AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Nå er det begrenset hvor mye ett menneske roter og hvor skittent det blir, men i min leilighet danner det seg raskt mye støv og jeg må tørke støv en gang i uken, vaske over servant på bad og toalett en gang i uken osv. Støvsuger en gang i uken, vasker gulvene hver tredje eller fjerde uke. Badet vaskes en gang i uken. Har dere rutiner på det? Hvor ofte, sånn ca? Anonymkode: 061a8...fdc
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Som deg vil jeg tro. Har ikke system eller faste dager jeg gjør ting. Rydder og har det helt ryddig hele tiden. Anonymkode: e7743...3ab
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå er det begrenset hvor mye ett menneske roter og hvor skittent det blir, men i min leilighet danner det seg raskt mye støv og jeg må tørke støv en gang i uken, vaske over servant på bad og toalett en gang i uken osv. Støvsuger en gang i uken, vasker gulvene hver tredje eller fjerde uke. Badet vaskes en gang i uken. Har dere rutiner på det? Hvor ofte, sånn ca? Anonymkode: 061a8...fdc Vasker badet 1 gang i uken, samme med støvsuge gulv ellers. Støvtørker? Tja, kanskje 1 gang pr 2 mnd eller noe. Jeg bryr meg ikke så mye om støv. Holder det rent ellers, lar aldri klær eller oppvask bli liggende - er litt pedantisk på det. Anonymkode: dfe49...590
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg tar over når jeg ser at det trengs. Anonymkode: 6294b...754
Pinkee Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Jeg orker ikke at det blir skittent, så jeg tar en lett og rask helgevask hver uke.
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Støvsuger, tørker støv, vasker gulv og bad en gang per uke. Vasker over kjøkkenbenken før jeg lager mat. Ellers ved behov. Anonymkode: 64bd0...cae 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Har robot som vasker ,tørker støv når jeg gidder,rydder når jeg må. Faste intervaller er ikke noe for meg,blir bare tvangspreget. Anonymkode: 206e0...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå