Gå til innhold

Tror jeg rager rimelig høyt på lista over å ha den største drittsekken av en eks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis eksen din er et større rasshøl enn min, da er det virkelig ille…

100% rass mot både meg og barna. Funnet seg ei ny, det gjorde han før han stakk. Kan jo ikke risikere å være alene. Brukt all tid på den nye xxxxx si, ikke vært med ungene hele sommeren, de har jeg tatt meg av. 

Noen stikkord:

- Narsissistiske trekk 

- Utro en rekke ganger, og atukket av mange ganger før også, så det har ofte bare vært ungene og meg (ja, jeg burde dratt for lengst, men det har jeg ikke gjort, og jeg får ikke gjort det om, men jeg går nå, og skal aldri se meg tilbake)

Noen som høyner?

PS! Morsom lørdagskveld.

Anonymkode: a2e25...a51

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann på 39 år som ble sammen med en tenåring. Fysisk, psykisk og seksuell mishandling. Jeg ble banket opp da jeg slo opp med ham. Han stalket meg etter at det ble slutt og jeg måtte flytte og bytte telefonnummer mange ganger. Jeg fant også ut at han publiserte nakenbilder av meg på internett under forholdet og etter at det ble slutt. Det var en grusom tid og jeg hadde det åpenbart ikke bra med meg selv. 

Anonymkode: 13382...14b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fint at du fant det ut til slutt da, selv om det tok deg lang tid. Ungene deres har sikkert hatt en interessant oppvekst. 

Anonymkode: 3adc0...8df

AnonymBruker
Skrevet

Sorry. Men min er verre.

Anonymkode: 8b6b4...41f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Får jeg være med i konkurransen?

min ex er dømt for drapsforsøk på meg, kidnapping, fysisk vold, psykisk vold, voldtekt, stalking, økonomisk vold og trusler (dette er kun det jeg vet om). 

han har, av en rettspsykiater, får diagnosen narsissisme og andre personligetsforstyrrelser.

Anonymkode: bb6a0...185

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

100% rass mot både meg og barna. Funnet seg ei ny, det gjorde han før han stakk. Kan jo ikke risikere å være alene. Brukt all tid på den nye xxxxx si, ikke vært med ungene hele sommeren, de har jeg tatt meg av. 

Noen stikkord:

- Narsissistiske trekk 

- Utro en rekke ganger, og atukket av mange ganger før også, så det har ofte bare vært ungene og meg (ja, jeg burde dratt for lengst, men det har jeg ikke gjort, og jeg får ikke gjort det om, men jeg går nå, og skal aldri se meg tilbake)

Noen som høyner?

PS! Morsom lørdagskveld.

Min eks var også utro og stakk av til henne. Han brøt all kontakt med barna i 10 ÅR før han ble singel igjen. DA var barna noe han hadde savnet så fryktelig og lovet å bli bedre. Noe han ikke gjorde!

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er det lett å høyne. Min endte med fengselsstraff.

Anonymkode: 11a16...7a2

AnonymBruker
Skrevet

Alle dere lever fortsatt. Siden det er «konkurranse» i hvem som har det verst, er det vel de som ikke er her lenger til å kunne si noe. 

Anonymkode: b1a01...c20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 20.56):

Noen stikkord:

- Narsissistiske trekk 

Noen som høyner?

PS! Morsom lørdagskveld.

Det der er jo ingenting. Min eks voldtatt barna mine og det var faren til datter. Den andre slengte meg i veggen og drev med psyken vold. 

Anonymkode: a5908...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...