Gå til innhold

Hvorfor gidde sex når det er så kjedeliiiiiig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kan mannen fingre, han tar bare fingre ut og inn fort og tror det skaper magi. Ikke kan han gå ned på meg, det er som å bli kilet med en fjær der nede og det er kjedelig 😅Penetrasjon tar 40 sek og så er han ferdig. Jeg prøver, men finner det like interessant som å brette klær, men har skjønt at det er noe man må gjøre i et forhold. Men hvorfor må man egentlig? Jeg synes sex er oppskrytt. Det er for å lage barn. Flere som er enig? 
Å ja jeg prøver å si det. Å ja jeg prøver selv. 

Anonymkode: b6f60...aec

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da får du finne en du er kompatibel med. Kjæresten min kjedet seg seksuelt med eksen sin. Jeg kjedet meg seksuelt med eksen min. Sammen har vi det bra. Man passer ikke seksuelt med hvem som helst.

Anonymkode: 01b04...07c

AnonymBruker
Skrevet

Sex er selvfølgelig kjedelig slik dere har sex. Med bedre elsker er sex vidunderlig. 

Anonymkode: 0f6b1...30f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja samme her. Han vil gjerne få meg til å komme, men jeg klarer ikke å lære han. Det er såå mye lettere selv, og mine orgasmer er ikke sterke engang så det føles ikke verdt det. Gleder meg alltid til akten er over. Liker å kose og være nær da.. burde sikkert vært med en aseksuell mann om de finnes.

Anonymkode: da69b...057

AnonymBruker
Skrevet

Sexen du beskriver virker ensformig og kjedelig - sexen som finnes der ute, kan være magiskt og overraskende. 

Du velger den kjedelige sexen, men du kan ikke klandre sex for det. Det er mannen og deg som ikke får det til. 

Anonymkode: 965d9...b26

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, snakk til han,- led han. Om du ikke klarer den enkle oppgaven, finn noen andre.

Anonymkode: 6cb40...370

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir som å si mat er kjedelig fordi det eneste du spiser er ren brød uten pålegg.

Sex er ikke kjedelig, men sexen dere har er absolutt kjedelig.

Anonymkode: fcc74...bc8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja samme her. Han vil gjerne få meg til å komme, men jeg klarer ikke å lære han. Det er såå mye lettere selv, og mine orgasmer er ikke sterke engang så det føles ikke verdt det. Gleder meg alltid til akten er over. Liker å kose og være nær da.. burde sikkert vært med en aseksuell mann om de finnes.

Anonymkode: da69b...057

100 prosent likt her. Han vil så gjerne.. men får det ikke til. Så kunne like så godt bare gjort noe selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Samme problemet her. Når samboer legger seg på rygg, "klar for å bli erobret" så tenker jeg alltid, skulle ønske Hotell Cæsar gikk på TV igjen, for det syntes hun var sååå spennende.. 

Hennes oppfatning av sex er: Du gjør jobben, jeg ligger her på rygg, gjør meg kåt, tilfredsstill meg og gi meg orgasmer med vibrator, dildo, butplugs og what not.. Etter at du har gitt meg 3-4 orgasmer så har vi sex sammen og lar det gå for oss samtidig. Hun legger seg på brystkassen min i 19 minutter for å snakke om hvor herlig sexliv vi har.. 

I dag snakket hun om hvor godt det vil være å ta seg en lørdags dusj.. Vi vet alle hva det betyr. 

Hjelp! Redd meg! 

Anonymkode: 9c820...f00

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik er ikke sex for meg. Sex er lek av og til hele kvelden, fungering og suging mens vi ser på film, gå i forførende klær, klaps på baken og beføling mens jeg lager middag, det er å leke til kroppen min skriker etter ham. 

Å ha sex med ham, altså når vi kommer til selve penetreringen er utrolig deilig. Selv om det bare er en "kjedelig" kjappis om morgenen er det så godt at jeg klarer fingrene mine i ryggen hans. Jeg klamrer meg gi kroppen hans, han kysser meg lidenskapelig i nakken, småbiter, holder meg fast i nakken/håret mens han står over meg med de sterkeste, sterkeste armene og fører seg selv inn i meg igjenn og igjenn. De gangene det ikke er en kjappis er det gjensidig lek med hverandre til jeg ser stjerner og kroppen rister, til slutt må jeg be ham om å trenge inn i meg for jeg trenger ham, på en måte. Jeg er våt, og alle steder han tar på meg kjennes det enormt godt ut. 

Andre ganger onanerer jeg og bruker dildo forran ham, andre ganger bruker han det på meg gjerne mens jeg suger ham. Jeg er så kåt at jeg MÅ suge ham. 

Etterpå ligger han opp på meg og penetrerer meg sakte etter han selv har kommet og da kommer jeg ofte. Noen ganger har jeg orgasme etter orgasme selv om han har trukket seg ut av meg og ikke gjør annet enn å kjæle litt med brystene mine. Kommer jeg ikke, for det gjør jeg ikke alltid så er jeg super klar morgenen etter og kommer som et lyn ganske så snart han fingrer meg litt. 

Hvorfor jeg  gidder? Derfor..

Anonymkode: bb383...27b

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Sex er dritkjedelig og veldig oppskrytt. Glad jeg slipper det 

Anonymkode: b63b1...c99

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samme problemet her. Når samboer legger seg på rygg, "klar for å bli erobret" så tenker jeg alltid, skulle ønske Hotell Cæsar gikk på TV igjen, for det syntes hun var sååå spennende.. 

Hennes oppfatning av sex er: Du gjør jobben, jeg ligger her på rygg, gjør meg kåt, tilfredsstill meg og gi meg orgasmer med vibrator, dildo, butplugs og what not.. Etter at du har gitt meg 3-4 orgasmer så har vi sex sammen og lar det gå for oss samtidig. Hun legger seg på brystkassen min i 19 minutter for å snakke om hvor herlig sexliv vi har.. 

I dag snakket hun om hvor godt det vil være å ta seg en lørdags dusj.. Vi vet alle hva det betyr. 

Hjelp! Redd meg! 

Så heldig du er, som oppnår orgasme med partner da. 

Det kan ikke sammenlignes med å ikke oppnå det. 

At du har funnet en såkalt pillow Princess, må du evt gjøre noe med. Du kommer jo i mål, så om veien er kjedelige, må du ta styring. 

At folk som er glad i sex, orker dårlig sex, er meg en gåte. 

Når man først finner noen man er kompatibel med, kan det være gnistrende magisk. 

Selv har jeg alltid betraktet meg som en som har kontroll på både kropp og tanker rundt sex, men har funnet en som får kroppen min til å gå bananas.

Livet er for langt til å ha dårlig.

Anonymkode: 14e5c...dd0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en grunn til at jeg foretrekker lydhøre menn som tar instruksjoner.

Anonymkode: e16ea...44c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At du har funnet en såkalt pillow Princess, må du evt gjøre noe med.

Anonymkode: 14e5c...dd0

Om en mann forventer det samme, hva kalles det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig, det er dritkjedelig. Ikke hatt sex på omtrent 15 år, og det frister ikke å ta opp igjen. Ga det flere sjanser, tenkte at det før eller siden måtte bli så bra som alle påsto at det er. Fikk aldri noe ut av det, bare ventet på at han skulle bli ferdig. Følte meg alltid bare som en tilskuer til at en annen hadde det deilig. 

Anonymkode: 75c70...12e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke kan mannen fingre, han tar bare fingre ut og inn fort og tror det skaper magi. Ikke kan han gå ned på meg, det er som å bli kilet med en fjær der nede og det er kjedelig 😅Penetrasjon tar 40 sek og så er han ferdig. Jeg prøver, men finner det like interessant som å brette klær, men har skjønt at det er noe man må gjøre i et forhold. Men hvorfor må man egentlig? Jeg synes sex er oppskrytt. Det er for å lage barn. Flere som er enig? 

Sex består av trygghet og veiledning.

Veileder du han?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Om en mann forventer det samme, hva kalles det? 

Det er en viss forskjell. Sånn er det bare. Damer er sexy, dere menn er visuelle og liker å se og ta på oss på en helt annen måte enn vi liker med dere. Dere menn skal tenne på å få putte buttolugg i ei rumpe som byr seg frem mot dere, dere skal tenne max på lydene hun lager når du får henne til å komme.

Sorry, men det er ikke det samme om en mann er likedan. Ikke kan vi få en mann til å komme gang på gang heller, ikke kan vi komme selv ved å bare fokusere på ham og så ha "pikk-i-vagina" heller.  For all del, jeg nyter å suge ham og jeg nyter å ri ham, jeg elsker når det er jeg som får ham til å komme og ikke bare han som kommer ved egen innsats i meg. Men jeg forventer at han forguder å kose med meg og gi meg orgasmer. Menn er menn, kvinner er kvinner. Vi er forskjellige. De samme reglene gjelder ikke begge veier, slik er det bare

Anonymkode: bb383...27b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

God sex er himmelsk😍

Dårlig sex er som hotel Cæsar. Det står jeg over. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du får gi han litt tankrem på tunga, eller litt raspet ingefær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...