AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Smakt øl et par ganger tidligere og kjøpte leg en øl igjen i dag, smaker jo helt grusomt, forstår ikke at det er så populært Anonymkode: e6e04...984 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Samme med all alkohol, det smaker forferdelig. Jeg var en av dem som sa at jeg likte øl og vin, men nå når jeg ikke tåler å drikke alkohol lenger, har jeg absolutt ikke lyst på det, og heller ikke de alkoholfrie alternativene. Skjønner ikke at jeg noen gang har drukket alkohol faktisk, føler det er en slags kulturell hjernevask som jeg har våknet opp fra. Anonymkode: ee6f6...d23 5 1
Abra Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Enig, ble ‘mobbet’ da jeg kun hadde med meg rusbrus. Er godt over 15år siden jeg sist drakk alkohol da. Liker ikke det. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg synes øl smaker kjempegodt, jeg. Leskende kornsmak. Passer veldig bra til middagsmat for eksempel. Anonymkode: da90f...630 12 1
Nowayback Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Øl er magisk! Men noen blir aldri voksne og foretrekker brus😂 11
ToveM Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Liker heller ikke øl, aldri gjort det. Ikke vin heller. (Bortsett fra en litt søt, kald hvit vin). Kan godt drikke en drink da, det skjer kanskje et par ganger i året.
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august samme med vin og alt annet jeg har smakt Anonymkode: 091b1...733 2
TomKrus Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Smakt øl et par ganger tidligere og kjøpte leg en øl igjen i dag, smaker jo helt grusomt, forstår ikke at det er så populært Anonymkode: e6e04...984 Øl er en drikk man må lære seg å like, som alle andre smaker som ikke smaker søtt ! Det gjelder jo ikke bare øl, men alle mulige smaker som er litt "sære" som gammelost blant annet Som ung og de første øllene jeg smakte var ikke noe nytelse nei, men i dag ? En god øl eller to er ekstremt godt. Endret 23. august av TomKrus 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august Øl smaker kun godt på stranda i syden når det er skikkelig varmt. 😎☀️ Anonymkode: 7bbf6...d0a 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august Øl smaker fantastisk! Samme med en god rødvin. Sprit syns jeg derimot ikke er godt. Anonymkode: a6cfb...6e1 4
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Abra skrev (5 minutter siden): Enig, ble ‘mobbet’ da jeg kun hadde med meg rusbrus. Er godt over 15år siden jeg sist drakk alkohol da. Liker ikke det. Rusbrus har en øvre aldersgrense på 17😂 Anonymkode: 97dab...e72 1
Hulderen Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august Hva slags øl har du smakt? Det finnes mange ulike typer. Prøv en av de som er mild i smaken, og drikk den avkjølt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Prøv igjen når du blir voksen 😂 Anonymkode: 1721b...648 3 2
17.11 Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Jeg drikker bare rødvin og brennevin. Litt synd når vi kjøper drikkepakke som inkluderer øl bare. Jeg smaker gjerne sammen med maten, men har enda tilgode å finne en øl jeg liker. Hvitvin og musserende har jeg heller aldri fått helt sansen for, og rusbrus og cider blir for søtt.
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august 🍺 er knallgodt, kjøper en 6 pakning hver fredag og drikker 3 på fredagskvelden og 3 på lørdagskvelden, hvitvin og rødvin har jeg aldri likt og det samme med konjakk og whisky, kan sjelden ta en drink med sprit men den bør være mye blandevann i Anonymkode: 36116...0a3 1
Mezzosoprena Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Smakt øl et par ganger tidligere og kjøpte leg en øl igjen i dag, smaker jo helt grusomt, forstår ikke at det er så populært Anonymkode: e6e04...984 Nei, kan du skjønne at folk liker forskjellige ting? Merkelig, egentlig 🤣 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august Mulig DU synes det smaker forferdelig, men vi er ganske mange andre som liker det, derfor er det populært. Er nok du som tar feil, gitt Anonymkode: 6b64a...3fa 3
Vibelator Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Hulderen skrev (14 minutter siden): Hva slags øl har du smakt? Det finnes mange ulike typer. Prøv en av de som er mild i smaken, og drikk den avkjølt. Kaffe er og beiset.Og øl kommer i mange smaker.Lyst øl som carlsberg og tuborg pils burde Di fleste "like"
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august 17.11 skrev (8 minutter siden): Jeg drikker bare rødvin og brennevin. Litt synd når vi kjøper drikkepakke som inkluderer øl bare. Jeg smaker gjerne sammen med maten, men har enda tilgode å finne en øl jeg liker. Hvitvin og musserende har jeg heller aldri fått helt sansen for, og rusbrus og cider blir for søtt. Ekte eplesider er da absolutt ikke for søtt! Men, det smaker jo litt som en blanding av øl og tørr hvitvin, så sannsynligvis er det ikke noe for deg uansett:) Anonymkode: 63e88...938 2
TomKrus Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Prøv igjen når du blir voksen 😂 Anonymkode: 1721b...648 Igjen dette er smaker man må lære å like, omtrent som kaffe ! De første gangene er det ikke spesielt godt, søtt smaker for de aller fleste alltid godt. For meg er ikke lenger søtt noe som er attraktivt, jeg liker så mange andre smaker. Fordi jeg har lært det over tid. Omtrent som chili ! eeeeeeeeeeeeeh som ung, idag naaaaaaaaaaaaaaam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå