AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Når jeg var liten (2010 lol) så hadde vi SÅ gode, ferdigkjøpte kanelboller i matbutikken (REMA tror jeg). Er de blitt helt borte? Nei, Gifflar er ikke det samme! Anonymkode: dbb91...8db 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Når jeg var liten (2010 lol) så hadde vi SÅ gode, ferdigkjøpte kanelboller i matbutikken (REMA tror jeg). Er de blitt helt borte? Nei, Gifflar er ikke det samme! Anonymkode: dbb91...8db DA du var liten… Anonymkode: 5d3d1...3d4 16 1 6
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Når jeg var liten (2010 lol) så hadde vi SÅ gode, ferdigkjøpte kanelboller i matbutikken (REMA tror jeg). Er de blitt helt borte? Nei, Gifflar er ikke det samme! Anonymkode: dbb91...8db Ferdigkjøpte? Man finner ofte kanelboller sammen med brød og annen bakst. De er vel pakket inn i plast nå, pga pandemien. Ellers så har Bakerhuset/ de som produserer hvetebollene kommet med poser med kanelboller. De er som store Gifflar. (Mulig de har hatt det lenge, men la ikke merke til det før nylig.) Anonymkode: 55dc7...03b
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): DA du var liten… Anonymkode: 5d3d1...3d4 Javel. Dette er et forum, ikke sakprosa. Makan for for en ting å henge seg opp i. Anonymkode: dbb91...8db 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august De ble borte samtidig som Espa Bolleland ble populære og har tapt seg over tid pga hypen 😪 Anonymkode: 2a8ed...35a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august Ferdigkjøpte? Var de gratis da? Anonymkode: ec614...a23 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august De ble vel spist opp. Anonymkode: 30353...32f 2
PITTY Skrevet 23. august #12 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): De ble borte samtidig som Espa Bolleland ble populære og har tapt seg over tid pga hypen 😪 Anonymkode: 2a8ed...35a Utrolig at det stedet har klart å beholde stand. Boller? Smakt bedre tennisballer.. Ga det én sjanse til senere, samme dritten. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Javel. Dette er et forum, ikke sakprosa. Makan for for en ting å henge seg opp i. Anonymkode: dbb91...8db Men fortsatt innlegget med flest "likes" i tråden😉. Aldri feil med litt rettskriving, da. Såpass får man tåle. Anonymkode: efc8b...b05 6
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august Har aldri smakt gode kanelboller. Gifflar er de beste. Anonymkode: 6189d...e98
AnonymBruker Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men fortsatt innlegget med flest "likes" i tråden😉. Aldri feil med litt rettskriving, da. Såpass får man tåle. Anonymkode: efc8b...b05 Besserwisser Anonymkode: dbb91...8db 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ferdigkjøpte? Var de gratis da? Anonymkode: ec614...a23 🤭 Anonymkode: 79dc1...e78
AnonymBruker Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august De beste bollene har Mjonøy i Vinje i Telemark. Evt Bit bakeri. Eller lage selv 😋 Jeg ser de selger kanellsnurr/kanelbolle i div. dagligvarebutikker også, men husker ikke hvor. Men de er i hvert fall ikke borte. Utenom det har vel alle bakeri sånne boller vil jeg tro. Anonymkode: 79dc1...e78 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Unnskyld. Men det var meg. De var så delicious. Anonymkode: 33b10...841 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august Skillingsboller er ikke helt det samme. De er mye større og har ikke samme "kanelsausen" i seg. Jeg synes IKEA sine er utrolig gode. Anonymkode: 9d101...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Men fortsatt innlegget med flest "likes" i tråden😉. Aldri feil med litt rettskriving, da. Såpass får man tåle. Anonymkode: efc8b...b05 Get a life Anonymkode: 1aea5...818 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå