AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Det hevdes at mange bruker Tinder kun til å skaffe seg sex. I den forbindelsen lurer jeg på hvordan du har satt opp Tinderkontoen din. Hva står det at du søker? Har du tekst som beskriver deg, eller har du en "tom" profil? Har du bilder av deg selv? Skriv gjene hvor gammel du er. Anonymkode: 6cf7f...764
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august Her kom det ikke mye kommentarer😆 damer er nok ikke så villig til å si at de faktisk kun ute etter ons. Anonymkode: 2c801...c08
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august Har aldri vært ute etter ons, men har vært ute etter FWB. Da hadde jeg en helt vanlig profil, med tekst og bilder og alt. Skrev ikke noe om sex i profilen, men at jeg var åpen for hele spekteret vennskap-kjærlighet. Så det lå en insinuasjon der om at det ikke måtte bli ring på fingeren 😉 Er verken slank eller særlig pen, helt ordinær dame. Men fikk flere matcher enn jeg klarte å følge opp, og mange menn som fulgte opp med chat og ønske om å bli bedre kjent. Var null stress å finne en flott kar til FWB-forhold, hadde to ulike som varte rundt et års tid hver 🙂 det første tok slutt når han møtte ei dame han ville date, det andre når jeg møtte en fyr jeg ville date 🙂 Anonymkode: e51f1...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her kom det ikke mye kommentarer😆 damer er nok ikke så villig til å si at de faktisk kun ute etter ons. Anonymkode: 2c801...c08 Har nok å gjøre med at det ikke er så mange av oss på Tinder for å finne noe «sexpartner». Er for så vidt ikke på Tinder i det hele tatt. Det er heller ikke en, eneste av mine single venninner. Noen ganger lurer jeg på hvem som er igjen på Tinder😅. Virker som om ingen bruker det lenger. De venninnene mine som var på Tinder, ville ha kjærester. Anonymkode: a770d...ebd
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august Møtte ett par da jeg var singel. jeg var ikke ute etter ons men fikk beskjed om det i etter tid fra de damene at det var de. det var ganske dritt å høre når de bygger opp forventinger hele veien om at de ønsker noe mer. og to dager etter får jeg bare melding. og jeg siterer hu ene "pult er pult også går vi videre" også ble jeg blokka. 😂 Anonymkode: 2c801...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå