Gå til innhold

En tidligere liksom-incel: Spør om hva du vil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var egentlig aldri incel på den tiden jeg ble en del av ulike incel-miljøer på diverse forum. Jeg sluttet meg til dem fordi som ungdom så hadde jeg ingen nettverk, og siden de ga meg en følelse av et godt fellesskap, så kalte jeg meg incel -- selvfølgelig uten å mene det, men det visste de ingenting om. Jeg trollet på mange måter både incels og kvinner/menn, som vi på incel-språk kalte for normies (som betyr normale mennesker som ikke er incels).

Så spør i vei. Jeg kan mye om incel mentalitet og kan fortelle hvordan de tenker og ser på verden.

Anonymkode: 713e7...b74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er KG det enkleste forumet å trolle på, siden brukerne blir så sinte når noen sier incel, og fordi brukerne er så dumme her at de ikke skjønner at de blir trollet?

Anonymkode: e992a...dc7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Er det bare fordi du ikke får sex? Sliter med å skjønne hvor hatet kommer fra. Liker dere kvinner i det heletatt?

Anonymkode: 1b962...b1d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er KG det enkleste forumet å trolle på, siden brukerne blir så sinte når noen sier incel, og fordi brukerne er så dumme her at de ikke skjønner at de blir trollet?

Anonymkode: e992a...dc7

Jeg troller ikke. Men hvis det er det du vil tro, kan jeg ikke stoppe deg. Ha en fin dag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor? Er det bare fordi du ikke får sex? Sliter med å skjønne hvor hatet kommer fra. Liker dere kvinner i det heletatt?

Har du lest innlegget? Jeg var aldri selv incel. Men jeg kan fortelle hvorfor de andre var det, om du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Hehehehe hva er vitsen med dette? Er incel fremdeles en greie folk tar opp? Trodde alle var lei av det

Anonymkode: d92fa...ae0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har du lest innlegget? Jeg var aldri selv incel. Men jeg kan fortelle hvorfor de andre var det, om du vil.

Det vet vel neppe mer om hvordan det er å være incel enn oss. Tviler på at de delte hemmeligheter med deg akkurat 

Anonymkode: de9b8...917

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Haha joa men det tror jeg ikke noe på. Svar på spørsmålet da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er mesteparten av incels triste eller er det like mye en hobby?

Anonymkode: d0e9a...f4d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du vært venn med en kvinne? 

Anonymkode: cfd17...f95

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det så kort vei fra å være incel til å bli drapsmann som jeg tror?

Anonymkode: 11d82...976

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sliter incels med å være venner med kvinner? De omtaler «friendzone» som om det er noe negativt.

Men hvorfor skulle vennskap være noe dårlig? Det avslører jo at de ikke ser på kvinner som mennesker i seg selv, men reduserer dem til objekter for sex. Når det gjelder andre menn, har de ingen problemer med å bygge vennskap uten å forvente noe mer – og de kaller heller ikke den relasjonen for «friendzone».

Anonymkode: 49cc2...301

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...