Gå til innhold

Ikke alle har et sex liv..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leser at mange i min situasjon blir anbefalt av andre her å bryte ut av ekteskapet hvis det er sånn. Det er nå i alle fall 15 år siden jeg har hatt orgasme under sex. Sex har jeg ikke hatt på 10 år. Jeg ar aldri mottatt oral sex, eller opplevd anal sex. Min kone har aldri sett meg ha orgasme..Har ikke hatt hud kontakt eller kysset annet enn litt på kinnet på like lenge - ganske tragisk men sånn er det.

Føler det er for sent nå å gjøre noe med det.

Endret av genviløle
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig trist å lese!😢Du MÅ gjøre noe for å endre situasjonen din, du har mange år igjen der du kan nyte sex!

Anonymkode: ee00c...db3

AnonymBruker
Skrevet

er aldri for sent til å snakke med kona di om det. hva hadde hu sagt eller gjort om du satt å onanerte når hu kommer hjem en gang? hadde hu blitt sint? 

spør hu hva du driver med så kan du bare svare at du må ta vare på din egen nytelse når vi ikke ligger sammen. eller noe sånt. 

Anonymkode: e7b22...397

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ikke noe særlig ut. Men du skriver veldig lite om hva som er årsaken til at det har blitt sånn, og hvordan du og din kone kommuniserer om dette. Alder har vel også litt å si for hvilke råd du får her inne, er du 30 eller 90?

Anonymkode: 1bd39...329

AnonymBruker
Skrevet

Det høres vel ut som at forholdet var over for 10 år siden..? Er en av dere alvorlig syk, eller hvordan ble det slik? Jeg tenker dere begge er skyld i situasjonen, at det har gått så langt uten et reelt forhold.

Anonymkode: 52e8e...1fb

Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

Skrevet
genviløle skrev (På 24.8.2025 den 9.42):

Jeg leser at mange i min situasjon blir anbefalt av andre her å bryte ut av ekteskapet hvis det er sånn. Det er nå i alle fall 15 år siden jeg har hatt orgasme under sex. Sex har jeg ikke hatt på 10 år. Jeg ar aldri mottatt oral sex, eller opplevd anal sex. Min kone har aldri sett meg ha orgasme..Har ikke hatt hud kontakt eller kysset annet enn litt på kinnet på like lenge - ganske tragisk men sånn er det.

Føler det er for sent nå å gjøre noe med det.

Har ikke kona og du hatt sex?

AnonymBruker
Skrevet

Men du velger jo å bli? Selv om dere er gift på papiret beskriver du i beste fall et vennskap.

Anonymkode: 49049...42b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var en tv serie som het «frustrerte fruer». 

Det finnes frustrerte menn også. Jeg er det. Men ser det er forskjellige grader av når det inntreffer. 

Anonymkode: a8a43...a07

AnonymBruker
Skrevet

Etter overgangsalder ville ikke kona ha sex lenger/mistet lyst. Hormon-medikamenter/prevensjon har hun aldri tatt og nekter pga. helserelaterte grunner, og alltid brukt kondom. Har derfor kun hatt onani i flere år. Utroskap er utelukket. Har etter hvert innfunnet meg med det.

Anonymkode: c7a76...afd

AnonymBruker
Skrevet

I slike tilfeller vil jeg nesten anta at kona di har hatt et mer aktivt sexliv enn deg. 

Anonymkode: 16737...eca

Skrevet

Noe av forklaringen har nok røtter i oppveksten. Kan ikke huske nærhet av hverken mor eller farmor ( hun har jeg kun håndhilst  på noen ganger)Mormor døde tidlig.  De var veldig strenge. Jeg trekke meg veldig tilbake når kona bruker kvinne taktikk, sur, streng og klagende. Jeg har vel ikke følt at hun noen gang har vært kåt på meg eller har prøvd å etterkomme mine behov. Når dette er sagt så innser jeg at det meste er min feil som ikke åpner opp og sier hva jeg ønsker. Prøver på den måten å ikke provosere.  Feighet er vel også en betegnelse...

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tvinger deg til å ha sex…

Anonymkode: d90bc...a5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...