AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Skrevet 23. august Var sammen i to måneder og plutselig svarer han ikke lenger på meldinger. Hva er årsaken til at menn ghoster? Anonymkode: e1353...d27
AnonymBruker Skrevet 23. august #2 Skrevet 23. august Det er lite som er så ynkelig og feigt som ghosting. Da viser man virkelig hvor lavt nede man er som menneske. Anonymkode: 3d32c...3b9 5
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Skrevet 23. august Lurer på d samme. Hater folk som ghoster. Sånt gjør man bare ikke! Det å bli ignorert er d verste som finnes. Anonymkode: 19989...904 2
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Skrevet 23. august Jeg ghostet en ved uhell. Hadde ikke sett at han hadde prøvd å ringe. Trodde han ikke sendte meg melding og vi var enig at det blir der. Har ghostet en fordi han er toxic. Blir stadig såra og orker ikke mer. Ghostet en til som var toxic. Ghoster toxic personer. Anonymkode: a4837...062
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Skrevet 23. august Ghoster kun folk som bruker ordet «toxic». Anonymkode: e6a21...170 3
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Skrevet 23. august Nå har jeg aldri ghostet noen eller blitt ghostet, så ser det fra utsiden. I mange tilfeller orker ikke menn å ta samtalen, for det kan bli både gråt og forsøk på overtalelser/mas/krangling osv. De føler at de må ha en god grunn, og det er jo ikke alltid det. Kvinne. Anonymkode: 65544...154
svartkatt Skrevet 23. august #7 Skrevet 23. august Hva mener du med "sammen"? Lurer ettersom det er flere ganger her inne at den som blir ghostet eller lignende tror det var mer følelser der enn det var. Når det er sagt så pleier jeg fjerne eller blokkere folk jeg ikke er interessert i, ofte uten forvarsel eller forklaring, fordi jeg tviler på at det har noe for seg, og vi har sannsynligvis allerede dårlig kommunikasjon. Så det burde ikke komme som noe sjokk om jeg forsvinner på et eller annet vis. Enkelte tar heller ikke avslag eller avslutninger spesielt bra.
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Skrevet 23. august Hvor lenge har han vært stille da? Uansett å ignorere noen er ikke bra. Man sitter igjen som ett spørsmål tegn å blir urolig. Ghosting er feighet. Folk som ikke kan si ærlig eller med mot hva de mener eller tenker eller vil avslutte osv. Man kan fint kutte noen ut/ avslutte om det er en relasjon man ikke ønsker å være i. Men da sier man i fra. Setter en strek eller grense. Så avslutter man den relasjonen. Slik at de det gjelder har fått en forståelse av hva som er i ferd med å skje. Å bare ignorere eller ghoste er altså for feige folk. Anonymkode: a148c...729 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Skrevet 23. august svartkatt skrev (4 minutter siden): Hva mener du med "sammen"? Lurer ettersom det er flere ganger her inne at den som blir ghostet eller lignende tror det var mer følelser der enn det var. Dette! Anonymkode: 584ff...49a 4
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Skrevet 23. august svartkatt skrev (8 minutter siden): Hva mener du med "sammen"? Lurer ettersom det er flere ganger her inne at den som blir ghostet eller lignende tror det var mer følelser der enn det var. Jepp, det er også en årsak.👍Mange tror at den man er sammen med er like forelsket i en som de er. Anonymkode: 65544...154
Abra Skrevet 23. august #11 Skrevet 23. august Har vel egentlig aldri ghostet, men får de til å ghoste meg. Brukte å klage litt om vedkommende til felles bekjente.
AnonymBruker Skrevet 24. august #12 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Var sammen i to måneder og plutselig svarer han ikke lenger på meldinger. Hva er årsaken til at menn ghoster? Anonymkode: e1353...d27 Du ga han sex. Mission accomplished. Anonymkode: 7cbe8...263 1 1
Mardina Skrevet 24. august #13 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 14.28): Var sammen i to måneder og plutselig svarer han ikke lenger på meldinger. Hva er årsaken til at menn ghoster? Anonymkode: e1353...d27 Feighet og at de ikke har evnen til å være ærlig med folk.... Da er det lettere å ta den enkleste løsningen og bare la være å ta kontakt 🙄 Har vært borti det en gang og det er utrolig sårende å være den som står igjen uten svar 😔
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august Ghostet en jeg hadde datet en mnd ish. Viste seg at ekskona jobbet i samme lag som meg, men på et annet team, "alle" visste hennes historie. Mannen hadde vært utro etter 20 års ekteskap, med ei som var like ung som datteren hans, og flyttet rett inn til henne da utroskapen ble kjent. Han og jeg hadde snakket mye sammen, også om utroskap, og han var ifølge han selv den siste mann på jord som kunne være utro. Jeg konfronterte han ikke, bare slettet og blokkerte han overalt. Anonymkode: 1cac8...dad
AnonymBruker Skrevet 24. august #15 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du ga han sex. Mission accomplished. Anonymkode: 7cbe8...263 Du får «du ga han sex» til å høres ut som «du ga ham klamydia» Anonymkode: d648d...e18
Plutselig_gravid Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august Gjennom mine 40 år, har jeg bare trengt å "ghoste" mennesker noen få ganger. Dette har jeg gjort fordi de hverken har forstått hint eller direkte kommunikasjon om at jeg ikke er interessert i det samme som dem. Har ghostet både vennskap og "dater".
AnonymBruker Skrevet 25. august #17 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 15.11): Jepp, det er også en årsak.👍Mange tror at den man er sammen med er like forelsket i en som de er. Anonymkode: 65544...154 Så om du er sammen med en som er mer forelsket i deg enn du i dem, så har man rett til å bare kutte? Jeg mener at hvis man er voksen nok til å innledet et slags forhold, så må du være voksen nok til å avslutte på en ok måte. Anonymkode: 5f9c8...6bc
Seff Skrevet 25. august #18 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2025 den 15.11): Jepp, det er også en årsak.👍Mange tror at den man er sammen med er like forelsket i en som de er. Anonymkode: 65544...154 Hvis man faktisk har blitt enige om at man er sammen, bør det jo være følelser fra begge sider. Men det kan jo være at den ene kun har antatt at de er sammen, og det er jo noe annet. Men det går uansett an å avslutte relasjonen på en ordentlig måte.
AnonymBruker Skrevet 25. august #19 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så om du er sammen med en som er mer forelsket i deg enn du i dem, så har man rett til å bare kutte? Jeg mener at hvis man er voksen nok til å innledet et slags forhold, så må du være voksen nok til å avslutte på en ok måte. Anonymkode: 5f9c8...6bc Det eneste gangen jeg ble beskyldt for å ghoste var da jeg hadde sagt at jeg ikke var interessert og den andre ikke respekterte dette. Gjetter at dette kan sikte til en del poster her på KG dreier seg om akkurat dette, der noen prøver å si at man ikke vil mer på en respektfull måte men den andre ikke vil høre fordi de har et hekt. I stedet for å skrike med store bokstaver og bli et menneske man ikke er velger man da å kutte og det er faktisk ikke å ghoste. Anonymkode: 07eaa...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 25. august #20 Skrevet 25. august Jeg ghoster når jeg er lei av sexen med dama. Typisk etter et par tre ganger med sex, og i hvertfall når hun begynner å bli needy. Anonymkode: 79a19...9a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå