Gå til innhold

Hva er de vanskeligste selskapene å løse en uenighet i faktura med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utenom inkassobyrå og kredittselskaper.

Jeg vil foreslå telefonoperatører, parkeringsselskap og helsestudio.

Anonymkode: 40b9f...f86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Telenor, uten tvil.

Anonymkode: 6214b...5e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Telenor, uten tvil.

Enig. Helt forferdelig de.

Inkasso er forholdsvis grei å ha med. 

:skya:

Anonymkode: 4c63d...034

• Liker 3
Skrevet

Vil nominere EasyPark 👑

• Liker 1
Skrevet

Telenor 

AnonymBruker
Skrevet

Melin.

Anonymkode: 38d60...5ef

AnonymBruker
Skrevet

Tony's.

Anonymkode: 56014...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Telenor! 

Anonymkode: 52935...7e2

AnonymBruker
Skrevet

Posten.

Selv når jeg hadde bildebevis på at pakken var langt mindre enn maksmålene, og de ikke hadde bilde knyttet til deres krav. De hevdet boken jeg sendte var på 1 meter, og derfor langt større enn maksmålene for pakken... Kort betalingsfrist, null rom for dialog, "trussel" om renter osv. Ble til at jeg betale for å slippe styret - summen var ikke høy, men veldig irriterende å skulle betale for noe som ikke er riktig.

Anonymkode: 3aa30...8cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Posten.

Selv når jeg hadde bildebevis på at pakken var langt mindre enn maksmålene, og de ikke hadde bilde knyttet til deres krav. De hevdet boken jeg sendte var på 1 meter, og derfor langt større enn maksmålene for pakken... Kort betalingsfrist, null rom for dialog, "trussel" om renter osv. Ble til at jeg betale for å slippe styret - summen var ikke høy, men veldig irriterende å skulle betale for noe som ikke er riktig.

Høres ut som du har blitt scammet.

Når jeg har tatt kontakt med Posten angående slikt har det aldri vært noe problem. Det har aldri heller vært trusler om renter eller kort betalingsfrist.

Anonymkode: 8e54f...947

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som du har blitt scammet.

Når jeg har tatt kontakt med Posten angående slikt har det aldri vært noe problem. Det har aldri heller vært trusler om renter eller kort betalingsfrist.

Anonymkode: 8e54f...947

Nei, dessverre. Hadde vært bedre om det var scam. Snakket med kundeservice flere ganger (chat og telefon), og det var null rom for dialog eller noen ting. Og alt av regning og begrunnelse var synlig for dem og meg ved innlogging. De var veldig på at de som sorterer ikke gjør feil osv.

AnonymBruker
Skrevet

Staten

Anonymkode: 12298...722

• Liker 1
Skrevet

Staten er alltid den vanskeligste kreditoren

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Telenor, uten tvil.

Ja telenor, en gang fakturerte de meg feil og jeg fikk ikke igjen penger, det skulle bli trekt fra på neste regning. Mange år siden nå så håper det er bedre

Anonymkode: 5065d...67e

Skrevet

Telenor.
De svindlet meg og på tross av at jeg la frem dokumentasjon fikk jeg ikke pengene tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

FLYT bompenger

De henter ut sine ofre fra registre over folk som selger bilen sin og oppretter en avtale i sine systemer. Dermed havner passeringer på ny eier hos gammel eier som må betale til FLYT. De forfalsket en avtale på meg, selv om jeg aldri har hatt noe med dem å gjøre. Det er svindel/scam, og de truer med inkasso før betalingsfristen går ut for å skremme folk. Jeg måtte true med anmeldelse for svindel, da hørte jeg plutselig ikke mer.

Anonymkode: dfb99...9c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...