Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slutt at nabo gir nabovarsel om fest?. Bor i leilighet å det er full fest hos nabo under. Hele gulvet mitt dirrer . Det er ung mann som bor der. Høres ut som 30 stk i samme alder. Folk må ha fester. Men kunne gitt beskjed. Har mistanke at han har hatt mange fester i sommer. Jeg har vært mye borte. I går møtte jeg han ute. Syns han kunne sagt i fra. Håper inderlig de drar ut på byen. Nabovarsel gir du det, når du skal ha fest?.

Anonymkode: b5f34...46b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det slutt at nabo gir nabovarsel om fest?. Bor i leilighet å det er full fest hos nabo under. Hele gulvet mitt dirrer . Det er ung mann som bor der. Høres ut som 30 stk i samme alder. Folk må ha fester. Men kunne gitt beskjed. Har mistanke at han har hatt mange fester i sommer. Jeg har vært mye borte. I går møtte jeg han ute. Syns han kunne sagt i fra. Håper inderlig de drar ut på byen. Nabovarsel gir du det, når du skal ha fest?.

Det har nok dødd ut. 

Folk tenker vel at såpass må naboene tåle, så lenge dere er stille ved midnatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke taklet det! Håper det roer seg. 

Anonymkode: 61183...8bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes man bør gi nabovarsel forresten. 

Anonymkode: 61183...8bf

• Liker 1
Skrevet

Den festen varte til fire om natten . Ser jeg nabo skal jeg be han gi meg beskjed. Da har jeg mulighet å dra bort.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den festen varte til fire om natten . Ser jeg nabo skal jeg be han gi meg beskjed. Da har jeg mulighet å dra bort.

Du hadde all rett til å gå å si fra etter 23 at de burde dempe seg. Å feste til 04 i blokk er ekstremt egoistisk.

Anonymkode: ae3b9...f77

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Neida, du skal ikke reise bort, de skal dempe seg 23.00

Anonymkode: 19d45...ff8

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Har dere en velforening ? De kan fint sende ut meldinger om reglementer. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg gir nabovarsel slik det står i husreglene at vi skal gjøre. Henger opp en lapp på utgangsdøra . Fungerer veldig fint her, da blir ingen sure. Vi har en nabo som ikke følger reglene, men da klager vi sånn at han avslutter festen . 
sjekk reglene der du bor, men til 4 er egentlig en politisak. 

Anonymkode: ab103...26e

• Liker 4
Skrevet

det er dessverre mye sånt når man bor i blokk, var det når vi bodde i blokk også er glad vi flytte 

vi hører nesten ikke noe bråk fra noeboer lenger 

Anonymkode: 59367...b75

• Liker 1
Skrevet

Jeg har liksom ikke lyst å være den kjipe som avslutter en fest heller. Dårlig stemning med nabo er så kjedelig . Hadde folk bare gitt et varsel så hadde jeg vært forberedt .Kan spørre styre om de kan gi beskjed at vi må gjøre det. Om det skal være fest.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det er dessverre mye sånt når man bor i blokk, var det når vi bodde i blokk også er glad vi flytte 

vi hører nesten ikke noe bråk fra noeboer lenger 

Anonymkode: 59367...b75

Det er fint her ellers🙂

Skrevet

Her var det en nabo som etterlyste den varslede festen. Hadde ikke hørt et pip fra naboleiligheten der de to hyggelig, unge damene leier 😄

Anonymkode: 24a16...4ee

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bodd i en bygård der det var flere studentkollektiv, og ingen av de visste hva begrepet "nabovarsel" var for noe.

Vokser man opp i enebolig eller ikke har foreldre som lærer barna å ta hensyn, får man unge voksne som ikke tenker lengre enn neste fest.

Anonymkode: 3a5bc...0b7

• Liker 2
Skrevet
MiominMio skrev (9 timer siden):

Har dere en velforening ? De kan fint sende ut meldinger om reglementer. 

Hva har velforening med dette?

• Liker 1
Skrevet
Illuminatum skrev (1 time siden):

Hva har velforening med dette?

Leiligheter har ofte en type velforening eller er kanskje styre som kan sende  meldinger om regler for boligene. 

Skrevet
MiominMio skrev (43 minutter siden):

Leiligheter har ofte en type velforening eller er kanskje styre som kan sende  meldinger om regler for boligene. 

Nei, velforeninger er noe helt annet.

Du tenker kanskje på styre i borettslag eller sameie?

Skrevet
Illuminatum skrev (3 minutter siden):

Nei, velforeninger er noe helt annet.

Du tenker kanskje på styre i borettslag eller sameie?

Du har sikkert rett 😅 bor i enebolig så har ikke noe slikt.  Sorry about that. Hjernetåke🫣

• Liker 1
Skrevet

Tok en prat med en i styre. Han vil ta opp på neste møte vi alle skal på. At folk må varsle før selskap fest og oppussing .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...