kl 17:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åhh! Ja jeg også tok en sjekk bare sånn for å være sikker på at alt var bra og alt var veldig fint. Hun sa bare slapp av og ha sex 😂 Anonymkode: 48908...5dd Hehe, ja er jo sant 😁❤️. Masse masse lykke til! Håper det gikk nå 🙂
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Tok du test idag ts? Jeg er 10 dpo negativ fortsatt. Anonymkode: 09261...359
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tok du test idag ts? Jeg er 10 dpo negativ fortsatt. Anonymkode: 09261...359 10dpo og negativ hilsen ts Anonymkode: 48908...5dd
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Når forventer du mens? Anonymkode: 09261...359
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når forventer du mens? Anonymkode: 09261...359 Fredag😅 Anonymkode: 48908...5dd
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når forventer du mens? Anonymkode: 09261...359 Men litt kvalm nå når jeg var på jobb.. så Anonymkode: 48908...5dd
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men litt kvalm nå når jeg var på jobb.. så Anonymkode: 48908...5dd Jeg lørdag også negativ sikkelig ømme bryst. Anonymkode: 09261...359
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lørdag også negativ sikkelig ømme bryst. Anonymkode: 09261...359 Håper det sitter for begge! Anonymkode: 48908...5dd
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #15 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Håper det sitter for begge! Anonymkode: 48908...5dd Har du testet idag Anonymkode: 09261...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå