AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Jeg ønsker meg en svart dressbukse med høyt liv og som ikke minst er lange nok. Jeg er 174 høy (kort overkropp, lange ben) og opplever at standardstørrelsene alltid er for korte. Er det noen som har tips til butikk/nettbutikk som har noen bukser i god kvalitet - gjerne ull/ullblanding? Tar også i mot forslag til andre bukser enn dressbukser også! Det må være rette eller bootcut og ikke vide ben forresten, da jeg har brede hofter så vide ben gjør ingenting for min kropp. (Dette gjør at jeg ikke får kjøpt Levi’s dame heller fordi lengde 34 finnes ikke i min størrelse🫠) Anonymkode: 921be...75b
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ønsker meg en svart dressbukse med høyt liv og som ikke minst er lange nok. Jeg er 174 høy (kort overkropp, lange ben) og opplever at standardstørrelsene alltid er for korte. Er det noen som har tips til butikk/nettbutikk som har noen bukser i god kvalitet - gjerne ull/ullblanding? Tar også i mot forslag til andre bukser enn dressbukser også! Det må være rette eller bootcut og ikke vide ben forresten, da jeg har brede hofter så vide ben gjør ingenting for min kropp. (Dette gjør at jeg ikke får kjøpt Levi’s dame heller fordi lengde 34 finnes ikke i min størrelse🫠) Anonymkode: 921be...75b Levis har jo forskjellige lengder og midjemål på alle modellene? Anonymkode: 477a7...576 2
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Skrevet 24. august Camilla Pihl har bukser med lange ben. https://camillapihl.com/products/trousers Anonymkode: 6fe4d...f85
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 15.33): Levis har jo forskjellige lengder og midjemål på alle modellene? Anonymkode: 477a7...576 Alle damemodellene har ikke lengde 34 over midjestørrelse 31 og 32. Jeg trenger 33. Anonymkode: 921be...75b
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 21.00): Camilla Pihl har bukser med lange ben. https://camillapihl.com/products/trousers Anonymkode: 6fe4d...f85 Tusen takk!😍 Anonymkode: 921be...75b
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Jeg er 1,78 og bestiller mine lange bukser fra Zara. Full Length, tror jeg de kaller de lange modellene. Har bukser i 100% ull og ullblanding. Har til og med jeans derfra jeg var nødt til å legge opp. Hvilken luksus 😂 Anonymkode: 15e6f...6e1
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Jeg har sett at i alle fall "long tall sally" og asos har bukser med lange ben (er medlem av Høye damer i høye hæler på facebook). Anonymkode: ca5aa...a44
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 17.18): Jeg er 1,78 og bestiller mine lange bukser fra Zara. Full Length, tror jeg de kaller de lange modellene. Har bukser i 100% ull og ullblanding. Har til og med jeans derfra jeg var nødt til å legge opp. Hvilken luksus 😂 Anonymkode: 15e6f...6e1 Haha ikke sant. Ny opplevelse å legge opp ja! Tusen takk for tips. Kjøpte faktisk noen ankelbukser på Zara i går som faktisk nådde meg til ankelen, så det var jo positivt. Men da skal jeg også sjekke ut full length. Takk for tips😁 Anonymkode: 921be...75b
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 18.10): Jeg har sett at i alle fall "long tall sally" og asos har bukser med lange ben (er medlem av Høye damer i høye hæler på facebook). Anonymkode: ca5aa...a44 Takk for tips! Orker ikke toll og evt retur med Asos, men kan sjekke den andre😁 Anonymkode: 921be...75b
AnonymBruker Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Jeg har noen dressbukser fra Asos som er så lange at de soper i bakken. Er 183. Det er ikke noe ullkvalitet da, dette er fast fashion stort sett, selv om det jo er forskjellige merker og kvaliteter. Du kan filtrere på "tall" der og få ut alle som er lange. Anonymkode: 80cce...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå