Gå til innhold

Dere som bor alene, hvor ofte gjør rydder og vasker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det begrenset hvor mye ett menneske roter og hvor skittent det blir, men i min leilighet danner det seg raskt mye støv og jeg må tørke støv en gang i uken, vaske over servant på bad og toalett en gang i uken osv. Støvsuger en gang i uken, vasker gulvene hver tredje eller fjerde uke. Badet vaskes en gang i uken. 

Har dere rutiner på det? Hvor ofte, sånn ca? 

Anonymkode: 061a8...fdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som deg vil jeg tro. Har ikke system eller faste dager jeg gjør ting. Rydder og har det helt ryddig hele tiden.

Anonymkode: e7743...3ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå er det begrenset hvor mye ett menneske roter og hvor skittent det blir, men i min leilighet danner det seg raskt mye støv og jeg må tørke støv en gang i uken, vaske over servant på bad og toalett en gang i uken osv. Støvsuger en gang i uken, vasker gulvene hver tredje eller fjerde uke. Badet vaskes en gang i uken. 

Har dere rutiner på det? Hvor ofte, sånn ca? 

Anonymkode: 061a8...fdc

Vasker badet 1 gang i uken, samme med støvsuge gulv ellers.

Støvtørker? Tja, kanskje 1 gang pr 2 mnd eller noe. Jeg bryr meg ikke så mye om støv.

Holder det rent ellers, lar aldri klær eller oppvask bli liggende - er litt pedantisk på det.

Anonymkode: dfe49...590

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar over når jeg ser at det trengs.

Anonymkode: 6294b...754

Skrevet

Jeg orker ikke at det blir skittent, så jeg tar en lett og rask helgevask hver uke. 

AnonymBruker
Skrevet

Støvsuger, tørker støv, vasker gulv og bad en gang per uke. Vasker over kjøkkenbenken før jeg lager mat. Ellers ved behov. 

Anonymkode: 64bd0...cae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har robot som vasker ,tørker støv når jeg gidder,rydder når jeg må. Faste intervaller er ikke noe for meg,blir bare tvangspreget. 

Anonymkode: 206e0...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...