Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i en vanskelig økonomisk situasjon lenge. Jeg jobber hver dag og ofte om natten også, for å prøve å endre situasjonen. Men det blir ikke bedre. Når ett økonomisk ting forbedres, blir en annen verre. Jeg ber om hjelp, for å forbedre situasjonen min strukturelt, men får det ikke. Eller de sier ja, men så skjer det ingenting. Jeg er veldig sliten. Jeg er alene. Jeg føler meg veldig maktesløs. Jeg har lagt helsen min til side hele tiden. Jeg har mange helseproblemer nå. Jeg klarer ikke å fortsette slik mye lenger.

Jeg trenger virkelig forbedring. Bedre tider, mer inntekt. At noe jeg gjør har en positiv effekt. Jeg skulle ønske jeg visste hva jeg gjør galt eller hvordan jeg kan løse dette.

Kan noen vær så snill be for meg?

Tusen takk.

Anonymkode: fafeb...64e

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg. 

Selvfølgelig vil jeg be for deg. Håper du kan finne ro og få fred i ditt sinn og hjerte, selv om du står i en ekstremt vanskelig situasjon. 

Min bønn er min sang så da synger jeg for deg. Håper du kan klare å finne litt lys i din tilværelse som kan gi deg styrke du sårt trenger på din vei. 

Om du er glad i sang og musikk så er det mange sanger som er fine å lytte til eller synge. Du trenger ro i livet ditt. Jeg ber om at du kan få hjelp til å la bekymringer fare, senke skuldrene og få mulighet til å kjenne på glede. Du er viktig ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære Gud, Himmelske Far.

Jeg ber til deg for AB ...64e.
Jeg ber deg gi henne styrke og pågangsmot til å takle alle de utfordringene som er lagt i hennes vei.
Jeg ber deg gi henne klarhet, at hun ser hva hun må gjøre.
Jeg ber deg gi henne hjelp med hennes helseproblemer.

Jeg ber deg vise henne veien til glede, god helse, og bedre økonomi.

Amen ♥️

Anonymkode: abf3d...61e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært i en vanskelig økonomisk situasjon lenge. Jeg jobber hver dag og ofte om natten også, for å prøve å endre situasjonen. Men det blir ikke bedre. Når ett økonomisk ting forbedres, blir en annen verre. Jeg ber om hjelp, for å forbedre situasjonen min strukturelt, men får det ikke. Eller de sier ja, men så skjer det ingenting. Jeg er veldig sliten. Jeg er alene. Jeg føler meg veldig maktesløs. Jeg har lagt helsen min til side hele tiden. Jeg har mange helseproblemer nå. Jeg klarer ikke å fortsette slik mye lenger.

Jeg trenger virkelig forbedring. Bedre tider, mer inntekt. At noe jeg gjør har en positiv effekt. Jeg skulle ønske jeg visste hva jeg gjør galt eller hvordan jeg kan løse dette.

Tusen takk.

Om du bekjenner din synd og omvender deg fra dem, vil Jesus, himmelens og jordens skaper, gi deg nye krefter og gi deg det du trenger til. Bibelen flyter over av løfter om det vi trenger.

Vi er ikke skapt til å være supermennesker, men være redskaper og tilgjengelig for Han, til gode gjerninger.

Jeg vil be🙏

Beste hilsener 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Anonymkode: 3c344...730

Skrevet

❤️

AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine svar. Det hjelper meg å lese det dere skriver og lytte til sangen. Takk for hjelpen.

AnonymBruker
Skrevet

Vår Far i himmelen!
La navnet ditt helliges.
La riket ditt komme.
La viljen din skje på jorden slik som i himmelen.
Gi oss i dag vårt daglige brød,
og tilgi oss vår skyld, 
slik også vi tilgir våre skyldnere.
Og la oss ikke komme i fristelse,
men frels oss fra det onde.
For riket er ditt og makten og æren i evighet.

Allmektige Gud, du ser alle mennesker som sliter for sitt daglige brød og gjør så godt de kan. La dem ikke miste motet, og led hjelpende hender deres vei. 

Det ber vi deg om, i Jesu navn. 🙏🏼

Amen

Anonymkode: 2d82c...256

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Himmelske far,

Takk at du ser og kjenner AB...64e og hennes situasjon. Takk at du har omsorg for henne. Jeg ber deg om at du vil gi klarhet i situasjonen, slik at hun finner vei i det som er vanskelig. Takk at du vil sørge for oss, og ønsker å gi oss det vi trenger. Hjelp AB med å ta vare på seg selv, og prioritere egen helse.

I Jesu navn, amen.

Anonymkode: 4a7ff...6f1

AnonymBruker
Skrevet

❤️🙏🏼❤️

Anonymkode: 2450d...209

Skrevet

“Let us stand now, unbowed and unfettered by arcane doctrines born of fearful minds in darkened times. Let us embrace the Luciferian impulse to eat of the Tree of Knowledge and dissipate our blissful and comforting delusions of old. Let us demand that individuals be judged for their concrete actions, not their fealty to arbitrary social norms and illusory categorizations. Let us reason our solutions with agnosticism in all things, holding fast only to that which is demonstrably true. Let us stand firm against any and all arbitrary authority that threatens the personal sovereignty of One or All. That which will not bend must break, and that which can be destroyed by truth should never be spared its demise. It is Done. Hail Satan.”

AnonymBruker
Skrevet

Dic mihi quid est unum;
Dic mihi quid est unum.
Unus est Christus qui regnat;
Unus est Christus, Filius Dei.
Amen

Anonymkode: 3aa62...7b9

Skrevet

M66:

AnonymBruker
Skrevet

Du er bedt for. :)

Anonymkode: 97313...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil råde deg til å be Fader Vår hvær kveld før du legger deg selv også, TS ♥️ Det virker helende og beskyttende i seg selv. Ikke som i at du vil vinne i lotto, men du kan finne noe som er 100 ganger mer verdt. Plutselig møter du gode mennesker som blir sine beste venner, plutselig møter du noen som trenger hjelp hvor du får brukt dine evner. Plutselig innser du at å være et medmenneske i kjærlighet til det andre er det fineste vi kan oppleve her, og noe vi tar med oss videre når vi dør. 

Anonymkode: c142a...da2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ber for deg, ts. Ber om at Gud tar bort dine store bekymringer, gir deg god helse og at du får noen ved din side som du kan elske og som også elsker deg. Tenker på deg og ber for deg ❤️

Anonymkode: c8a18...515

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hjelpen. Jeg føler meg ikke så alene lenger.

• Hjerte 1
Skrevet

JA, jeg vil VELDIG gjerne be for deg!❤️

Sender deg en stor klem, kjære TS og sender deg denne sangen! ❤️

Skrevet

«Frykt ikke, for jeg er med deg! Se deg ikke engstelig om, for jeg er din Gud! Jeg styrker deg og hjelper deg og holder deg oppe med min rettferds høyre hånd.»
‭‭Jesaja‬ ‭41‬:‭10‬ ‭

«Men han ble såret for våre overtredelser, knust for våre misgjerninger. Straffen lå på ham, for at vi skulle ha fred, og ved hans sår har vi fått legedom.»
‭‭Jesaja‬ ‭53:5 

«Kom til meg, alle som strever og har tungt å bære, og jeg vil gi dere hvile!»
‭‭Matteus‬ ‭11‬:‭28‬ ‭

«Og kast all deres bekymring på ham, for han har omsorg for dere.»
‭‭1 Peter‬ ‭5‬:‭7

«For ingenting er umulig for Gud.»
‭‭Lukas‬ ‭1‬:‭37‬ ‭

«For jeg vet de tanker jeg tenker om dere, sier Herren. Det er fredstanker og ikke tanker til ulykke. Jeg vil gi dere fremtid og håp.»
‭‭Jeremia‬ ‭29‬:‭11‬ ‭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...