Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg sendt en snap til en jeg anser som en god venninne. Den ble åpnet og ikke noe svar. Hadde dette vært kort tid siden jeg sendt noe å fått noe respons, men men nei. Ikke sett henne på ukes. Er så drit lei av dårlig respons på alt!!!!!!

Hvordan er du? Responderer du? Og reagerer du om du ikke får noe reaksjon eller svar? 

Anonymkode: ba311...a87

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger jo stort av hva som ble sendt. Jeg forstår at folk ikke svarer på alt av snapper, for eksempel et bilde av himmelen. Men hvis du stiller et konkret spørsmål til vedkommende, så er det veldig sårende å ikke få svar.

Anonymkode: 660fc...7d6

• Liker 41
  • Nyttig 5
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Mer sårende å bare få tommel opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer aldri. Er det noe viktig så ring henne da vel..

Anonymkode: b0f1c...a20

• Liker 32
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Men om det er sånn at man ikke ofte har kontakt så er en snap en måte å dele noe med en venn. Og den tome følelsen når du får null. Hva er poenget da? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men om det er sånn at man ikke ofte har kontakt så er en snap en måte å dele noe med en venn. Og den tome følelsen når du får null. Hva er poenget da? 

Det kan du dele ved å sende henne en melding eller ringe henne.  

Anonymkode: b0f1c...a20

• Liker 11
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (6 minutter siden):

Har du noen gang tenkt på hvor mye du du legger din lykke og velferd i bekreftelse fra andre?

Det er frivillig å sende og frivillig å svare. Om du ikke fikser at folk ikke svarer på low key-apper så må du kutte det ut. Send henne melding om det er noe du må ha svar på.

Jeg legger mye i det. Blir glad av reaksjoner og lei meg av ikke reaksjoner

Det er jo en måt å ha kontakt  på 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Å svare på Snap gjør jeg svært sjeldent, kun hvis snappen er ett spørsmål. Hvis noen blir såret for det så må vedkommende ta ansvar for de følelsene selv.

Anonymkode: 1d517...cfd

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg svarer ikke alltid på snap, nei. Og forventer heller ikke at folk skal svare på mine. Med mindre det er et konkret spørsmål, da bør man selvsagt svare.

• Liker 11
Skrevet

Stilte du et konkret spørsmål? 

Jeg svarer kun når jeg får konkrete spørsmål på snap. Får jeg snapper av noens frokost, dagens vær, flyttelasset, en unge osv. Så svarer jeg sjeldent.

Forventer heller ikke svar på mine snapper. Vil jeg ha respons ringer jeg eller sender melding.  Snap er en app med lave forventninger for min del iallfall.

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Snap er så irriterende. Ikke bare skal du tvinge meg til å se på et eller annet random piss, du forventer at jeg skal svare umiddelbart også... Instagram er mye bedre, da kan de som oppriktig er interessert følge profilen din og reagere når/hvis de føler for det.

Anonymkode: 66bd4...1aa

• Liker 24
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Det som er trist er at du lar andre får så mye makt til å definere hvordan du har det. 

Anonymkode: 854aa...5b9

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg responderer ikke på alt jeg får av snapper, det har jeg ikle kapasitet til. Regner med at de fleste av snappene ikke er personlig til meg, men sendt flere, så det bør gå bra å ikke alltid få en respons. Hvis det er tydelig at det er noe internt kun til meg, responderer jeg for det meste, men det hender at jeg raskt åpner en snap mens jeg egentlig er opptatt som jeg tenker å svare på senere, men dessverre glemmer det. Livet mitt er ikke snapchat, og jeg legger ikke så mye betydning inn i hver enkelt snap. Verken de jeg selv sender eller de jeg mottar. Du bør kanskje prøve på det samme. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Svarer eller reagerer ikke på alle snapper jeg får. Forventer heller ikke svar eller reaksjoner på det jeg sender ut. 
Å bli furt og sur for manglende svar på Snap er umodent. Vil du absolutt ha svar så får du snappe spørsmål. 

Anonymkode: dda22...257

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten lære deg at snap og andre ting kan bety noe helt annet for andre enn det gjør for deg. Foe min del er snap et irriterende avbrudd, ikke reell kontakt, og det sendes ut mesr av oppmerksomhetssøkende personer. Mange vil redusere skjermtid i dag. Hver gang du sender ut en snap ber du om noens tid.

Det høres ut som du savner kontakt med venninnen din, og at snap ikke funker så godt for å få denne kontakten. Da er det bedre å ta initiativ til å møtes ordentlig, gå en tur, gå på en café, gå på en treningstime eller hva som helst dere pleier å gjøre når dere møtes. Ikke la deg selv bli skuffet igjen og igjen over noe så lite som ubesvarte snaps.

Anonymkode: 60ba7...c4e

• Liker 19
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Svarer kun hvis det er et spørsmål i snappen. Ellers så svarer jeg ikke. Hva skal man liksom svare når noen sender bilde da? De aller fleste bildene jeg får er uinteressant for min del. Jeg er ikke aktiv selv på snapp heller. Jeg sender så å si aldri no. Har en familie snapp med mannen og unga. Der kan jeg svare med hjerte f.eks. men det er når unga sender. Ellers så er jeg dritt lei av SoMe sånn sett. Er det viktig. Send meg melding. Ikke forvent noe svar på tilfeldig bilde hvert fall. For det er akkurat det det er. Tilfeldig bildet. Det bildet kan bety en del for deg. Men ikke for oss andre. 

Anonymkode: 2e7ee...e16

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror du må innse at folk legger ulike ting i snap og bruker det forskjellig. Mitt inntrykk er at det er en litt tilfeldig form for kommunikasjon og at man ikke kan eller skal forvente svar på alt. 

senk forventningene og sett deg inn i «den andres sted» i stedet for å bli skuffet og lei deg. 

jeg opplever heeele tiden at folk ikke nødvendigvis svarer på snapper. Og det er en uskreven «enighet» at det går begge veier. Av og til svarer vi - av og til ikke

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...