AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Skrevet 24. august Jeg har tenkt å gå ned på treningsstudio og trene styrke i dag. Men våknet med litt vond hals og føler meg litt varm/klam. Men ellers i ok form. Har ikke feber og føler meg sånn sett ok i kroppen, bare tungpustet og i dårlig form etter lang latmannsferie med mye crap mat og lite trening. Hadde tenkt å trene litt rolig i dag uansett siden det er noen uker siden, men nå er jeg usikker. Googler og mange sier man kan trene på lett intensitet med vond hals så lenge man ikke har feber eller problemer i nedre luftveier. Og hvis jeg brygger på noe og blir ordentlig syk, så hadde det vært greit å få inn en treningsøkt før jeg blir skikkelig dårlig. Samtidig - hvis jeg faktisk begynner å bli syk, så er jeg jo smittsom og kan smitte de andre på treningssenteret. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 2337f...8df
Danseskjørt Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august Hadde droppa tung trening, gå deg en tur heller. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Danseskjørt skrev (1 time siden): Hadde droppa tung trening, gå deg en tur heller. Endte med å gå en kort tur, bare for å få beveget meg litt. Var rett avgjørelse, sitter inne nå og kjenner det siger på. Begynner å verke i ledd osv. Så tror det var bra jeg sto over. Går kanskje en tilsvarende kort tur i ettermiddag hvis jeg orker. TS Anonymkode: 2337f...8df 1
Danseskjørt Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Endte med å gå en kort tur, bare for å få beveget meg litt. Var rett avgjørelse, sitter inne nå og kjenner det siger på. Begynner å verke i ledd osv. Så tror det var bra jeg sto over. Går kanskje en tilsvarende kort tur i ettermiddag hvis jeg orker. TS Anonymkode: 2337f...8df God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå