Gå til innhold

Hva hvis vi var dønn ærlig? M51 og kontaktannonse her

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker. Hva om jeg hadde lagt ut dette på Tinder? , fordi på en hvilket som helst datingside så hadde trolig følgende gitt ganske få treff:

Hei, M51 hilser på deg veldig spent!
- søker deg som er nysgjerrig på livet

- er du glad i å danse ?? (Jeg er også glad i å danse - alt fra tango til house!)

- hva liker du?

- har du lyst på (flere) barn? 
Jeg vet ikke helt selv da. Jeg har ingen barn nå. Men jeg er åpen for å få barn- og åpner derfor for det hvis det er det universet vil - og vi vil! 💚💚💚

Hvis det er slik at universet sier - 

«anerkjenner ditt ønske, vi oppfyller det via adopsjon» så skal jeg selvfølgelig følge universet på det.

Vel, dette var et skarve undrende forsøk på å skrible ned noe tanker.

Anonymkode: 1df74...02d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg er dønn ærlig, så er du gammel nok til å være faren min og jeg har ingen interesse.

Anonymkode: 0eb50...de8

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Ingen på 51 bør få barn, det vet du godt selv. Du er åpen for å selge deg som sæddonor er det du sier. Det fremstår desperat.

Anonymkode: c03f6...f0e

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

Kleint. Klarer du virkelig ikke fortelle noe mer om deg og ha litt humor rundt det?
At du i det hele tatt snakker om barn i en alder av 51! Hva faen er det? Skal du være 70 når junior blir myndig da? Hva slags far blir du for dette barnet? Det ordtaket eller hva jeg skal kalle det, Kom du på det mens du var rusa?

Endret av K.B.
  • Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville trodd du ikke var helt riktig, ruset eller psykisk syk.

Anonymkode: 26ef2...8b7

• Liker 31
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat i dette tilfellet tror jeg less is more. Hadde kuttet mye av teksten. 

Anonymkode: 383ec...9db

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

I din alder blir man bestefar, du skal selvsagt ikke sette noen barn til verden. Du har ikke helse til å følge opp et barneskolebarn når du er 60+.

Anonymkode: e1769...5ca

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

og åpner derfor for det hvis det er det universet vil - og vi vil! 💚💚💚

Hvis det er slik at universet sier

«anerkjenner ditt ønske, vi oppfyller det via adopsjon» så skal jeg selvfølgelig følge universet på det.

Øhh... Hva er greia med dette? Er du svært alternativ eller bare full??

Anonymkode: 46698...5a4

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at du har skrevet dette i en spesiell sinnsstemning som jeg ikke er så interessert i å komme inn i selv. For å treffe bra damer, skriv noe litt vanligere, men vær hyggelig. Og du er for gammel til å bli far, tror ikke det er så mange under 35-36 som ønsker en mann på 51. 

Anonymkode: 9be2a...edb

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Skriv heller om deg og hvem du er. Når man er på datingsider er det helt ærlig litt uinteressant med spørsmål før man begynner å snakke sammen - man må jo først vite litt om den andre. 

Skriv det om at du liker og danse, at du er barnløs, hva du jobber med eller om du har andre hobbyer, om at du feks drømmer om å reise til søramerika for å oppleve maten der. 

Spørsmål og snakk om at man ikke er uvillig til å få barn kommer senere, når man har utvekslet litt flere ord. Og i din alder er det vel heller om du er villig til å bli stefar, enn om du vil bli biofar? Hvor unge kvinner leter du etter, siden du tenker at kvinnene vil ha barn? 

Som en tidligere singel kvinne som ønsket varn i fremtiden, så ldtte jeg etter menn som var max 6-8 år eldre enn meg selv, nettopp fordi jeg ikke ønsket en gammel far til mine fremtidige barn. Endte opp med en som er 9 år eldre, noe som etter 6 år og 2 barn senere er årsaken til at vi ikke går for det tredje barnet. Hverken han eller jeg ønsker at han skl bli far igjen nå som han er 42 år. Det blir for gammelt for oss.

Anonymkode: dee49...8a8

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes teksten var veldig nyttig. Hadde definitivt bare bladd meg videre. 

Anonymkode: 2cdd3...d8c

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Øhh... Hva er greia med dette? Er du svært alternativ eller bare full??

Anonymkode: 46698...5a4

Ha ha tenkte det samme.

Anonymkode: ff68d...baf

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg ville tenkt at du har skrevet dette i en spesiell sinnsstemning som jeg ikke er så interessert i å komme inn i selv. For å treffe bra damer, skriv noe litt vanligere, men vær hyggelig. Og du er for gammel til å bli far, tror ikke det er så mange under 35-36 som ønsker en mann på 51. 

Anonymkode: 9be2a...edb

Men det er akkurat de unge damene han sikter til. Ingen likesinnede 50 år gammel dame med eller uten barn, ser etter en fyr som vil ha barn. Jeg tenker gammel gris som er ute etter smårips med en gang jeg ser teksten. 

• Liker 16
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Teksten kommer til å treffe en spesifikk type dame og hvis det er den type dame du ser etter så vær så god!

Anonymkode: e3e76...f49

• Nyttig 6
Skrevet

Hadde ihvertfall kuttet ut alt om det å få barn. Det er over halve teksten. Nå sier du ingenting om hvilken aldersgruppe du søker, men jevnaldrende er trolig der det finnes ei.. og da er adopsjon eneste mulighet, men.. vel.. det kan dere snakke om seinere.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg reagerer ikke like mye på at du skriver om barn som jeg ser mange andre her skriver. Kvinner med barn fra tidligere forhold vil nok tro du da er åpen for stefar- rollen. 

Og er man 42 år og barnløs får man kanskje et håp om at det nå skal klaffe og man får ønskebarnet sitt. 

Det som er spesielt er at alt dette er opp til universet. Det gjør at du virker som en svevende person og i liten kontakt med deg selv. Det i kombinasjon med at du nevner house musikk her gjør at jeg mistenker du er en av de godt voksne som fortsatt frekventerer utesteder hver helg. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Trivelig gjeng slike tråder tiltrekker seg 🦨

Anonymkode: 0340b...dd2

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg foreslår at du skriver hva DU vil og hva DU ønsker, og ikke overlater styringen av livet til "universet". Jeg tror potensielle partnere ønsker seg noen som har egne meninger og som kan ta egne valg.

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker. Hva om jeg hadde lagt ut dette på Tinder? , fordi på en hvilket som helst datingside så hadde trolig følgende gitt ganske få treff:

- er du glad i å danse ?? (Jeg er også glad i å danse - alt fra tango til house!)

- hva liker du?

Jeg vet ikke helt selv da. Jeg har ingen barn nå. Men jeg er åpen for å få barn- og åpner derfor for det hvis det er det universet vil - og vi vil! 💚💚💚

Tolker det som at du vil ha ei ung ei fordi du virker like umoden som en 20 åring. Og da er du på tilbudsiden siden unge kvinner som regel har lyst på barn. Du skriver heller ikke hva du søker etter eller hva du kan tilby utenom dansing og sex. Litt sekt-vibe her, universet er jo nevnt flere ganger. Loko

Anonymkode: caef6...306

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

- hva liker du?

"Hei du😊

Jeg er en mann på 51 år som har et ønske om barn, enten adoptert eller egne. Jeg liker også å danse. Så liker du alt fraTango  til House og vil utvide familien er du noe for meg.

La meg by deg på livets dans...."

Skrev den om litt.

Endret av Flintis
  • Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...