Gå til innhold

Menn med høy status kan forføre (nesten)alle damene han vil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høy status= Populær blant venner, god jobb/utdanning, veltrent og bra utseendet(subjektivt). Jeg skal ta et eksempel: 

Har en vennine som er en slags goth/metal head. Jeg liker selv denne type musikken og naiv som jeg var så trodde jeg hun venninen min ville falt for meg. Men neida. Hun hadde visst snakket med en kar på tinder og så ble de kjæreste. Han var HELT det motsatte av henne. Så ut som en typisk BI gutt men han var i 30 årene. Min vennine er 27 mens jeg er 37 år. 

Anonymkode: 130dc...95f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja en høy, stor, bredbygd, mørk og kjekk mann som er populær og har mange venner vil også være ettertraktet på kjønnsmarkedet. Er det så overraskende da?

Jobb og utdanning er ikke så viktig, utover at han ikke er ufør eller arbeidsledig eller lignende. 

Anonymkode: 90bc9...c1a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Status betyr null for meg. 

Anonymkode: cde61...cbc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften og innlegget har ingenting med hverandre og gjøre. 

Håper i det minste du setter pris på vennskapet deres og ikke syter over at du er «friendzonet» og såååå ensom. 

Anonymkode: 3a1d8...cba

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Overskriften og innlegget har ingenting med hverandre og gjøre. 

Håper i det minste du setter pris på vennskapet deres og ikke syter over at du er «friendzonet» og såååå ensom. 

Det har det. Jeg glemte å skrive at jeg var forelsket i henne. Trodde siden vi har svartkleddet, delte samme humor, mening og musikk kunne være noe mer enn vennskap. Men nei. 'Nice guys always ends up last'. Føler meg truffet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har det. Jeg glemte å skrive at jeg var forelsket i henne. Trodde siden vi har svartkleddet, delte samme humor, mening og musikk kunne være noe mer enn vennskap. Men nei. 'Nice guys always ends up last'. Føler meg truffet. 

Hun ser på deg som en venn, end of story. Kvinner er ikke maskiner hvor du kan «putte inn» snill og få noe annet i retur. Dere er venner og hun skylder deg ingenting annet enn vennskap. 

Kvinners vennskap er ikke en trøstepremie. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dummeste uttrykket jeg hører er dette last guys ends up last. 

Sannheten er at dere ikke er en tøddel bedre enn noen andre, men dere trenger å få sagt noe dritt så dere føler dere bedre. 

Greit nok det, men det bekrefter bare hvor simple dere er. 

Oss fra BI, NHH eller lignende driver ikke sånt barnslig spill hvor vi skal høste sympati. Hvem får seg ligg med sånn syting egentlig? 

Anonymkode: a8457...975

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja en høy, stor, bredbygd, mørk og kjekk mann som er populær og har mange venner vil også være ettertraktet på kjønnsmarkedet. Er det så overraskende da?

Jobb og utdanning er ikke så viktig, utover at han ikke er ufør eller arbeidsledig eller lignende. 

Jo, utdanning, jobb og status betyr enormt mye. De fleste med høy inntekt får seg pene damer uansett hvor stygge de selv måtte være. Disse damene kan jo nesten betraktes som en form for permanent luksushorer i noen tilfeller.

Anonymkode: e08ef...084

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ekte nice guy vil aldri kalle seg selv for «nice guy». 

Anonymkode: cde61...cbc

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Helt greit at de som er flotte pene menn, med god utdannelse og høy status kan velge og vrake, men det betyr ikke at det er enormt mange kvinner igjen som kan passe sammen med andre menn. Det er bare tull å fokusere på slikt om man ikke finner seg dame, i 100 % av tilfellene må man om slikt skjer gå i seg selv og sin egen personlighet og endre på noe der som er galt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nope. Det at du er tafatt og ikke tar initiativ gjør deg ikke til en "nice guy". Å være der som en venn gjør ikke at kvinner faller for deg. Hvis du er interessert i noe mer enn det må du faktisk vise det og ikke sitte og vente på at drømmekvinnen skal falle i fanget på deg.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Status har ingenting å si for meg. Det er hvem han er, utstråling og hvordan han oppfører seg som jeg finner attraktivt. Så er det veldig viktig for meg at han er trygg på seg selv, og vet hva han står for. Verdier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg bryr meg om er kjemi. At jeg føler en connection på et helt spesielt nivå. Det skjer ikke ofte, og det har i hvert fall ingen ting med status å gjøre. Den forrige jeg hadde en sånn connection med var en lastebilsjåfør som både tjente mindre enn meg, var yngre, lavere og hadde null utdannelse.

Anonymkode: 40b59...be1

• Liker 1
Skrevet
Jdz skrev (6 minutter siden):

Nope. Det at du er tafatt og ikke tar initiativ gjør deg ikke til en "nice guy". Å være der som en venn gjør ikke at kvinner faller for deg. Hvis du er interessert i noe mer enn det må du faktisk vise det og ikke sitte og vente på at drømmekvinnen skal falle i fanget på deg.

Hva regnes som initiativ?

Og hva regnes som tafatt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Mennesker blir jo ikke magisk forelsket i hverandre fordi en har like sko? 

Dette går da på kjemi, ikke hårfarge. Det beviser jo att gothdama di gikk for BI gutten, det har lite med att han tusler rundt i dressjakke og er striglet på håret, det går på att de to fant ett eller annet med hverandre som de ville satse på. 

Selv er jeg veldig glad i de mer mørkkledde og hører selv på metal, men desse mannfolka liker rett og slett ikke meg, så har gitt de opp, selv går jeg "normalt" kledd.

Men de burde jo like meg? Jeg liker jo de?? Eller? 

Anonymkode: 78e85...4b0

• Liker 5
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dummeste uttrykket jeg hører er dette last guys ends up last. 

Anonymkode: a8457...975

Hmm, jeg tror faktisk last guys ends up last. 🤔

Anonymkode: 05199...151

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

De fleste med høy inntekt får seg pene damer uansett hvor stygge de selv måtte være.

Anonymkode: e08ef...084

Jeg tjener godt over 2 millioner i året, aldri noen damer som har sett min vei på noen som helst måte 😄 Er kanskje ekstremt stygg da?

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

jegg har opplevd at kvinner behandlet meg forskjellig, avhengig av hvordan de oppfattet min sosiale status i et gitt miljø.

I ett miljø sto de nesten i kø for å ha sex med meg, mens i et annet ble jeg oppfattet som farlig eller ustabil – og dette skjedde samtidig.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare pluss med en som har studert og har en bra jobb. Viser bare at han har karakter og smart. Eget hjem og god økonomi er også pluss.  Fint med et greit kjekt utseende også🙂

Anonymkode: 09960...df2

• Liker 2
Skrevet
megda skrev (3 minutter siden):

jegg har opplevd at kvinner behandlet meg forskjellig, avhengig av hvordan de oppfattet min sosiale status i et gitt miljø.

I ett miljø sto de nesten i kø for å ha sex med meg, mens i et annet ble jeg oppfattet som farlig eller ustabil – og dette skjedde samtidig.

Hvilke miljø var dette?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...