Gå til innhold

REISE TIL USA

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 21.07):

Hei! Det har vært en stund nå over 3 år siden siste jeg fikk en påtaleunnlatelse for noe verdt 60 kr. Lurer på om jeg skal søke via ESTA og la være å nevne om dette eller tikke på boksen. Forresten, en slike type handling hva vil gå under i ESTA -APPLICATION og hva står det om det er det anset som immunitet. Hvis jeg må gå til ambassaden hva blir jeg spurte om eller hva slags detaljer trenger ambassaden å vite for å gi meg visum. Jeg har hørt at det er strangt og det vil det være andre steder også om helt sikkert. Dette er det eneste som jeg har på rullebladet mitt og er noe leit. I starten av sommeren så var jeg på et intervjue til vekter jobb og ble spurte om rollebladet og var ærlige om å ha påtaleunnlalatelse. Instruktørene sa at det var greit og kunne starte på jobben, men jeg takket nei.  Dette er noe positivet som har skjedde meg ved å fortelle om rollebladet, men det er helt sikkert strengt i ambassaden. HJELP!!!!!!!

Anonymkode: 63c93...ec5

Det er vel et automatisk system hos ESTA også som sjekker. Kjedelig å kjøpe reiser og opphold å bli stoppet også. Bedre å bare være ærlig.

Anonymkode: 4194e...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var på intervju på ambassaden så er reglene "ikke si noe om ting du ikke blir spurt om". Hvis du blir spurt slik at du MÅ si noe om det, forklar det godt nok at de ikke må sitte og grave i det selv. Altså: enkelt og konsist, og vise at man har ikke noe å skjule.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...