AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Det er veldig dårlig arbeidsmiljø på min arbeidsplass. Mye skjult mobbing. Men en av kollegaene har jeg blitt veldig glad i, og denne kollegaen er rett og slett deler av grunnen til at jeg har klart å holde ut på dette stedet. Hun har vært en helt utrolig god støtte å betro seg til når ting har vært skikkelig ille og jævlig. En livredder rett og slett. Men nå er det hun som har det veldig kjipt. Uten å gå i detaljer så er det flere ting som gjør at hun i utgangspunktet har lite forutsigbarhet både i arbeidslivet og livet generelt. Nå har det skjedd noe i privatlivet hennes som gjør alt enda mer usikkert, inkludert fremtiden. Jeg har så lyst til å gjøre noe ekstra for henne for å vise at jeg virkelig, virkelig setter pris på henne og hvor ønsket hun er. Er det noe jeg kan gjøre? Eller får jeg ikke gjort stort mer enn å være støttende og tilby hjelp? (Hun kommer ikke til å takke ja til hjelp, om jeg kjenner henne riktig. Veldig «klare selv»-dame) Anonymkode: a4abb...027 5
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Ta henne med ut på middag, f.eks.? Et show eller noe? Prate over et glass vin? Noe som kanskje får tankene vekk fra det som er vanskelig, det er ikke nødvendigvis sånn at vi klarer å løse andres problemer for dem, men vi kan gi dem gode avbrekk. Anonymkode: 3abae...f5e 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Gi henne et kort og en liten gave/ blomst. Skriv noe av det du sa her om hvor mye du verdsetter henne.. Det er en liten ting, men varmer. Anonymkode: 368ee...48c 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg hadde en veldig tøff tørn tidligere i år. Mine kolleger sendte meg en morgenlevering. Det satte jeg veldig pris på. En blomst eller en invitasjon til lunsj er også hyggelig Anonymkode: ebebc...fc5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august #5 Skrevet 24. august Jeg har ingen gode tips, men dytter denne koselige tråden så får du kanskje flere tips fra andre. Anonymkode: 639a9...490 2
test1e Skrevet 24. august #6 Skrevet 24. august Jeg tenker i disse MeToo- tider bør man vel ikke blande seg altfor mye borti noen på jobben. En invitasjon eller en blomst fra en kollega kan vel gjøre ting enda verre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå