AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Er det slutt at nabo gir nabovarsel om fest?. Bor i leilighet å det er full fest hos nabo under. Hele gulvet mitt dirrer . Det er ung mann som bor der. Høres ut som 30 stk i samme alder. Folk må ha fester. Men kunne gitt beskjed. Har mistanke at han har hatt mange fester i sommer. Jeg har vært mye borte. I går møtte jeg han ute. Syns han kunne sagt i fra. Håper inderlig de drar ut på byen. Nabovarsel gir du det, når du skal ha fest?. Anonymkode: b5f34...46b 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det slutt at nabo gir nabovarsel om fest?. Bor i leilighet å det er full fest hos nabo under. Hele gulvet mitt dirrer . Det er ung mann som bor der. Høres ut som 30 stk i samme alder. Folk må ha fester. Men kunne gitt beskjed. Har mistanke at han har hatt mange fester i sommer. Jeg har vært mye borte. I går møtte jeg han ute. Syns han kunne sagt i fra. Håper inderlig de drar ut på byen. Nabovarsel gir du det, når du skal ha fest?. Anonymkode: b5f34...46b Det har nok dødd ut. Folk tenker vel at såpass må naboene tåle, så lenge dere er stille ved midnatt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Jeg hadde ikke taklet det! Håper det roer seg. Anonymkode: 61183...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg synes man bør gi nabovarsel forresten. Anonymkode: 61183...8bf 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:16 #5 Skrevet mandag kl 08:16 Den festen varte til fire om natten . Ser jeg nabo skal jeg be han gi meg beskjed. Da har jeg mulighet å dra bort. Anonymkode: b5f34...46b 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:21 #6 Skrevet mandag kl 08:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den festen varte til fire om natten . Ser jeg nabo skal jeg be han gi meg beskjed. Da har jeg mulighet å dra bort. Anonymkode: b5f34...46b Du hadde all rett til å gå å si fra etter 23 at de burde dempe seg. Å feste til 04 i blokk er ekstremt egoistisk. Anonymkode: ae3b9...f77 3 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:22 #7 Skrevet mandag kl 08:22 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den festen varte til fire om natten . Ser jeg nabo skal jeg be han gi meg beskjed. Da har jeg mulighet å dra bort. Anonymkode: b5f34...46b Neida, du skal ikke reise bort, de skal dempe seg 23.00 Anonymkode: 19d45...ff8 4 4
MiominMio Skrevet mandag kl 08:23 #8 Skrevet mandag kl 08:23 Har dere en velforening ? De kan fint sende ut meldinger om reglementer. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:23 #9 Skrevet mandag kl 08:23 Ja, jeg gir nabovarsel slik det står i husreglene at vi skal gjøre. Henger opp en lapp på utgangsdøra . Fungerer veldig fint her, da blir ingen sure. Vi har en nabo som ikke følger reglene, men da klager vi sånn at han avslutter festen . sjekk reglene der du bor, men til 4 er egentlig en politisak. Anonymkode: ab103...26e 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:27 #10 Skrevet mandag kl 08:27 det er dessverre mye sånt når man bor i blokk, var det når vi bodde i blokk også er glad vi flytte vi hører nesten ikke noe bråk fra noeboer lenger Anonymkode: 59367...b75 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:29 #11 Skrevet mandag kl 08:29 Jeg har liksom ikke lyst å være den kjipe som avslutter en fest heller. Dårlig stemning med nabo er så kjedelig . Hadde folk bare gitt et varsel så hadde jeg vært forberedt .Kan spørre styre om de kan gi beskjed at vi må gjøre det. Om det skal være fest. Anonymkode: b5f34...46b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:30 #12 Skrevet mandag kl 08:30 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): det er dessverre mye sånt når man bor i blokk, var det når vi bodde i blokk også er glad vi flytte vi hører nesten ikke noe bråk fra noeboer lenger Anonymkode: 59367...b75 Det er fint her ellers🙂 Anonymkode: b5f34...46b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:31 #13 Skrevet mandag kl 08:31 Her var det en nabo som etterlyste den varslede festen. Hadde ikke hørt et pip fra naboleiligheten der de to hyggelig, unge damene leier 😄 Anonymkode: 24a16...4ee 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:36 #14 Skrevet mandag kl 08:36 Jeg har bodd i en bygård der det var flere studentkollektiv, og ingen av de visste hva begrepet "nabovarsel" var for noe. Vokser man opp i enebolig eller ikke har foreldre som lærer barna å ta hensyn, får man unge voksne som ikke tenker lengre enn neste fest. Anonymkode: 3a5bc...0b7 2
Illuminatum Skrevet mandag kl 17:27 #15 Skrevet mandag kl 17:27 MiominMio skrev (9 timer siden): Har dere en velforening ? De kan fint sende ut meldinger om reglementer. Hva har velforening med dette? 1
MiominMio Skrevet mandag kl 18:43 #16 Skrevet mandag kl 18:43 Illuminatum skrev (1 time siden): Hva har velforening med dette? Leiligheter har ofte en type velforening eller er kanskje styre som kan sende meldinger om regler for boligene.
Illuminatum Skrevet mandag kl 19:27 #17 Skrevet mandag kl 19:27 MiominMio skrev (43 minutter siden): Leiligheter har ofte en type velforening eller er kanskje styre som kan sende meldinger om regler for boligene. Nei, velforeninger er noe helt annet. Du tenker kanskje på styre i borettslag eller sameie?
MiominMio Skrevet mandag kl 19:32 #18 Skrevet mandag kl 19:32 Illuminatum skrev (3 minutter siden): Nei, velforeninger er noe helt annet. Du tenker kanskje på styre i borettslag eller sameie? Du har sikkert rett 😅 bor i enebolig så har ikke noe slikt. Sorry about that. Hjernetåke🫣 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #19 Skrevet mandag kl 19:52 Tok en prat med en i styre. Han vil ta opp på neste møte vi alle skal på. At folk må varsle før selskap fest og oppussing . Anonymkode: b5f34...46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå