AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Jeg var egentlig aldri incel på den tiden jeg ble en del av ulike incel-miljøer på diverse forum. Jeg sluttet meg til dem fordi som ungdom så hadde jeg ingen nettverk, og siden de ga meg en følelse av et godt fellesskap, så kalte jeg meg incel -- selvfølgelig uten å mene det, men det visste de ingenting om. Jeg trollet på mange måter både incels og kvinner/menn, som vi på incel-språk kalte for normies (som betyr normale mennesker som ikke er incels). Så spør i vei. Jeg kan mye om incel mentalitet og kan fortelle hvordan de tenker og ser på verden. Anonymkode: 713e7...b74
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Er KG det enkleste forumet å trolle på, siden brukerne blir så sinte når noen sier incel, og fordi brukerne er så dumme her at de ikke skjønner at de blir trollet? Anonymkode: e992a...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Hvorfor? Er det bare fordi du ikke får sex? Sliter med å skjønne hvor hatet kommer fra. Liker dere kvinner i det heletatt? Anonymkode: 1b962...b1d 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er KG det enkleste forumet å trolle på, siden brukerne blir så sinte når noen sier incel, og fordi brukerne er så dumme her at de ikke skjønner at de blir trollet? Anonymkode: e992a...dc7 Jeg troller ikke. Men hvis det er det du vil tro, kan jeg ikke stoppe deg. Ha en fin dag. Anonymkode: 713e7...b74
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor? Er det bare fordi du ikke får sex? Sliter med å skjønne hvor hatet kommer fra. Liker dere kvinner i det heletatt? Anonymkode: 1b962...b1d Har du lest innlegget? Jeg var aldri selv incel. Men jeg kan fortelle hvorfor de andre var det, om du vil. Anonymkode: 713e7...b74
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Hehehehe hva er vitsen med dette? Er incel fremdeles en greie folk tar opp? Trodde alle var lei av det Anonymkode: d92fa...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har du lest innlegget? Jeg var aldri selv incel. Men jeg kan fortelle hvorfor de andre var det, om du vil. Anonymkode: 713e7...b74 Det vet vel neppe mer om hvordan det er å være incel enn oss. Tviler på at de delte hemmeligheter med deg akkurat Anonymkode: de9b8...917
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du lest innlegget? Jeg var aldri selv incel. Men jeg kan fortelle hvorfor de andre var det, om du vil. Anonymkode: 713e7...b74 Haha joa men det tror jeg ikke noe på. Svar på spørsmålet da. Anonymkode: 1b962...b1d 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august Er mesteparten av incels triste eller er det like mye en hobby? Anonymkode: d0e9a...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august Kunne du vært venn med en kvinne? Anonymkode: cfd17...f95 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Er det så kort vei fra å være incel til å bli drapsmann som jeg tror? Anonymkode: 11d82...976 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Hvorfor sliter incels med å være venner med kvinner? De omtaler «friendzone» som om det er noe negativt. Men hvorfor skulle vennskap være noe dårlig? Det avslører jo at de ikke ser på kvinner som mennesker i seg selv, men reduserer dem til objekter for sex. Når det gjelder andre menn, har de ingen problemer med å bygge vennskap uten å forvente noe mer – og de kaller heller ikke den relasjonen for «friendzone». Anonymkode: 49cc2...301 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå