Gå til innhold

Rengjøring av toalett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et vegghengt toalett, og et «vanlig» de er like mye i bruk. Vi har 3 gutter, og mannen min. Guttene får ikke lov til å stå å tisse, etter utallige forsøk på det.. uansett hvor mye og ofte jeg vasker det vegghengte toalettet så syntes jeg det lukter urin. Jeg vasker med klor, eddik, og såper til baderom, men likevel syntes jeg det lukter. Noen som har vært borti det samme? Det lukter ikke av toalettet som står på gulvet

Anonymkode: c1d80...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker du gulvet under toalettet også? Og nedover på fremsida av toalettet? Mye som kan skjule seg der. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vasker du veggene rundt? 

Anonymkode: d08a0...32a

AnonymBruker
Skrevet

Gilette barberskum, den svarte og røde sprayboksen hjelper. Spray på, la virke i 10-15 min og vask av med vann og klut. Tar lukta, lukter veldig «mann» noen dager men så holder det lukta borte leeeeenge.

Anonymkode: bb713...600

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Gilette barberskum, den svarte og røde sprayboksen hjelper. Spray på, la virke i 10-15 min og vask av med vann og klut. Tar lukta, lukter veldig «mann» noen dager men så holder det lukta borte leeeeenge.

Anonymkode: bb713...600

Takk, det skal jeg prøve 🤩

AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (22 minutter siden):

Vasker du gulvet under toalettet også? Og nedover på fremsida av toalettet? Mye som kan skjule seg der. 

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vasker du veggene rundt? 

Anonymkode: d08a0...32a

Ja, har prøvd både med klor og eddik og andre såper. Er ikke sånn at det stinker på hele badet, men jeg kjenner det når jeg nærmer meg toalettet og når jeg setter meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, har prøvd både med klor og eddik og andre såper. Er ikke sånn at det stinker på hele badet, men jeg kjenner det når jeg nærmer meg toalettet og når jeg setter meg

Så merkelig? 

AnonymBruker
Skrevet
Gaia skrev (22 minutter siden):

Så merkelig? 

Ja, alt utvendig og rundt er skrubbet med neglbørste, likevel kommer det en eim. Lurer på om det kan være et sted inni doen som ikke blir vasket eller noe 🧐

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, alt utvendig og rundt er skrubbet med neglbørste, likevel kommer det en eim. Lurer på om det kan være et sted inni doen som ikke blir vasket eller noe 🧐

Prøv med en vanlig oppvaskbørste på innsida av den øverste randen? 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen din må jo selv sitte og tisse, han er forbilde for guttene og guttene vil alltid gjøre det pappa gjør. Det er uansett veldig mye bedre for menn helsemessig å sitte og tisse. Det å stå er bare sånn de gjør fordi det er så enkelt, og mange menn føler det er «feminint» å sitte av en eller annen tullegrunn. Men når de står blir det jo dessuten små mikrodråper som spruter utover, uansett hvor godt han treffer skåla. Er sikkert derfor det lukter urin… 

Anonymkode: d3d62...898

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du bedt gutta i heimen dra bak forhuden på mannpipen når de står og tisser? Eller blir det som en vannspreder…

Anonymkode: a507d...327

AnonymBruker
Skrevet

Har du bedt gutta i heimen dra bak forhuden på mannpipen når de står og tisser? Eller blir det som en vannspreder…

Tydelig at du ikke vet hvordan dette funker. Å dra bak er oppskriften på ukontrollert pissing.

Anonymkode: f98a6...743

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lukker dere lokket før dere spyler ned?? 

Og kanskje flere enn kun deg skal vaske på badet? På tide å lære guttene (og mannen) hvordan man vasker på badet og dassen. 

Anonymkode: 2f44d...14a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tydelig at du ikke vet hvordan dette funker. Å dra bak er oppskriften på ukontrollert pissing.

Anonymkode: f98a6...743

Er du dame

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mannen din må jo selv sitte og tisse, han er forbilde for guttene og guttene vil alltid gjøre det pappa gjør. Det er uansett veldig mye bedre for menn helsemessig å sitte og tisse. Det å stå er bare sånn de gjør fordi det er så enkelt, og mange menn føler det er «feminint» å sitte av en eller annen tullegrunn. Men når de står blir det jo dessuten små mikrodråper som spruter utover, uansett hvor godt han treffer skåla. Er sikkert derfor det lukter urin… 

Det er en helsegevinst å stå og tisse, fordi anatomien hos menn er slik at blæra ikke tømmes helt når man sitter.

Dette vet alle menn som har sittet og tisset (altså de aller fleste når man gjør nr 2).

Anonymkode: a0d63...a2d

AnonymBruker
Skrevet

Arg, jeg har samme problemet. Har lurt på om det kan renne urin inni toalettet på noe vis.

Barberskum?  Verdt et forsøk 

Anonymkode: 806ef...04f

AnonymBruker
Skrevet

Det er en helsegevinst å stå og tisse, fordi anatomien hos menn er slik at blæra ikke tømmes helt når man sitter.

Dette vet alle menn som har sittet og tisset (altså de aller fleste når man gjør nr 2).

Anonymkode: a0d63...a2d

Nei, ingen av oss har rett faktisk. Gjør et Google-søk så ser du at det er forskjell på menn hvor godt de får tømt blæra ved sitting VS. å stå. 
Men hygienemessig derimot, så er det nok det at mannen står som gjør at det lukter tiss.
https://www.dagsavisen.no/nyheter/derfor-bor-menn-sitte-og-tisse/6937124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...