AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august ? barn som gnukker seg mot deg og skal kysse deg på munnen… 8 år gammel gutt. Vil liksom ikke gjøre han flau, men at han tørr jokker blir jeg litt lei av. Hva sier dere? Anonymkode: 4782f...4b1
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Hæææ?! Litt mer info her Anonymkode: 3c1f2...b75 1
Nappetass1 Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Har dette barnet tilfeldigvis fire bein og hale? 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Herregud, selvfølgelig må du si noe, selv om det gjør ham flau. Noen må lære ham normal oppførsel. Jeg hadde dyttet ham bort, som man gjør med hunder. Anonymkode: 90bf8...7ea 4
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Det har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 811e9...965
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Det var en lignende tråd her for 2 uker siden. Anonymkode: 77759...a78 1 1
Vext Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Jeg går ut fra at det er ditt eget barn? Min fireåring gjør det, og jeg tar samtalen om at hun ikke får lov til å gnikke på mamma og at hvis hun vil kose med tissen sin, må hun gjøre det mens hun er alene. Kysse på munnen? Da sier jeg "ok, ett kyss, men så holder det" Om du sliter med å sette grenser, er det å få barn veldig lærerikt. 4
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Vext skrev (2 minutter siden): Jeg går ut fra at det er ditt eget barn? Min fireåring gjør det, og jeg tar samtalen om at hun ikke får lov til å gnikke på mamma og at hvis hun vil kose med tissen sin, må hun gjøre det mens hun er alene. Kysse på munnen? Da sier jeg "ok, ett kyss, men så holder det" Om du sliter med å sette grenser, er det å få barn veldig lærerikt. Høres normalt ut men en 8 åring? Det er litt bekymringsverdig. Anonymkode: 3c1f2...b75 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det var en lignende tråd her for 2 uker siden. Anonymkode: 77759...a78 Ja jeg vet! Orket ikke lete… blir glad om du finner den.. Anonymkode: 4782f...4b1
Gaia Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres normalt ut men en 8 åring? Det er litt bekymringsverdig. Anonymkode: 3c1f2...b75 Det tenker jeg også. Du er nødt til å si det som Vext har gjort. Gnukking på andre er ikke greit, men hvis han vil kose med seg selv, så er det ok, men da må han gjøre det når han er alene. Man dytter ikke et barn unna og behandler det som en hund når det utforsker sin egen seksualitet, slik Anon 7ea mener at man skal gjøre. Et kyss kan han vel få, men kanskje ikke på munnen, og ikke klining. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Med så tafatte voksne får man barn som ikke lærer sosiale spilleregler Anonymkode: f0f47...d09 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Som en annen sier, så må du forklare at sånt kan man gjøre alene (på rommet, i sengen eller på badet). Men, uten å påføre skam. Det er jo en god følelse , også for en på 8år. men jeg ville også snakket om at barn ikke har lov til å «leke med tissen» sammen med /inntil en voksen. Og at voksne heller ikke har lov til dette med barn eller foran barn. og at hvis noen gjør dette , så må han fortelle om det hjemme. Og fra nå av er dette en tema dere snakket om jevnlig… gutter er også mer utsatt for overgrep på nett, gjennom spill og sosialemedier. Anonymkode: 26368...91f 1 1 2
Gaia Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som en annen sier, så må du forklare at sånt kan man gjøre alene (på rommet, i sengen eller på badet). Men, uten å påføre skam. Det er jo en god følelse , også for en på 8år. men jeg ville også snakket om at barn ikke har lov til å «leke med tissen» sammen med /inntil en voksen. Og at voksne heller ikke har lov til dette med barn eller foran barn. og at hvis noen gjør dette , så må han fortelle om det hjemme. Og fra nå av er dette en tema dere snakket om jevnlig… gutter er også mer utsatt for overgrep på nett, gjennom spill og sosialemedier. Anonymkode: 26368...91f Veldig viktig poeng! 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Så sant den ikkje har pels eller fjær på kroppen er ikke det normalt Anonymkode: 145ca...ea5
veronica<3 Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august Tråden er ryddet for avsporing. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august Disse trådene synes jeg er litt merkelige, er over 40 år og har passet på barn fra jeg var 8 år gammel, aldri opplevd at barn ligger å gnukker og gnikker på meg eller andre . At barn står og grafser seg i underlivet har jeg opplevd men da sier man at slikt gjør man når man er alene på badet eller rommet sitt. Overbevist om at det er et dyr det er snakk om her, er jo mange på kg som tror at barn og hund er samme greia. Anonymkode: a5be6...dbc 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august Den atferden kan være et tegn på at barn blir seksuelt misbrukt. Anonymkode: 53cc6...b76 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Det er absolutt ikke normalt at en 8 åring tørrjokker på mor, eller noen andre. Med mindre han har en hjerneskade eller noe sånt da. Jeg har selv tre gutter, og har jobbet med barn hele mitt voksne liv. En gang var det en unge med aspberger som absolutt skulle ta meg på puppene, men det var jo bare å si vennlig nei, det liker jeg ikke at du gjør, så gjorde han ikke det mer... Anonymkode: 7f6a0...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå