Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg feirer jul alene i år, helt frivillig og selvvalgt. Lurer på om jeg skal feire på høyfjellshotell, er det noen som har gjort det før? Er det verdt turen? Vil dere dele litt erfaringer? Jeg kunne også ha blitt hjemme, men tenker er bedre å finne på noe, når jeg først har to uker fri. Jeg har vurdert å reise vekk også, men vil ha sommer og sol, og det finnes generelt få destinasjoner som har det i desember, med mindre jeg reiser til Asia eller Australia, så langt vil jeg ikke dra. 

Anonymkode: b21e6...7da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden du har to uker til rådighet ville jeg reist til sol og varme. Kap verde skal være et godt alternativ ved juletider. Litt langt å fly er det jo, men ikke som til Asia. 

Høyfjellshotell er et alternativ, men da må du ta del i andres juleglede og julesamhold. Det hadde ikke jeg ønsket om jeg hadde valgt å feire julen alene. 

Anonymkode: 9d7b2...937

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Med to uker fri ville jeg valgt sol og varme, men jeg har også feiret jul hjemme alene på akkurat samme måte som når storfamilien feirer sammen men hotell har jeg ikke testet. Ser for meg at å være på hotel her hjemme alene liksom er mer ensomt enn for eksempel en sydentur av en eller annen grunn.. 

Anonymkode: 30e55...c22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg feirer hjemme. Reiser på julemarkedstur før jul og/eller i romjulen, men akkurat julaften vil jeg være hjemme med Donald, Askepott og Karl Bertil. :juletre2:

Anonymkode: 728bb...443

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kost meg uten julestess.

Laget meg god mat og nyte at man slipper det helvetes julefaenskapet.

Anonymkode: 789f3...397

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Asia. Filippinene, Vietnam og Thailand er flott i desember.

Anonymkode: 74b6f...623

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg feirer jul alene i år, helt frivillig og selvvalgt. Lurer på om jeg skal feire på høyfjellshotell, er det noen som har gjort det før? Er det verdt turen? Vil dere dele litt erfaringer? Jeg kunne også ha blitt hjemme, men tenker er bedre å finne på noe, når jeg først har to uker fri. Jeg har vurdert å reise vekk også, men vil ha sommer og sol, og det finnes generelt få destinasjoner som har det i desember, med mindre jeg reiser til Asia eller Australia, så langt vil jeg ikke dra. 

Anonymkode: b21e6...7da

Cape Verde?

Anonymkode: 639c1...352

AnonymBruker
Skrevet

Gran Canaria kan vel være et godt alternativ.

Anonymkode: b582c...8e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på Gran Canaria, Lanzarote og Fuerteventura i desember/januar. Og vi gikk i sommertøy, og badet masse. 

Anonymkode: 6a9ea...b30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra til Gran Canaria eller Tenerife. Enkelt og greit . Da får du hvertfall sol og varme og fred fra jula 

Anonymkode: f13b2...11c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...