Gå til innhold

Venter en liten attpåskatt 🩷

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en kjemisk graviditet i pp6 kan det se ut som spiren endelig sitter nå i pp8. Veldig spennende og rar følelse. Ble glad med en gang i pp6 men kjenner nå at jeg holder pusten ennå. Har målt hcg på 4+6 og den viste 2002. Venter på den siste prøven nå, håper den har doblet seg 💓

Ellers har jeg også sett spiren på ul 5+2. Den er lokalisert i livmor, det så ut til å være bare en og hjerteaksjon ble påvist. Så nå er det bare å vente i spenning. Det er lange dager. Sist ble jeg dårlig i slutten av uke 5. i dag er jeg 5+3 så dette blir veldig spennende å se. Jeg er jo en litt eldre gravid nå enn for 8 år siden så ting kan jo endre seg kvalmemessig har jeg lest. Bare å krysse fingrene 🤞

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gratulerer!! Krysser fingrene for at du får en fin svangerskap og at alt går fint med både deg og babylille fremover 

Endret av luxifine
Autocorrect vet visst kjønnet på babylille allerede
Skrevet
luxifine skrev (4 minutter siden):

Gratulerer!! Krysser fingrene for at du får en fin svangerskap og at alt går fint med både deg og babylille fremover 

Tusen takk 💕💕

Skrevet

Gratulerer så mye med ny graviditet, håper du får et kvalmefritt svangerskap! Jeg hadde hyperemesis med første født feb 24, mens jeg kun hadde sporadisk kvalme med nr. to født nå i aug 25. Begge samme kjønn men to totalt forskjellige svangerskap ☺️

Skrevet
t0nje skrev (17 timer siden):

Gratulerer så mye med ny graviditet, håper du får et kvalmefritt svangerskap! Jeg hadde hyperemesis med første født feb 24, mens jeg kun hadde sporadisk kvalme med nr. to født nå i aug 25. Begge samme kjønn men to totalt forskjellige svangerskap ☺️

Tusen takk 🥰 

oii, så rart det må ha vært. Men fantastisk at det skal være sånn da. Håper det gjelder meg også. Har hentet ut xonvea så den ligger klar. Har følt meg uggen og litt kvalm siste dagene, men fortsatt helt overkommelig. 

5+5 i dag og tiden snegler seg avgårde 🐌

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...