AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Jeg har bestilt en pakke for timer og ny oppkjøring. Kjørelærer skulle bestille ny oppkjøring - noe han aldri gjorde. Nå kommer dette for tett opp mot flytting og jeg får ikke tid til å bruke timene eller kjøre opp. Har ikke benyttet system da det er en enkeltmannsforetak og har bare vippset. Kan jeg forvente å få pengene mine tilbake? Anonymkode: 6dd39...c8c
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Hva er vilkårene for pakken du har kjøpt? Anonymkode: ad06e...465 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er vilkårene for pakken du har kjøpt? Anonymkode: ad06e...465 Har faktisk ikke fått noen villkår. Hele greia har vært veldig tilfeldig. Har liksom tenkt at det var litt rart, men hadde jo tenkt å bestå og det har jo fungert ok. på nettsiden står det at påbegynte pakker ikke refunderes. Denne er jo ikke påbegynt… og at det ikke kan overføres til andre. har sendt melding, men har ikke fått svar Anonymkode: 6dd39...c8c
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Har skriftlig henvendelse der han ber om at jeg vippser for pakken og så skal han sette opp timer og ny oppkjøring. Dette ble aldri gjort. Da har han jo ikke fulgt opp sin del av avtalen? Anonymkode: 6dd39...c8c
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Hvor lenge har du ventet på svar på om det refunderes? Når betalte du inn denne pakken, og har du purret på timeavtale? Anonymkode: ad06e...465 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge har du ventet på svar på om det refunderes? Når betalte du inn denne pakken, og har du purret på timeavtale? Anonymkode: ad06e...465 Dette lurer jeg også oå, vesentlig informasjon tenker jeg. Ellers høres det ut som du er blitt lurt av noen som bare scammer penger av folk, høres veldig useriøst ut. Anonymkode: 286a5...db5 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #7 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette lurer jeg også oå, vesentlig informasjon tenker jeg. Ellers høres det ut som du er blitt lurt av noen som bare scammer penger av folk, høres veldig useriøst ut. Anonymkode: 286a5...db5 Ventet en uke nå. Men betalte i slutten av juni. Anonymkode: 6dd39...c8c
AnonymBruker Skrevet 24. august #8 Skrevet 24. august Har du vippset et firma, eller en privatperson?! Anonymkode: 16891...d0d 3
AnonymBruker Skrevet 24. august #9 Skrevet 24. august Har hørt en ikke bør kjøpe slike pakker pga risiko i forhold hvis de går konkurs, en må flyttevask. For en får da ikke penger tilbake Anonymkode: 97136...09a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå